Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Případné dotazy vám zodpoví na e‑mailu info@vinnysklepkrysa.cz nebo na tel. 731 178 483 či 733 791 612.
Otevřený voucher: Nutné ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. 731 178 483 či 733 791 612 nebo na e‑mailu info@vinnysklepkrysa.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 15 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 15 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chtěli bychom přijet od 17.9 . Do 20.9., zájem bychom meli
o dva dvouluzkove pokoje, bylo by to prosím možné?
Vinný sklep Krýsa
Dobrý den,
je mi líto, ale 17. 9. máme plně obsazeno, měli bychom volno až od 18. 9.
pokud by mohlo být ..
Děkuji.
Petr
Dobrý den,je možné přijet s pejskem ( kříženec Labradora) velmi
přátelský čistotný pes s jménem Ludvík.
Děkuji chtěl bych dorazit 4.9.-7.9.2022
Moc děkuji Petr
Vinný sklep Krýsa
Dobrý den,
pokud je váhově do 20-ti kg, resp. menšího vzrůstu, tak může být.
Větší pejsky bohužel neubytováváme.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.
Pavel Krýsa
Markéta Špicarová
Dobrý den,
rádi bychom přijeli v termínu 2.8.-4.8. s miminkem a malým pejskem. Dle
kalendáře na Slevomat.cz máte volno. Nebude tedy miminko nebo pejsek
problém? Můžu koupit voucher?
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, ano, děti do 3,9 let na lůžku s rodiči a bez
stravy jsou zdarma. V případě zájmu, je k dispozici dětská postýlka. Za
její zapůjčení je účtován poplatek 100 Kč/noc (nutné ověřit při
rezervaci termínu její dostupnost). Pobyt s domácími zvířaty je také
možný, za poplatek 150 Kč/noc (do 20 kg). Tyto informace doporučuji uvést
do poznámek při objednávce. Přeji příjemný pobyt, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli bychom přijet od 17.9 . Do 20.9., zájem bychom meli o dva dvouluzkove pokoje, bylo by to prosím možné?
Dobrý den,
je mi líto, ale 17. 9. máme plně obsazeno, měli bychom volno až od 18. 9. pokud by mohlo být ..
Děkuji.