Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 604 246 873 (v čase 8:00–22:00) nebo e‑mailem na helena@rokytnice.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 12 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 12 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je prosím možné vzít s sebou na 2 noci –3 dny psa a
eventuálně za jakých podmínek. Děkuji za odpověď. Kynclová
Hotel Helena
Dobrý den, pejsek možný , zaplatíte 250,– Kč /noc
Naděžda Burdová
Dobrý den.chteli bychom se u vás ubytovat.jak to tam u vás vypadá ted
s ovzdušim od požáru v Hřensku?
Děkuji Burdová
Slevomat.cz
Dobrý den, Naděždo, ohledně Vašeho dotazu jsem kontaktovala přímo
poskytovatele, který uvedl, že vzhledem k velké vzdálenosti ohniska
požáru od hotelu, zhruba 100 km, není pobyt (ovzduší) v této oblasti
aktuálně požárem nijak ovlivněn. Přeji pěkný den, Katka :)
Aneta Lipovská
Dobrý den, je možnost zakoupit si 2 pobyty jdoucí po sobě na jednom
pokoji? (termín 23.7.-30.7. pro dva) Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto. Kontaktujte jej na helena@rokytnice.com.
Záleží na dostupných kapacitách. Na Slevomatu stačí zakoupit dva po sobě
jdoucí vouchery s termínem a do poznámky při vytváření objednávky tuto
informaci uvést, nebo kontaktovat hotel na helena@rokytnice.com.
S přáním krásného dne, Karel
Lucie
Dobrý den, má hotel nějaké venkovní posezení s hřištěm pro děti?
A dá se k hotelu a na nějaké výlety dostat autobusem ?jsme bez auta
Hotel Helena
Dobrý den, máme venkovní posezení a pro děti skluzavku, houpačky a
trampolínu
Hotel Helena
Co se týče výletů je tu mnoho vyžití i bez auta, veškeré informace
dostanete na recepci při příjezdu
Martina Fialová
Dobrý den,
obsahují bufetové snídaně i automat na cappuccino a café latté?
Zedníčková
Dobrý den. Je prosím u Vás možnost zajištění bezlepkové stravy?
Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří. Děkujeme za Váš dotaz. Ano určitě, je to možné.
Při nákupu prosím jen tuto informaci zadejte do poznámky, ať s tím hotel
může počítat. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je prosím možné vzít s sebou na 2 noci –3 dny psa a eventuálně za jakých podmínek. Děkuji za odpověď. Kynclová
Dobrý den, pejsek možný , zaplatíte 250,– Kč /noc