Polské Krkonoše: moderní eco friendly hotel, polopenze a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možno zaplatit pobyt z celkové částky 12 700,– Čásku 10000,– přes kredity přes slevomat a zbytek doplatit na místě platební kartou? D
Dobrý den, Žaneto.
Ano, nabídku můžete doplatit kredity, které máte k dispozici. Nicméně je
nezbytné doplatit rozdíl kartou online již při dokončování objednávky.
Jinak by se objednávka nedokončila. V kroku platba zaškrtněte platba
kredity a zbytek lze doplatit jednou z nabízených možností platby.
Přeji hezký den, David.
Dobrý den, chtěla jsem se podívat na dostupnost různých pokojů dle počtu osob, ale při rezervaci mi to dovolí dát jen jedno dítě místo dvou. Pokoje pro 2+2 (věk 1 a 3) nemáte? Děkuji
Dobrý den, Danielo. Děkuji Vám za dotaz. Ověřil jsem nabídku a nabídka je koncipována pro: 1 osobu a 2 děti, nebo 3 dospělé osoby, nebo 2 dospělé osoby a 1 dítě. Dítě do 3,9 let na přistýlce s polopenzí má pobyt zdarma. Je zde možnost využití jedné přistýlky. V případě individuální domluvy, kontaktujte poskytovatele služby na info.szklarska@radisson.com nebo +48 75 629 95 00. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
jak mohu rezervovat parkování k mému pobytu? Na uvedený email (info.szklarska@radisson.com)
mi nikdo neodpověděl. Děkuji.
Dobrý den, Anno. Děkuji vám za dotaz. Doporučím Vám, zkusit telefonní kontakt +48 75 629 95 00. Poskytovatel může být vytížený a doba odpovědi může chvíli trvat. Prosíme o strpení s vyřízením požadavku. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, lze na pokoji ubytovat 2 dospělé a 2 děti (8 a 3 roky)? Děkuji.
Dobrý den, Martino,
děkuji vám za dotaz.
Ano, 2 dospělé a 2 děti lze ubytovat. Dítě do 3,9 let na přistýlce
s polopenzí je zdarma.
Stačí předem kontaktovat hotel aby s tím počítal.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, dá se poblíž hotelu parkovat i zdarma, případně jak daleko neplacené parkoviště od hotelu je? Děkuji
Dobrý den, Eliško. Děkuji Vám za dotaz. Parkování u hotelu, je možné za 40 PLN za noc. Pokud si přejete získat nejaktuálnější informace o parkovištích v okolí hotelu, doporučím, kontaktovat přímo recepci hotelu na +48 75 629 95 00. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda má hotel kolárnu, případně nějaké prostory pro úschovu kol. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Moniko, děkujeme za dotaz. Kolárna oficiálně k dispozici není. Doporučuji kontaktovat hotel na tomto e-mailu: info.szklarska@radisson.com a zeptat se, zda by Vám kola neuskladnili individuálně. :-) Přeji hezký den, Bára
Hallo,
at what time is occured a dinner?
Thanks
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. Večeře jsou na hotelu od 17:00 do 20:00, snídaně od 07:00 do 10:00. Mějte se krásně a pokud se rozhodnete pro nabídku, tak hezký pobyt. :) Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chceme využít voucher pro 2 dospělé a 2 děti, jedno dítě 3 roky a druhé 5 let. Starší bude spát na přistýlce a mladší s námi na manželské posteli.
Stačí informovat hotel, že na pokoji budeme 4 při stejné ceně?
děkuji.
Lenka Martišková
Dobrý den, Lenko.
Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
Pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, případně za ně doplatíte na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu pro vámi zvolený počet osob. Přikládám kontakt na hotel: info.szklarska@radisson.com /+48 75 629 95 00.
Přeji hezký den, David