Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda by byly volne 2 pokoje pro 6 osob na
termín 2.12.-4.12.2022 s polopenzí a degustaci vína a kolik by byla cena
jedeme k vám už po 4 a jestli je lepší koupit pobyt přímo u vás nebo
přes Slevomat předem děkuji za odpověď Lesakova Lenka
Usedlost Pod vinohrady
Dobrý den, dostupné termíny naleznete na našem webu i přímo na
Slevomatu. Krásný den.
Marie
Dobrý den, na Slevomatu jsem potvrdila rezervaci od 31.8. do 3.9., jak a do
kdy zaplatit? Děkuji Marie
Usedlost Pod vinohrady
Dobrý večer, pokud máte potíže s provedením rezervace nebo platbou,
obraťte se na technickou podporu Slevomatu: https://www.slevomat.cz/kontakt
Žaneta
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte volné dva dvoulůžkové
pokoje na termín od 14. 7.- 17. 7. 2022. Děkuji za odpověď
Dvořáková
Usedlost Pod vinohrady
Dobrý den,
bohužel nemáme, tato nabídka není určena na letní prázdniny.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat zda by byly volne 2 pokoje pro 6 osob na termín 2.12.-4.12.2022 s polopenzí a degustaci vína a kolik by byla cena jedeme k vám už po 4 a jestli je lepší koupit pobyt přímo u vás nebo přes Slevomat předem děkuji za odpověď Lesakova Lenka
Dobrý den, dostupné termíny naleznete na našem webu i přímo na Slevomatu. Krásný den.