Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
5* pobyt v hotelu Hilton u Vltavy: snídaně, neomezený wellness a pozdní check-out
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu Reservations_Prague@hilton.com nebo na tel. +420 224 841 111 – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Upozornění: Do pokojů je možné přidat přistýlku pouze pro osoby do 14,9 let.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- V rámci voucheru je možné přidávat pouze osoby do 14,9 let.
- Domácí mazlíčci: 800 Kč/pobyt (max. do 30 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle aktuální obsazenosti)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý deň, pri rezervácii pre dve dospelé osoby a 2 deti (8 a 6 rokov), je v izbe poskytnutá prístielka ? Zároveň by som chcela informovať, z akého dôvodu na termín 20–21 august, ma pustí rezervovať izbu iba pre 2 dospelé osoby a 1 dieťa? Je v danom prípade postačujúce 2 dieťa napísať v poznámke? Ďakujem
Vážená paní Vagačová, v případě, že je rezervace pro dvě
dospělé osoby a pro dvě děti, poskytujeme pokoje s přistýlkou.
Vámi vybraný termín je bohužel skoro vybookovaný, je proto možné, že
větší typy pokojů již nemáme. V takovém případě není možné si
pokoj pro dva dospělé a dvě děti zarezervovat.
S přáním krásného dne,
Michala
Dobrý den , postele jsou manželské , nebo oddělené ?
Děkuji za odpověď .
Vážená paní Bartošová,
děkujeme za Váš dotaz. Postele jsou manželské.
S přáním krásného dne,
Michala
Dobrý den mám dotaz, je pravda,že se na recepci domluvím jen anglicky? Jsme Češi a anglicky vůbec neumíme ďěkuji za odpověď Věra
Dobrý den,
děkuji vám za dotaz.
Kontaktoval jsem hotel a ten mi potvrdil, že mají i česky mluvící
zaměstnance, takže se nemáte čeho bát :).
Přeji hezký den, David
Dobry den, jaka je oteviraci doba wellnes – bazen a venk.terasa? Diky MB
Vážená paní Blechová,
děkujeme za Váš dotaz.
LivingWell Health Club & Spa má otevřeno od pondělí do pátku od 6:00 do
22:00 a o víkendu od 7:00 do 22:00.
Beer Garden mívá otevřeno od 16:00 do 22:00, aktuální otevírací doba
však závisí na počasí a může se podle něj změnit.
V případě jakýchkoli dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat přímo
zde nebo na emailu Reservations_Prague@hilton.com.
Budeme se těšit na Váš příjezd.
S přáním příjemného dne,
Michala
Dobrý den, je možné dokoupit přistýlku?
Děkuji
S pozdravem
Bílá
Vážená paní Bílá,
děkujeme za Váš dotaz. Jednalo by se o přistýlku pro dospělou osobu nebo
dítě? Pro snadnější komunikaci nás můžete kontaktovat na našem emailu
Reservations_Prague@hilton.com.
Budeme se těšit na Vaši odpověď.
S přáním hezkého dne,
Michala
Dobrý den, lze pobyt hradit formou FKSP? Děkuji
Dobrý den, Lenko, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Karel
Dobrý den , jsou na pokoji župany.
Dobrý den, Pavlíno. Župany si lze zapůjčit v hotelu u recepce. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
ráda bych pobyt darovala. Je možné k pobytu rovnou přikoupit např. 2×
masáž?
Děkuji.
Dobrý den, Beato. Děkujeme za Váš dotaz. K pobytu se váže vždy jeden zážitek, kde máte od hotelu 30 % slevu. Na slevu by mohla být využita tedy pouze jedna masáž. Dokoupit masáže (také předem) ale jde. Po zakoupení voucheru na pobyt prosím kontaktujte hotel Hilton (+420 224 841 111), kde Vás přepojí na wellness oddělení a tam se spolu už domluvíte na způsobu platby a dalších podrobnostech. Mějte se krásně a ať se dárek líbí! :) Matěj, Slevomat.cz
Když objednám pobyt pro 2 dospělé a dvě děti (8a5), tak budeme mít na pokoji dvě přistýlky nebo rodinný pokoj? S přistýlka mi asi moc místa nebude. Dekuji
Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. Vše si nyní můžete nastavit
v nabídce. Lze zvolit termín pobytu, počet osob a dětí a cena za pobyt se
automaticky vypočítá. Zde záleží na dostupných kapacitách v hotelu.
Doporučím Vám, domluvit se s hotelem telefonicky. :) Přikládám kontakt:
+420 224 841 111
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, ráda bych pobyt ve Vašem hotelu darovala.
Je možné zaplatit počet dnů a termín pobytu vybrat dodatečně ?
Dobrý den Marcelo, děkuji za zprávu. U této nabídky lze zvolit pouze variantu s termínem. Hezký den! Barča
Dobrý den, na stránkách slevomatu mě zaujal voucher na pobyt ve Vašem hotelu Hilton v Praze na 4 noci,a zajímalo by mě, co vše je zahrnuto v ceně? Cena pobytu pro 2 osoby je cca 11700kč. Děkuji Otýpka
Dobrý den, vše co je zahrnuto v ceně je vypsáno pod konkrétní variantou naší nabídky, popř. po jednotlivými variantami. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den, rádi bychom zakoupili pobyt v Hiltonu. Byli jsme loni a moc jsme si to užili. Letos je nás však o jednoho víc. Jsme 4 + půlroční miminko. Lze se v tomto pučtu ubytovat? Voucher i rezervace nabízí jen 4 lidi. Děkuji
dobré odpoledne, voucher lze zakoupit, pokud jste 2 dospěli, 2 děti a minimko bez nároku na postýlku. Pokud se jedná o dospělé hosty, je potřeba si zakoupit 2 pokoje, Martina
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jde tento pobyt i na podzim? Děkuji :-)
Dobrý den, Kláro. Jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví i na podzim, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Vouchery z této nabídky jsou platné do 30. 8. 2022. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :-) Přeji krásný den. Matěj, Slevomat.cz