Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Odpočinek ve Františkových Lázních s jídlem, wellness a balíčkem procedur

4,3 / 5 Badenia Hotel Praha (ex. Spa & Kur Hotel Praha) Františkovy Lázně (mapa) 248 prodejů

Hodnocení podniku Badenia Hotel Praha (ex. Spa & Kur Hotel Praha)

4,3 399×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,3
85.034%
Personál 4,3
86.896%
Jídlo 3,8
76%
Wellness 4,3
85.148%
Volnočasové služby 4,0
80.434%
Lokalita 4,5
90.416%
Průběh rezervace 4,4
87.2%

Filtry
Recenze zákazníků

Prostředí, ochota, čistota, strava, prostě vše nej.

 Vyjádření podniku
Před rokem

Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu.

Hodnoceno: 28. listopadu 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Velmi milý personál, pěkný bezbarierový pokoj s bezproblémovým přístupem. V hotelu je přímo termální pramen.

 Vyjádření podniku
Před rokem

Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 7. listopadu 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

_

 Vyjádření podniku
Před rokem

Dobrý den, je mi líto, že se vám pobyt v našem hotelu nelíbil. Petr Červený manažer hotelu

Hodnoceno: 1. listopadu 2022 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Velmi se mi líbilo jídlo, pestrost a množství, velmi pracovitý, obsluhující personál

Zlepšit úklid pokojů

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme moc za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Děkuji i za tu připomínku k úklidu. Promluvím s uklízečkami... Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 5. října 2022 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

v hotelu Praha jsme již po čtvrté, je jasné, že se nám líbí prostředí, ubytování a hlavně oceňujeme otevřený bazén od rána do večera.

Podle našeho názoru se zhoršilo stravování, dříve byl mnohem větší výběr bufetovým způsobem jako předkrmy před večeří nebo u snídaní.

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za hodnocení. Jsme moc rádi, že k nám jezdíte pravidelně. Moc si toho vážíme. Od 01.09.2022 máme nový bufet na snídaně. Přijeďte se přesvědčit, že jsme zde udělali velký krok vpřed. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 31. srpna 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Přístup pokojské, zaklepe a hned vtrhne do pokoje bez vyzvání , , dále"

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za hodnocení. Omlouváme se za tuto nediskrétnost. Je to vůbec poprvé, kdy mám podobnou stížnost na chování pokojských na stole. Promluvím s nimi, aby se to nestalo ani v ojedinělých případech. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 30. srpna 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Ochota zaměstnanců a čistota.

0

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za krásné hodnocení. Moc si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 28. srpna 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Ochotný personál, hezké prostředí lázní. Hotel má pěkný bazén a saunu.

Místo postele jakési čalouněné pódium, na kterém byly volné položené matrace. Ty se samozřejmě rozjížděly do stran a svoji životnost měly dávno za sebou.

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za hodnocení. Na matrace máme ve většině případů pozitivní reakce. Často se nám naopak stává, že lidé od nás chtějí dodavatele, aby si je mohli koupit domů. Každopádně je mi líto, že se Vám u nás špatně spalo... Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 23. srpna 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Ano doporučuji.

Nic negativního jsem neshledal.

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za krásné hodnocení. Moc to pro nás znamená. Jsme rádi, že jsme pomohli zpříjemnit vám pobyt v našem krásném městě. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 17. srpna 2022
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Františkové lázně jsou krásné.

V pokoji vsude prach, pokud prijdete v pul 7 na veceri, ktera je do do pul 8, jiz nektere veci nedostanete, protoze je nedoplni. Bazen neni bazen, ale mensi rehabilitacni bazenek.

 Vyjádření podniku
Před 2 roky
Hodnoceno: 13. srpna 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Velká spokojenost se vším.

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 8. srpna 2022 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Krásné, klidné místo a moc hezký, prostorný a moderní pokoj s výhledem do parku.

Jídlo bylo opravdu nedobré a neodpovídalo kvalitě hotelu!
Po celou dobu pobytu navíc bylo každému určeno pevné místo k sezení i přesto, že v jídelně byl dostatek volných stolů. Tato skutečnost navozovala všem u stolu pocit školní jídelny a velmi urychlila dobu strávenou u stolu.
Kombinace těchto dvou faktorů bohužel velmi znepříjemnila celý pobyt.

 Vyjádření podniku
Před 2 roky
Hodnoceno: 8. srpna 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Večeře byla špatná, vůbec se to nedalo jíst, snídaně taky nic moc. A navíc jsme u večeře museli sedět s úplně cizími lidmi. Welness taky nic moc a navíc manžel dostal roztažený župan S pobytem jsme vůbec nebyli spokojeni.

 Vyjádření podniku
Před 2 roky
Hodnoceno: 7. srpna 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Nedá se vypíchnout jedna věc nad druhou Byl jsem absolutně spokojený se vším co jsem od pobytu a procedůr očekával Za mně super!

Jen jediné co mně překvapilo bylo parkovné! 200 Kč za noc je opravdu hodně. Je to jejich parkoviště které nehlídá člově a tak cena je velká podle mého Ale vyřešil jsem že jsem parkoval na ulici mimo střed! Ale 1.200 za šest nocí mi to stálo

 Vyjádření podniku
Před 2 roky
Hodnoceno: 5. srpna 2022 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Hotel nedaleko nádraží, pěkný, čistý, v pěkném prostředí u parku. Super procedury a většina personálu.

Úklid pokoje by se mohl polepšit. Kuchyně většinou dobrá, ale ryba a řízky atd neosolene, omáčky naopak presolene. Salátový bar první dva dny super, pak už jen okurka, rajče a konec. Paprika byla snad jen den-dva.

Nicméně záleží na klientovi. Já po stráveném týdnů můžu říct, že škoda peněz to nebyla, klidně bych se vrátila. Pro někoho, kdo není úplně náročný a neřeší pár chybiček určitě není důvod si pobyt nekoupit. Já jsem celkově spokojená a odpočatá.

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Jsme rádi, že se vám pobyt u nás líbil. Podnět pro kuchyň určitě předám. Děkuji za něj. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 2. srpna 2022 – Jednotlivec
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Krásně zrekonstruovaný hotel, jasná domluva na recepci, čistota a bezva procedury

Nic takového není,

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 23. července 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Nelíbila se mi absence upozorněni, aby se lidé před vstupem do bazénu osprchovali. Temer všichni vycházeli neosprchovani

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za hezké hodnocení i podnět. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 22. července 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

prostředí hotelu, blízko do centra a ke kolonádě

při příchodu na pokoj upatlané zrcadlo v pokoji, vlasy v umyvadle, po 1. strávené noci, , úklid" spočíval pouze ve výměně podložky před sprchou, neustláno, nic
snídaně a večeře také zklamání na 4* hotel :(
sprchový kout tak úzký, že já jako těhotná v 8. měsíci jsem měla problémy se do něj dostat, ikdyž jsem to do požadavku uváděla

 Vyjádření podniku
Před 2 roky
Hodnoceno: 21. července 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Byly jsme spokojeni úplně ze vším. Rádi si to na podzim zopakujeme.

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za krásné hodnocení. Velice si toho vážíme. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 20. července 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury

Pohodlna postel

Strava na urovni horsi skolni jidelny, kdyz sme se rozhodli veceri nevyuzit, nepocitali s nami ani na snidani se slovy ‘mysleli jsme, jste odjeli’

 Vyjádření podniku
Před 2 roky

Děkujeme za hodnocení... Tuto situaci ohledně snídaně slyším poprvé... Hned začnu zjišťovat, co se stalo. Omlouvám se, že jste byli vystaveni této nepříjemnosti. Petr Červený, manažer hotelu

Hodnoceno: 12. července 2022 – Partneři
Hodnocená nabídka: Pobyt ve Františkových Lázních: wellness a procedury
Nahoru