Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
chceme využít voucher pro 2 dospělé a 2 děti, jedno dítě 3 roky a
druhé 5 let. Starší bude spát na přistýlce a mladší s námi na
manželské posteli.
Stačí informovat hotel, že na pokoji budeme 4 při stejné ceně?
děkuji.
Lenka Martišková
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko.
Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během
objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma)
a cena pobytu je již konečná.
Pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky,
případně za ně doplatíte na místě. V tomto případě je také potřeba
ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu pro vámi zvolený počet
osob. Přikládám kontakt na hotel: info.szklarska@radisson.com
/+48 75 629 95 00.
Přeji hezký den, David
Žaneta Blínová
Dobrý den, je možno zaplatit pobyt z celkové částky 12 700,– Čásku
10000,– přes kredity přes slevomat a zbytek doplatit na místě platební
kartou? D
Slevomat.cz
Dobrý den, Žaneto.
Ano, nabídku můžete doplatit kredity, které máte k dispozici. Nicméně je
nezbytné doplatit rozdíl kartou online již při dokončování objednávky.
Jinak by se objednávka nedokončila. V kroku platba zaškrtněte platba
kredity a zbytek lze doplatit jednou z nabízených možností platby.
Přeji hezký den, David.
Daniela Mezerová
Dobrý den, chtěla jsem se podívat na dostupnost různých pokojů dle
počtu osob, ale při rezervaci mi to dovolí dát jen jedno dítě místo dvou.
Pokoje pro 2+2 (věk 1 a 3) nemáte? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo. Děkuji Vám za dotaz. Ověřil jsem nabídku a nabídka
je koncipována pro: 1 osobu a 2 děti, nebo 3 dospělé osoby, nebo
2 dospělé osoby a 1 dítě. Dítě do 3,9 let na přistýlce s polopenzí
má pobyt zdarma. Je zde možnost využití jedné přistýlky. V případě
individuální domluvy, kontaktujte poskytovatele služby na info.szklarska@radisson.com
nebo +48 75 629 95 00. S přáním krásného dne, Karel
Anna
Dobrý den,
jak mohu rezervovat parkování k mému pobytu? Na uvedený email (info.szklarska@radisson.com)
mi nikdo neodpověděl. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno. Děkuji vám za dotaz. Doporučím Vám, zkusit telefonní
kontakt +48 75 629 95 00. Poskytovatel může být vytížený a doba
odpovědi může chvíli trvat. Prosíme o strpení s vyřízením požadavku.
S přáním krásného dne, Karel
Martina
Dobrý den, lze na pokoji ubytovat 2 dospělé a 2 děti (8 a 3 roky)?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino,
děkuji vám za dotaz.
Ano, 2 dospělé a 2 děti lze ubytovat. Dítě do 3,9 let na přistýlce
s polopenzí je zdarma.
Stačí předem kontaktovat hotel aby s tím počítal.
Přeji hezký den, David
Eliška Zavadilová
Dobrý den, dá se poblíž hotelu parkovat i zdarma, případně jak daleko
neplacené parkoviště od hotelu je? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Eliško. Děkuji Vám za dotaz. Parkování u hotelu, je možné
za 40 PLN za noc. Pokud si přejete získat nejaktuálnější informace
o parkovištích v okolí hotelu, doporučím, kontaktovat přímo recepci
hotelu na +48 75 629 95 00. S přáním krásného dne, Karel
Monika
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda má hotel kolárnu, případně
nějaké prostory pro úschovu kol. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, děkujeme za dotaz. Kolárna oficiálně k dispozici
není. Doporučuji kontaktovat hotel na tomto e-mailu: info.szklarska@radisson.com
a zeptat se, zda by Vám kola neuskladnili individuálně. :-) Přeji hezký
den, Bára
Lucie Nováčková
Hallo,
at what time is occured a dinner?
Thanks
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. Večeře jsou na hotelu od 17:00
do 20:00, snídaně od 07:00 do 10:00. Mějte se krásně a pokud se rozhodnete
pro nabídku, tak hezký pobyt. :) Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chceme využít voucher pro 2 dospělé a 2 děti, jedno dítě 3 roky a druhé 5 let. Starší bude spát na přistýlce a mladší s námi na manželské posteli.
Stačí informovat hotel, že na pokoji budeme 4 při stejné ceně?
děkuji.
Lenka Martišková
Dobrý den, Lenko.
Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
Pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, případně za ně doplatíte na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu pro vámi zvolený počet osob. Přikládám kontakt na hotel: info.szklarska@radisson.com /+48 75 629 95 00.
Přeji hezký den, David