Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 757 816 278 nebo e‑mailem na recepcja@dwmagnolia.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Informace k wellness:
Bazén je momentálně otevřen 24 hodin denně kromě času 8:00–9:00, kdy se uklízí.
Solná jeskyně a solný bazén jsou v provozu denně od 7:00 do 22:00, je potřeba si rezervovat konkrétní čas (současně tu může být max. 6 osob).
Masáže se provádí pouze ve všední dny (nikoli o svátcích) po domluvě s fyzioterapeutem.
Důležité: Check in o víkendu je možný pouze v době 11:00–14:00. Po 14:00 je recepce zavřena.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chci se zeptat, zda jsou v hotelu na pokoji k dispozici
ručníky. Děkuji za odpověď Malíková
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno. Děkuji Vám za dotaz. Ano, v pokoji jsou součástí
vybavení i ručníky. :) Přeji příjemný pobyt, Karel
Aleš Chvátal
Dobrý den chci se zeptat zda moje objednávka.Pro tři dospělé osoby
v období 15–17.7Proběhla v pořádku.Platbu jsem uhradil.Děkuji za
odpověď.
Magnolia I
NIE POSIADAMY TAKIEJ REZERWACJI
Aleš Chvátal
Dobrý den chci se zeptat.2lůžko s přistýlkou.Vyspí se na tom starší
člověk.Chceme vzít i maminku.Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Aleši. Děkuji Vám za dotaz. Přistýlka je určena i pro
dospělou osobu, vyspí se. :) S přáním krásného dne, Karel
iveta vaníčková
Dobrý den volný termín začátkem července na 3 dny?
Slevomat.cz
Dobrý den Iveto. Děkujeme za Váš dotaz. Záleží přesně jaký den.
V nabídce je několik cenových variant (např. na pobyt ve všední dny nebo
víkend). Termíny ještě volné jsou, stačí kliknout na konkrétní
variantu, poté na zelené tlačítko Vybrat termín a zobrazí se Vám
aktuální volené termíny. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Ladislava Fouskova
Dobrý den prosím chtěla bych se zeptat jaké máte volné termíny
v červenci a srpnu stačí mne na 3_5 dnů děkuji Fouskova
Magnolia I
Dzień dobry,
Każdy termin w sierpniu mamy dostępny.
Ladislava Fouskova
Dobrý den prosím chtěla bych se zeptat jaké máte volné termíny
v červenci a srpnu stačí mne na 3_5 dnů děkuji Fouskova
Slevomat.cz
Dobrý den, Ladislavo. Děkujeme za Váš dotaz. Volné termíny jsou v tuto
chvíli od října 2022. Pokud byste ráda u hotelu zjistila individuální
poptávku, prosím kontaktujte hotel e-mailem recepcja@dwmagnolia.pl
nebo telefonicky +48 75 781 62 78. Přeji Vám hezký den. Matěj,
Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, zda jsou v hotelu na pokoji k dispozici ručníky. Děkuji za odpověď Malíková
Dobrý den, Pavlíno. Děkuji Vám za dotaz. Ano, v pokoji jsou součástí vybavení i ručníky. :) Přeji příjemný pobyt, Karel