Jičín jako z pohádky: snídaně, neomezený wellness, sleva na thajské masáže i půjčení koloběžek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci si vytvořte na e‑mailu recepce@hotelrestart.cz nebo telefonu 498 019 400.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- U pobytu pro 2 osoby je dítě do 2,9 let zdarma bez lůžka a služeb.
- Starší děti nelze do pobytů pro 2 osoby přidat.
- U rodinných variant je dítě do 11,9 let v ceně, a to i vč. uvedeného stravování.
- Polopenze stojí 350 Kč /dospělá os. / den nebo 210 Kč / dítě do 11,9 let / den.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,chci se zeptat zda je možné koupit pobyt pro 4členou rodinu
2 dospělý a 2 děti ve věku 4 a 1 roku.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. V případě obsazenosti pokoje třemi osobami, je nezbytné, zvolit variantu pro tři osoby, kdy 1 dítě do 11,9 let má pobyt v ceně, a to i vč. uvedeného stravování. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den .jak by to bylo s cenou v případě jeden dospělý a děti 8 let,4 roky a rok.dekuji
Dobrý den, Anno. Děkuji Vám za dotaz. V případě obsazenosti pokoje třemi osobami, je nezbytné, zvolit variantu pro tři osoby, kdy 1 dítě do 11,9 let má pobyt v ceně, a to i vč. uvedeného stravování. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Chtěla bych objednat ubytování pouze pro jednu osobu. Je to možné? Jak můžu změnit počet osob v nabídce termínu? Děkuji.
Dobrý den, Darino, změna počtu osob bohužel není možná, vzhledem
k tomu, že je tato nabídka koncipována pro 2–3 osoby. Ohledně
individuální poptávky ubytování pro 1 osobu kontaktujte prosím přímo
poskytovatele prostřednictvím e-mailu
recepce@hotelrestart.cz
či na tel. čísle +420 498 019 400. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jak je to s časem příjezdu. Je nějak
omezený čas, do kdy je potřeba se dostavit, nebo se stačí domluvit na
jakoukoli hodinu?
Děkuji
Dobrý den, paní Lucie,
check-in je mezi 14:00 – 23:00 kdykoliv to Vám vyhovuje.
Budeme se těšit na Vaši návštěvu.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás můžete kontaktovat na recepce@hotelrestart.cz
nebo 498019400.
Děkujeme.
S přáním příjemného dne
Tým Hotelu reSTART****
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda-li v rámci balíčku: Celoroční balíček se
snídaní a wellness, je možno ubytovat i jedno dítě (2 roky) zdarma.
A další dotaz je, jestli i v tomto balíčku může využívat kdykoliv
bezplatně dětskou hernu, chodit s námi na snídaně atd. Děkuji
Dobrý den, paní Hanko,
do tohoto balíčku lze přidat i 2 leté dítě. Může spát s Vámi na
posteli (zdarma), nebo Vám můžeme připravit dětskou postýlku
(jednorázový poplatek 200 Kč splatný na místě).
Snídaně se poté pro dítě dají dokoupit za cenu 100 Kč / noc / vč. DPH.
Vstup do herničky od nás následně budete mít k dispozici zdarma.
S přátelským pozdravem
Tým hotelu reSTART****
Dobrý den,chci se zeptat,jak se k vám dostanu,pokud bych přijela vlakem? děkuji
Vážená paní Štejfová,
z vlakového nádráží do hotelu reSTART se lze dostat pěšky zhruba za
15 minut příjemnou procházkou městěm. V případě zájmu Vám také
můžeme zajistit odvoz přímo z vlakové zastávky do našeho hotelu.
S přátelským pozdravem
Tým hotelu reSTART****
Dobrý den. Máte i pokoje pro 2 dospělé a 2 děti- 7+10 let?
Jaká je cena. Děkuji
Dobrý den, Marie. V případě obsazenosti 4 osobami, je nezbytné zakoupit variantu s pokojem Executive (viz. nabídka). Do pokoje lze vmístit až dvě přistýlky, ale sníží se tak komfort pohybu na pokoji. Příplatek tak činí 400 Kč za noc a doplácí se na místě. Může využít dítě do 12 let. Po objednání, uvědomte, prosím, hotel. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, večeře se hradí až na místě, nebo je nutné předem
nahlásit ? A jsou večeře formou bufetu ?
Děkuji
Dobrý den, paní Kratzerová,
večeře je nutné si objednat nejméně 1 den před Vaším příjezdem.
Hradit je můžete až v den odjezdu, máme je servírované, mezi 18–20h,
nabízíme polévku, výběr ze 2–3 jídel + pizzy, dezert, vše dle
momentální denní nabídky.
Pro bližší informace můžete kontaktovat přímo recepci na
tel.č.498 019 400 nebo recepce@hotelrestart.cz.
S přáním příjemného dne
Tým Hotelu reSTART****
Dobrý den , màte prosím úschovu kol ?
Rádi bychom si kola vzali sebou.
Děkuji
Dobrý den, paní Kratzerová,
děkujeme za Váš dotaz.
Naši hosté si mohou svá vlastní kola uschovat v hotelové garáži.
Těšíme se na Vaši návštěvu.
S přátelským pozdravem.
Tým Hotelu reSTART****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, u nabídky je uvedena rodinná varianta, ale vypadá to, že platí jen pro rodiny s jedním dítětem, případně s více, ale do 2 let věku. Pokud máme dvě děti ve věku 6 a 8, můžeme využít rodinnou variantu, pokud nebudeme požadovat postel navíc? Díky za odpověď.
Dobrý den, Pavle. Děkujeme za Váš dotaz. Rodinná varianta je skutečně pro 3 osoby (2 dospělí + 1 dítě – dětská přistýlka). Ohledně čtvrté osoby bez lůžka prosím kontaktujte přímo hotel. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz