Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co možná nejdříve na e‑mailu info@saint-moritz.cz nebo na telefonu 354 602 410. Při rezervaci uvádějte kód voucheru. Před zakoupením voucheru doporučujeme ověřit dostupnost vybraného termínu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, je v hotelu nějaká herna/koutek pro děti? Děkuji
Spa & Wellness Hotel St. Moritz ****
Dobrý den, bohužel není. Hezký den Olga
Vladimír Vojtek
Vámí nabízený wellnessje uchvacující. Tedy 3–8 dní s cenou
.........ale nelze rozkliknou, jako u spoustu jiných hotelových nabídek, co
chci já KONKRÉTNĚ. tedy např 6dní 7 nocí pro dva.
Poučte se laskavě z nabídek Poštovního dvora. Tam je vše jasné.
U vás je to tajný labirint, jak se toho dopídit. Zdraví Vás Vojtek
Vladimír Vojtek
Omluvte chyby.
Slevomat.cz
Dobrý den, Vladimíre. Děkujeme za Váš dotaz. Zkoušel jsem vybrat pobyt
na 6 dnů a rezervační systém funguje v pořádku. Musíte kliknout myší
na první den pobytu (v ten okamžik vybraný datum ztmavne), poté táhnete
myší na 6. den a znovu kliknete. Tím se označí a vybere celý pobyt
v kalendáři. Pokud jste takto postupoval a nešlo Vám to, tak je možné,
že termín je zabraný. Další možností je vybrat voucher bez termínu a
termín si poté domluvit přímo s hotelem. Pokud byste měl stále problém
s rezervací, zavolejte nám na číslo +420 222 745 354 a pomůžeme Vám.
Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je v hotelu nějaká herna/koutek pro děti? Děkuji
Dobrý den, bohužel není. Hezký den Olga