Odpočinek ve Františkových Lázních s jídlem, wellness a balíčkem procedur
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na email reservations.skhp@spakurhotels.com nebo tel. 354 542 701 – zároveň uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Případné dotazy k pobytu pište na e‑mail j.furstova@spakurhotels.com
- Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez služeb: zdarma
- Dítě od 3 do 14,9 let na přistýlce, s polopenzí a bez dalších služeb: 690 Kč/noc
- Dítě od 3 do 14,9 let na přistýlce, s plnou penzí a bez dalších služeb: 880 Kč/noc
- Dítě od 15 do 17,9 let na přistýlce, s polopenzí/plnou penzí a bez dalších služeb: stejná cena jako dospělý
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 200 Kč/noc
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám zhoršenou mobilitu a potřebovala bych před zakoupením pobytu vědět, zda je hotel vybaven výtahem a následně tedy mít pokoj blízko něj. Dále zda je možné rezervovat parkovací místo přímo u hotelu, protože dochozí vzdálenost 400 m je již příliš. Děkuji předem za odpověď a přeji hezký den. Táňa
Dobrý den Táňo, rád potvrzuji, že náš hotel je vybaven výtahem. Požadavek na pokoj blízko výtahu pošlete prosím společně s rezervací. Pokud o něm budeme vědět, určitě rádi vyhovíme. Parkoviště má hotel přímo u hotelu. Rezervaci sice neprovádíme, ale zpravidla je kapacita parkoviště dostatečná. Cena parkovného je uvedena u nabídky našeho hotelu na Slevomat.cz. Doufám, že jsem Vás přesvědčil, že u nás budete mít veškerý komfort a budeme se moci na Vás v nejbližší době těšit. S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Dobrý den,
prosím o informaci, zdali pokoje disponují klimatizací. Děkuji.
S přáním hezkého dne
Nováková
Dobrý den, paní Nováková, pokoje klimatizací nedisponují. S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Chceme jet 3 osoby – každá jednolůžkový pokoj – varianta na 8 dní pro jednu osobu – je možné objednat pobyt 3× ? Děkuji Kupka
Dobrý den, pane Kupko ano, je to možné. Záleží samozřejmě také na termínu. Teď jsem koukal na obsazenost, doporučuji udělat rezervaci co nejdříve, jednolůžkové pokoje v některých termínech již nejsou. S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Dobrý den,
pokud si koupíme voucher rovnou s termínem je možná změna termínu? Máme
to jako dárek rodičům k výročí svatby 50 let.
A druhý dotaz bylo by možné prodloužení platnosti voucheru až do
září?
Děkuji Zemanová
Dobrý den paní Zemanová, změna termínu je možná za předpokladu, že hotel bude mít v novém termínu volnou kapacitu. Prodloužení voucheru do září není, bohužel, možné. Akce je omezena koncem prázdnin. Děkuji za pochopení. S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer Spa&Kur Hotelu Praha
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se dá pobyt platit benefity děkuji vám hezký den Hájková Lucie
Dobrý den, přes Slevomat je možné platit pouze benefity vydané Slevomat.cz. U přímých rezervací (domlouvaných přímo s hotelem) je možné platit i jinými benefity, záleží o jaké konkrétní benefity se jedná. Doporučuji spojit se přímo s hotelem na tel. čísle: 357 070 061. S přátelským pozdravem Petr Červený, manažer hotelu
Dobry den.Zaujala mě nabídka Vašeho hotelu ,ale k Vasim reakcim pane Červený nebo spíše nereakcim k špatným recenzim , které obsahovali pouze děkuji ,ze se vám u nás libilo.Misto ,abyste se omluvil a slibil nápravu , zejména jidla tak nic.A vzhledem k množství špatných recenzí , kterých je 90% si u Vás pobyt neobjednám . S pozdravem Jitka K.
Dobrý den paní Koníčková, děkuji za tento názor. Hodnocení našeho hotelu sleduji a za poslední dva měsíce všechna hodnocení náš hotel doporučují. To je pro mne důležité. A to je nezpochybnitelná vizitka našeho hotelu. Přeji hodně štěstí při výběru jiného hotelu. S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu.
Dobrý den, je možnost parkování? Jak daleko je z hotelu do centra?
Dobrý den, parkování je možné. Cena parkování je 200,–Kč/noc.
Parkovací místo nerezervujeme, zpravidla není s místem problém.
V případě zaplnění kapacity našeho parkoviště je možné parkovat na
odstavném parkovišti cca. 400m od hotelu. Cena se tam odvíjí od délky
parkování.
Spa&Kur Hotel Praha leží přímo v centru Františkových Lázní.
S přátelským pozdravem, Petr Červený
Dobrý den! Jedeme s kamarádkou od 16.5. do 19.5. do vašeho hotelu. Zajímalo by nás, jestli bychom si mohly pobyt případně o jeden den prodloužit a za kolik. Pobyt je na jméno Sobotková. Děkuji a zdravíme Jana Štrossová, Hradec Králové
Dobrý den, v tento moment to možné je, jsou tam na tu noc poslední pokoje. Proto doporučuji obrátit se přímo na naše rezervační oddělení v hotelu. Paní Svobodová 357 070 061. Děkuji, S přátelským pozdravem, Petr Červený
Dobrý den,
jak prosím objednat ubytování pro 4členou rodinu (2 dospělý / 2 děti,
11 let). Zakoupit 2× voucher? Je možnost ubytování na 1 pokoji?
Děkuji.
Dobrý den, koukali jsme s kolegyní, že jste již kontaktovala naše rezervační oddělení, prosím pokračujte v komunikaci přímo s paní Svobodovou. Děkujeme. S pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu
Dobry den, je vyber z menu i vegetarianske jidlo? Bylo by mozne v den prijezdu dostat vylozene vegetarianske?
Dobrý den, ano, v případě, že máme informaci o speciální stravě, jsme schopni zajistit. Prosím kontaktujte nás na tel. čísle: 357 070 061. Děkujeme… Petr Červený, manager hotelu
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den .chtěla bych se zeptat, maminka je po operaci pateře a používá invalidní vozík, jestli je u Vás bezbariérový přístup.Děkuji
Dobrý den paní Svobodová, náš hotel disponuje bezbariérovými pokoji. Doporučuji nejdříve poptat termín přímo v hotelu s ohledem na tento pokoj. Aby nebyl obsazený… tel. 357 070 061. Kontaktní osoba je paní Hana Svobodová… :) S přátelským pozdravem, Petr Červený, manažer hotelu