Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* výhled na krásy Tater: neomezený wellness a snídaně či polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 185 325 000 nebo na e‑mailu recepcja@rezydencjagubalowka.pl (v angličtině či polštině).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 3,9 let na lůžku rodičů: zdarma
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 80 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jak daleko je od rezidence sjezdovka.Děkuji
Dobrý den, Marcelo. Děkujeme za Váš dotaz. Nejbližší sjezdovka Stacja Szymoszkowa je vzdálená 10 minut chůze od hotelu Rezydencja. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda je možné tuto nabídku zaplatit přes UP eBenefit. Děkuji
Dobrý den, Vašku. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, stačí si převést kredity z benefitního účtu na Slevomat a poté v košíku kredity uplatnit za kredity. :) Více informací najdete na www.slevomat.cz/benefity. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
Je možnost se ubytovat se dvěma pejsky? Jedná se o rasu mops.
Děkuji za odpověď.
Richard Šup
Dobrý den, Richarde. Děkujeme za Váš dotaz. Pobyt se zvířaty je povolen (80 PLN/noc). Pokud byste rád s sebou jich vzal více, je to už na individuální domluvě přímo s hotelem. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
chápu dobře, že večeře je za příplatek? Nebo je součástí
polopenze.
Děkuji
Dobrý den, Viktorie.
V nabídce je zahrnuta À la carte menu večeře v hodnotě 60 PLN za osobu.
V restauraci hotelu si lze jednotlivě objednat kterýkoli chod z nabídky
v hodnotě 60 PLN nebo v případě, že si vyberete dražší jídlo, tak
doplatíte rozdíl ceny. Přeji hezký den, David
Dobrý den,
co se týče večeří, píšete, že je výběr z menu. Je toto menu
i v češtině? Odkaz je na menu v polštině a angličtině.
Děkuji.
Dobrý den, Lenko. Děkuji Vám za dotaz. Je mi líto, ale menu v českém jazyce není k dispozici. https://u.profitroom.com/2016.rezydencjagubalowka.pl/uploads/menu_2022.pdf. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, prosím Vás , jak je to u Vás s parkováním ? Je za poplatek? nebo v ceně pobytu?
Dobrý den, Andreo, parkování je za poplatek 30 PLN/den. Tato informace a další možné poplatky jsou uvedeny v sekci Příplatky. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,pokud bych chtěla dva pokoje vedle sebe, jak mám objednat??
Dobrý den, Pavlíno. Děkuji Vám za dotaz. Tuto informaci lze napsat do
poznámky při vytváření objednávky, nebo lze kontaktovat přímo
poskytovatele na recepcja@rezydencjagubalowka.pl
+48 18 532 50 00. Personál hovoří anglicky a polsky. S přáním
krásného dne, Karel
Dobrý den,
měli bychom zájem o tuto nabídku. Ale ráda bych platila přes FKSP. Bylo by
to možné?
Děkuji
Dobrý den, Ivano, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, je ve vašem hotelu fitness centrum?
A co se týká vstupu do bazénu, je časově omezený, nebo je možné si jít
zaplavat v brzkých ranínch hodinách?
Děkuji Vám a přeji pěkný den. Silvie
Dobrý den, Silvie, vstup do wellness zóny (tedy i bazénu) je neomezený, otevírací doba je 8:00 – 22:00. Hotel fitness nemá. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den co se týče večeří, chápu to dobře, že si jídlo vybírá zákazník z menu? Nebo je to jinak? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Moniko,
Budete mít na výběr z hotelového menu na pokrmy v hodnotě 60PLN za
noc.
Přikládám odkaz na menu: https://u.profitroom.com/2016.rezydencjagubalowka.pl/uploads/menu_2022.pdf
Přeji hezký den
David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrá den,
chtěl bych se zeptat jestli by bylo možné přiložit hotelové menu? Předešlý odkaz není už funkční
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Petře. Děkujeme za Váš dotaz. Máme informaci od hotelu, že nyní probíhá změna jídelního lístku. Z tohoto důvodu není uvedený na stránkách hotelu.
Pro hotelové hosty, kteří si zakoupili balíček s polopenzí, však hotel nabízí večeři formou bufetu.
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz