Wellness pobyt v srdci Harrachova: bazén, sauna, masáž, polopenze i výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možný pobyt zaplatit přes FKSP? Děkuji
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,chtěla bych se zeptat ohledně Vašeho wellnessu. Vše co máte vypsáno v nabídce pobytu (sauna,vířivka atd.) je soukromé pro 2 osoby nebo jsou tam i ostatní návštěvníci ? A domluva těchto procedur probíhá až na hotelu? Děkuji
Dobrý den.
Nejedná se o privátní wellness. Maximální počet osobo je 3 pokoje
v jeden čas.
Objednání probíhá při příjezdu na hotel.
Dobrý den, přijedeme k vam s miminkem, je k dispozici i mikrovlnka na ohrati vody pro sunar?
Dobrý den, Ivo,
Kontaktoval jsem poskytovatele a ohřátí vody pro sunar je možné
v restauraci hotelu.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, mohu se zeptat v kolik hodin je check in a check out a také, jestli snídaně platí již v den příjezdu, nebo v den příjezdu platí pouze večeře? dekuji Hamšíková
Dobrý den, Terezo, check in je od 14:00, check out do 10:00. V den příjezdu je pouze večeře. V den odjezdu je poté jako poslední snídaně. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je možnost využití bazénu během dne? Děkuji Michaela
Ano
Jsem důchodkyně a nemám žádnou kartu.Mohu platit v hotovosti? Děkuji
Dobrý den, Mário. Děkuji Vám za dotaz. V případě, že zakoupíte pobyt bez termínu, lze využít platbu na pobočce Sazka, kde stačí nahlásit údaje k platbě, které Vám budou po dokončení objednávky vygenerovány. Po úspěšné platbě, lze kontaktovat poskytovatele služby a domluvit si termín nástupu na pobyt. Přikládám kontakt: +420 603 505 557. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, ve vaší nabídce lze objednat pokoj pro
3 osoby, ale v balíčku je strava a wellness pouze pro 2 osoby a my bychom
chtěli celý balíček pro 3 osoby.
Děkuji za vaši odpověď.
S pozdravem
Videcká
Dobrý den.
Všechny tři osoby budou mít stravu i wellnes
Dobrý den,
je možná bezlepková strava? děkuji
Dobrý den.
Ano , mimo bezlepkového pečiva
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den lze platit ubytování až u vás v den příjezdu?
Dobrý den, Jindřiško. Děkuji Vám za dotaz. Pokud si přejete pobyt zakoupit přes Slevomat, je nezbytné, provést platbu přímo na Slevomat.cz. :) S přáním krásného dne, Karel