Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte v dostatečném předstihu na e‑mailu info@centrumhotel.cz nebo na tel. 603 505 557 – zároveň uveďte kód voucheru.
Jedno dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den lze platit ubytování až u vás v den příjezdu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jindřiško. Děkuji Vám za dotaz. Pokud si přejete pobyt
zakoupit přes Slevomat, je nezbytné, provést platbu přímo na Slevomat.cz.
:) S přáním krásného dne, Karel
Lucie Čermáková
Dobrý den, je možný pobyt zaplatit přes FKSP? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud máte možnost čerpat
příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný
hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte
voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás
Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními
pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel
ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci
rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Kateřina
Dobrý den,chtěla bych se zeptat ohledně Vašeho wellnessu. Vše co máte
vypsáno v nabídce pobytu (sauna,vířivka atd.) je soukromé pro 2 osoby
nebo jsou tam i ostatní návštěvníci ? A domluva těchto procedur
probíhá až na hotelu? Děkuji
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Nejedná se o privátní wellness. Maximální počet osobo je 3 pokoje
v jeden čas.
Objednání probíhá při příjezdu na hotel.
Iva
Dobrý den, přijedeme k vam s miminkem, je k dispozici i mikrovlnka na
ohrati vody pro sunar?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivo,
Kontaktoval jsem poskytovatele a ohřátí vody pro sunar je možné
v restauraci hotelu.
Přeji hezký den, David
Tereza Hamšíková
Dobrý den, mohu se zeptat v kolik hodin je check in a check out a také,
jestli snídaně platí již v den příjezdu, nebo v den příjezdu platí
pouze večeře? dekuji Hamšíková
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo, check in je od 14:00, check out do 10:00. V den
příjezdu je pouze večeře. V den odjezdu je poté jako poslední snídaně.
Přeji pěkný den, Katka :)
Michaela Fišerová
Dobrý den, je možnost využití bazénu během dne? Děkuji Michaela
Hotel Centrum Harrachov
Ano
Mária Kaňkovská
Jsem důchodkyně a nemám žádnou kartu.Mohu platit
v hotovosti? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Mário. Děkuji Vám za dotaz. V případě, že zakoupíte
pobyt bez termínu, lze využít platbu na pobočce Sazka, kde stačí nahlásit
údaje k platbě, které Vám budou po dokončení objednávky vygenerovány.
Po úspěšné platbě, lze kontaktovat poskytovatele služby a domluvit si
termín nástupu na pobyt. Přikládám kontakt:
+420 603 505 557. S přáním krásného dne, Karel
Romana Videcká
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, ve vaší nabídce lze objednat pokoj pro
3 osoby, ale v balíčku je strava a wellness pouze pro 2 osoby a my bychom
chtěli celý balíček pro 3 osoby.
Děkuji za vaši odpověď.
S pozdravem
Videcká
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Všechny tři osoby budou mít stravu i wellnes
Simona Klecanová
Dobrý den,
je možná bezlepková strava? děkuji
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Ano , mimo bezlepkového pečiva
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den lze platit ubytování až u vás v den příjezdu?
Dobrý den, Jindřiško. Děkuji Vám za dotaz. Pokud si přejete pobyt zakoupit přes Slevomat, je nezbytné, provést platbu přímo na Slevomat.cz. :) S přáním krásného dne, Karel