Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, můžete mi tedy udělat rezervaci v termínu 24.-28.7. pro 2+2
(3 a 7 let)? Zde na slevomatu mi to ukazuje z již tento termín není
volný. Děkuji
Fiala
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, pane Fialo. V nabídce termín volný je, jedná se o varinatu
Hlavní sezóna (pobyt od neděle do čtvrtka), můžete tedy provést online
rezervaci. Případně nás prosím kontaktujte na e-mailu info@zanzo.cz. Děkuji,
s pozdravem Kamila – CK Zanzo.
Lukáš Fiala
Dobrý den, chtěl bych se zptat zda je volný ještě termín
23.-28.7.2022 pro 2+2 (děti 3 a 7 let)
děkuji
Fiala
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, pane Fialo. Nástupní den pobytu je vždy neděle nebo čtvrtek.
Od soboty to bohužel možné není. Je zde volný termín 24. 7. –
28. 7. 2022. Hezký den, Kamila – CK Zanzo.
Tamara
Dobrý den, v nabídce je zahrnuty i doprava
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, nabídka je bez dopravy.
Hezký den, Kamila – CK Zanzo.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, můžete mi tedy udělat rezervaci v termínu 24.-28.7. pro 2+2 (3 a 7 let)? Zde na slevomatu mi to ukazuje z již tento termín není volný. Děkuji
Fiala
Dobrý den, pane Fialo. V nabídce termín volný je, jedná se o varinatu Hlavní sezóna (pobyt od neděle do čtvrtka), můžete tedy provést online rezervaci. Případně nás prosím kontaktujte na e-mailu info@zanzo.cz. Děkuji, s pozdravem Kamila – CK Zanzo.