Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v NP České Švýcarsko pro 2–5 osob: polopenze, možnost lekcí cvičení a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 736 643 507 či 605 489 523 nebo e‑mailem na doubice@hotel-jef.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 200-250Kč/noc (po předchozí domluvě - cena za malého psa 200Kč/noc, za středního a velkého psa 250Kč/noc)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 5 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 5 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
přští týden bychom k vám rádi vyjeli a chci se zeptat jak to vypadá
s tím ohněm je to v pořádku?Díky Bára
Dobrý den Báro, POŽÁR V NP ČESKÉ ŠVÝCARSKO
zatím není žádný důvod k panice či obavám ve vztahu k Doubici.
Vzdušnou čarou je požár od Doubice vzdálen cca 12 km a tak je možné, že
v noci díky změnám atmosferického tlaku budete cítit kouř a nebo bude ve
vzduchu poletovat popel – přesto to neznamená žádný důvod
k obavám!
Děkujeme za pochopení a těšíme se na viděnou.
S pozdravem Eva Prajsová recepce hotelu JEF tel. 736643507
Dobrý den lze se k Vam dopravit i bez auta z vlakového či aitobusového nádraži z Ostravy? Moc děkuji za odpověď
Dobrý den pane Neoral, autobusem nebo vlakem se dostanete do Krásné Lípy a z Krásné Lípy autobusem do Doubice. Spojení najdete na Idosu. S pozdravem Eva Prajsová recepce hotelu JEF tel. 736643507
Dobrý den,
Chci se zeptat, dá se u vás platit v restauraci platební kartou nebo si
máme vzít s sebou hotovost?
Děkuji Fryčová
Dobrý den paní Fryčová, u nás bohužel kartou platit nelze. S pozdravem Eva Prajsová recepce hotelu JEF tel. 736643507
Dobrý den,měli bychom zájem o pobyt u vás rodina s třemi dětmi v termínu od 19–21.8. Byla by ještě možnost? Chceme s přáteli, kteří již u Vás mají objednaný pobyt.
Dobrý den paní Koulová,
moc nás těší Váš zájem o ubytování u nás v Hotelu JEF, který se
nachází v srdci NÁRODNÍHO PARKU ČESKÉ ŠVÝCARSKO, na rozhraní CHKO
Labské pískovce a CHKO Lužické hory – e vyhledávanou rekreační
oblastí.
Více informací a ceník najdete na www.hotel-jef.cz
V tuto chvilku můžeme pro Vás rezervovat ubytování ve Vámi požadovaném
termínu . Prosíme o rezervaci na e-mail doubice@hotel-jef.cz
K rezervaci prosíme zaslat telefonní kontakt. a číslo voucheru.
Těšíme se na rezervaci a přejeme příjemný zbytek dne.
S pozdravem
Eva Prajsová – recepce Hotel JEF, mob. 736643507
Dobrý den,
zde na slevomatu uvádíte „Domácí zvířata: 500 Kč/pobyt (po předchozí
domluvě)“, ale na stránkách hotelu je uvedeno 150kč/noc.
Co tedy platí ?
Dobrý den, platí 500 Kč na pobyt.
S pozdravem
Eva Prajsová – recepce Hotel JEF, mob. 736643507
Dobry den, je možný jarní pobyt?
Dobrý den, moc nás těší Váš zájem o ubytování u nás v Hotelu
JEF, který se nachází v srdci NÁRODNÍHO PARKU ČESKÉ ŠVÝCARSKO, na
rozhraní CHKO Labské pískovce a CHKO Lužické hory – je vyhledávanou
rekreační oblastí. Více informací najdete na www.hotel-jef.cz . Volné termíny najdete
v on-line rezervaci.
S pozdravem
Eva Prajsová – recepce Hotel JEF, mob. 736643507
Dobrý večer, mohli bychom dostat pokoj s televizí?
Děkuji za odpověď. JanaV.
Dobrý den, televize je na pokoji.
S pozdravem
Eva Prajsová – recepce Hotel JEF, mob. 736643507
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda je k zapůjčení dětská postýlka? Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Jandová, postýlku k zapůjčení máme, S pozdravem Eva Prajsová recepce Hotelu JEF tel. 736643507 www.hotel-jef.cz