Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +359 897 088 388 nebo e‑mailem na info@kingtravel.bg.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Dítě do 1,9 let na lůžku s rodiči má pobyt zdarma.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, to není možný pobyt 1+3 děti? Vás systém mi to
nenabízí:( děkuji za info
Slevomat.cz
Dobrý den, Radko, děkujeme za dotaz. Záleží, o jakou variantu se
jedná? Zkusila jsem první a šlo mi navolit jednu dospělou osobu, jedno
sedmnáctileté dítě a dvě jedenáctileté děti. Pokud budete potřebovat
poradit, obraťte se prosím na podpora@slevomat.cz. :-)
Přeji krásný den, Bára
Radka Šindarová
Dobrý den, dá se k tomuto zájezdu zajistit doprava?
Slevomat.cz
Dobrý den, Radko. Děkujeme za Váš dotaz. Zajištění dopravy bohužel
není možné, nejedná se o zájezd, ale o nabídku přímo k ubytování od
daného hotelu. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, to není možný pobyt 1+3 děti? Vás systém mi to nenabízí:( děkuji za info
Dobrý den, Radko, děkujeme za dotaz. Záleží, o jakou variantu se jedná? Zkusila jsem první a šlo mi navolit jednu dospělou osobu, jedno sedmnáctileté dítě a dvě jedenáctileté děti. Pokud budete potřebovat poradit, obraťte se prosím na podpora@slevomat.cz. :-) Přeji krásný den, Bára