Na správné vlně: plavba s programem nebo rovnou pobyt se snídaní či polopenzí na lodi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, měla bych zájem o termín s kamarádku ale v srpnu je to možné ? Emi
zdravím Vás, až od 12.9., ale ještě to není na Slevomatu.
s pozdravem
JIřina W za Florentinu
Dobrý den, je prosím možné nechat přes noc kola na lodi? Našli jsme v informacích, že na místě je kolárna, ale raději prosím ověřujeme, zda přímo na místě?. Děkuji moc Červinková
Zdravím Vás, ano kola vám bezpečně uložíme na sluneční palubě, kde
si je přimknete k zábradlí.
s pozdravem
jiřina pro Florentinu
Dobrý den
Když bych měla v plánu jen pobyt na lodi bez plavby.Je to možné..Je loď
ukotvená a můžu kdykoliv odejít a zase přijít.
Děkuji za info
Krausová
Dobrý den, právě jsem odpověděla, ale nikde se to nezobrazuje, tak pro
jistotu ještě jednou, poslední letní pobyt do 28.7, jsou bez plavby, máme
poslední kajuty s výhledem, přijeďte tedy pobýt !
pěkný večer,
Jiřina
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak poznám voucher na plavbu. V nabídce vidím dva vouchery na pobyt, ale v textu se píše i o možnosti plavby..
Dobrý den, Lenko. Děkuji vám za dotaz. Jedná se o pobyt na lodi, čili 2v1. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den Lenko, tady je Florentina, jedná se pouze o nadpis – moto
k akci, plavby už proběhly, váš voucher může obsahovat pouze pobyt se
snídaní nebo polopenzí s garantovaným výhledem a slevou na restauraci, tak
jak je uvedeno v detailech vámi zakoupeného voucheru.
v případě, že jste zakoupila, naviděnou na lodi. Zdraví Jiřina
Dobrý den chtěla bych pobyt s programem na 2 noci s polopenzí jak to prosím zadat
Dobrý den, paní Florianova,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den ,chci se zeptat když chci zakoupit 2 vouchery každý pro dvě
osoby.jak to bude s ubytováním.dostane každý pár jeden pokoj nebo bude
společný?
A nebo mám zakoupit pobyt na dvakrát?
Dobrý večer, voucher je pro 2 osoby na jedné kajutě, pokud chcete koupit pro každou osobu jednolůžkovou kajutu obraťte se prosím na Florentina boat, 775 077 991, nebo na info@florentina-boat.cz, děkuji, s pozdravem jiřina W
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat když zakoupím voucher tak jak to potom funguje když ho budu mít na mailu. A také jsem se chtěla zeptat jak funguje pobyt na lodi,je to celou dobu jen na lodi nebo je možnost nějaké procházky. Děkuji
Dobrý den, zaplacený pobyt dostanete do Emailu jako voucher, k nám na
Florentinu přijde váš voucher automaticky, také vaše rezervace bude
připravena k nájezdu, ať koupíte plavbu nebo pobytový balíček, vždycky
budete mít možnost zkoumat okolí, a co se Litoměřic týká, je to
památková rezervace a nabízí krásná zákoutí, dobré víno a mnoho
jiného,
s pozdravem Florentina
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý den,takže ,když budu chtít stravit u vás noc ve dvou v termínu 10.09.-11.09 tak to nejde ale 12.09–13.09. to pujde ,?
A kde si to rezervovat?
Zdravím Vás, půjde to až od 16.9., mezitím jsme z technických důvodů zavřeli, slevomat bude vypisovat nové podzimní/zimní termíny, pracujeme na nových nabídkách služeb, děkuji za pochopení a zdravím, Jiřina za Florentinu