Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinek ve Františkových Lázních s jídlem, wellness a balíčkem procedur
Hodnocení podniku Badenia Hotel Praha (ex. Spa & Kur Hotel Praha)
Prostředí, ochota, čistota, strava, prostě vše nej.
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu.
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Velmi milý personál, pěkný bezbarierový pokoj s bezproblémovým přístupem. V hotelu je přímo termální pramen.
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
_
Dobrý den, je mi líto, že se vám pobyt v našem hotelu nelíbil. Petr Červený manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Velmi se mi líbilo jídlo, pestrost a množství, velmi pracovitý, obsluhující personál
Zlepšit úklid pokojů
Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Děkuji i za tu připomínku k úklidu. Promluvím s uklízečkami... Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
v hotelu Praha jsme již po čtvrté, je jasné, že se nám líbí prostředí, ubytování a hlavně oceňujeme otevřený bazén od rána do večera.
Podle našeho názoru se zhoršilo stravování, dříve byl mnohem větší výběr bufetovým způsobem jako předkrmy před večeří nebo u snídaní.
Děkujeme za hodnocení. Jsme moc rádi, že k nám jezdíte pravidelně. Moc si toho vážíme. Od 01.09.2022 máme nový bufet na snídaně. Přijeďte se přesvědčit, že jsme zde udělali velký krok vpřed. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Přístup pokojské, zaklepe a hned vtrhne do pokoje bez vyzvání , , dále"
Děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za tuto nediskrétnost. Je to vůbec poprvé, kdy mám podobnou stížnost na chování pokojských na stole. Promluvím s nimi, aby se to nestalo ani v ojedinělých případech. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Ochota zaměstnanců a čistota.
0
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Ochotný personál, hezké prostředí lázní. Hotel má pěkný bazén a saunu.
Místo postele jakési čalouněné pódium, na kterém byly volné položené matrace. Ty se samozřejmě rozjížděly do stran a svoji životnost měly dávno za sebou.
Děkujeme za hodnocení. Na matrace máme ve většině případů pozitivní reakce. Často se nám naopak stává, že lidé od nás chtějí dodavatele, aby si je mohli koupit domů. Každopádně je mi líto, že se Vám u nás špatně spalo... Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Ano doporučuji.
Nic negativního jsem neshledal.
Děkujeme za krásné hodnocení. Moc to pro nás znamená. Jsme rádi, že jsme pomohli zpříjemnit vám pobyt v našem krásném městě. Petr Červený, manažer hotelu
Františkové lázně jsou krásné.
V pokoji vsude prach, pokud prijdete v pul 7 na veceri, ktera je do do pul 8, jiz nektere veci nedostanete, protoze je nedoplni. Bazen neni bazen, ale mensi rehabilitacni bazenek.
Dobrý den, tak teď nevím... V našem hotelu jsou večeře servírované, polévky je vždy dost, stejně tak salátu. tím jsem si jistý. Moc tedy nechápu, co se nedoplňuje... Bazén máme 8x4 metry, s protiproudem a masážními tryskami. Jestli je dostatečně velký, je asi na subjektivním pocitu hosta. Plavecký opravdu není a ani ho jako takový neprezentujeme. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Velká spokojenost se vším.
Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Krásné, klidné místo a moc hezký, prostorný a moderní pokoj s výhledem do parku.
Jídlo bylo opravdu nedobré a neodpovídalo kvalitě hotelu!
Po celou dobu pobytu navíc bylo každému určeno pevné místo k sezení i přesto, že v jídelně byl dostatek volných stolů. Tato skutečnost navozovala všem u stolu pocit školní jídelny a velmi urychlila dobu strávenou u stolu.
Kombinace těchto dvou faktorů bohužel velmi znepříjemnila celý pobyt.
Dobrý den,
Mrzí mě, že vám v našem hotelu nechutnalo. Nicméně Spa&Kur Hotel Praha je 3* hotel, proto není možné očekávat nějaké kulinářské speciality. Prostě běžná česká kuchyně.
V lázeňských hotelech je zcela běžné, že hosté mají pevná místa k sezení. Tak to prostě je všude. V typických wellness hotelech je to jiné. Je mi líto, že se Vám tím pobyt znepříjemnil. S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Večeře byla špatná, vůbec se to nedalo jíst, snídaně taky nic moc. A navíc jsme u večeře museli sedět s úplně cizími lidmi. Welness taky nic moc a navíc manžel dostal roztažený župan S pobytem jsme vůbec nebyli spokojeni.
Dobrý den, moc mě mrzí, že očekávání byla jiná. Ale tak hrozní, jak píšete opravdu nejsme. Snídám v hotelu každý den. Občas i večeřím... Jsme 3* hotel, proto není možné očekávat nějaké kulinářské speciality. Prostě běžná česká kuchyně. I tak mě mrzí, že se vám pobyt v našem hotelu nelíbil. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Nedá se vypíchnout jedna věc nad druhou Byl jsem absolutně spokojený se vším co jsem od pobytu a procedůr očekával Za mně super!
Jen jediné co mně překvapilo bylo parkovné! 200 Kč za noc je opravdu hodně. Je to jejich parkoviště které nehlídá člově a tak cena je velká podle mého Ale vyřešil jsem že jsem parkoval na ulici mimo střed! Ale 1.200 za šest nocí mi to stálo
Děkujeme za hodnocení. Velice si toho vážíme. Parkovné mimo hotel je samozřejmě možnost, kterou klientům v těchto případech nabízíme. Recepce i doporučuje místa, kde je možné bezplatně parkovat. Moc jich ale v blízkém okolí není... Hlavní je, že se vám pobyt v našem hotelu líbil. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Hotel nedaleko nádraží, pěkný, čistý, v pěkném prostředí u parku. Super procedury a většina personálu.
Úklid pokoje by se mohl polepšit. Kuchyně většinou dobrá, ale ryba a řízky atd neosolene, omáčky naopak presolene. Salátový bar první dva dny super, pak už jen okurka, rajče a konec. Paprika byla snad jen den-dva.
Nicméně záleží na klientovi. Já po stráveném týdnů můžu říct, že škoda peněz to nebyla, klidně bych se vrátila. Pro někoho, kdo není úplně náročný a neřeší pár chybiček určitě není důvod si pobyt nekoupit. Já jsem celkově spokojená a odpočatá.
Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Jsme rádi, že se vám pobyt u nás líbil. Podnět pro kuchyň určitě předám. Děkuji za něj. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Krásně zrekonstruovaný hotel, jasná domluva na recepci, čistota a bezva procedury
Nic takového není,
Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Nelíbila se mi absence upozorněni, aby se lidé před vstupem do bazénu osprchovali. Temer všichni vycházeli neosprchovani
Děkujeme za hezké hodnocení i podnět. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
prostředí hotelu, blízko do centra a ke kolonádě
při příchodu na pokoj upatlané zrcadlo v pokoji, vlasy v umyvadle, po 1. strávené noci, , úklid" spočíval pouze ve výměně podložky před sprchou, neustláno, nic
snídaně a večeře také zklamání na 4* hotel :(
sprchový kout tak úzký, že já jako těhotná v 8. měsíci jsem měla problémy se do něj dostat, ikdyž jsem to do požadavku uváděla
Dobrý den, chápu vaše připomínky. Ohledně úklidu před příjezdem promluvím s uklízečkami. Stejně tak vás měla recepce upozornit na to, že náš hotel je součástí programu JOIN PURE STAY. Tento ekologický program vychází mimo jiné i z toho, že každodenní výměna povlečení a a ručníků velice zatěžuje životní prostředí. Proto uklízíme pokoj jednou za tři dny. Na každém pokoji je vysačka, která umožňuje si objednat dodatečný úklid a výměnu ručníků, osušek povlečení.... Je to nová věc a recepce občas zapomene tuto významnou změnu hostovi při příjezdu sdělit. Omlouváme se za to.
Jednu věc bych ale na naši obranu měl... náš hotel není 4*. Jsme pouze 3*. S tím souvisí i rozsah snídaní. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Byly jsme spokojeni úplně ze vším. Rádi si to na podzim zopakujeme.
Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Pohodlna postel
Strava na urovni horsi skolni jidelny, kdyz sme se rozhodli veceri nevyuzit, nepocitali s nami ani na snidani se slovy ‘mysleli jsme, jste odjeli’
Děkujeme za hodnocení... Tuto situaci ohledně snídaně slyším poprvé... Hned začnu zjišťovat, co se stalo. Omlouvám se, že jste byli vystaveni této nepříjemnosti. Petr Červený, manažer hotelu
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury