Luxusní pobyt v centru Prahy v hotelu světového renomé s výtečnou italskou gastronomií
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Termín si zamluvte na e‑mailu v.boudova@nh-hotels.com nebo na tel. 220 312 111, 228 880 714 .
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 220 312 111, 228 880 714 nebo e‑mailem na v.boudova@nh-hotels.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- V případě ubytování se dvěma a více dětmi je nutné kontaktovat recepci z důvodu většího pokoje.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- 1 dítě do 11,9 let zdarma s nárokem na lůžko a snídani (v ceně není večeře u varianty s večeří - lze uhradit na místě)
- 2 a více dětí vždy po předchozí domluvě (nutný větší pokoj)
- Domácí mazlíčci: 900 Kč/pobyt
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 395 Kč/den (50% sleva) (v hotelovém podzemním parkovišti na adrese Mozartova 261/1)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám dotaz k voucheru s večeří. Jaký je cenový limit pokud by byla večeře servírovana á la carte? Děkuji
Dobrý den paní Laro,
cenový limit není – máte nárok na hlavní jídlo z našeho a la carte
jídelního lístku na který se můžete podívat zde: https://www.ristoranteilgiardino.cz/menu/menu/
Nicméně menu se mění v závislosti na sezónnosti a některé pokrmy, tvz.
sezónní speciality jsou z této nabídky vyčleněny. Aktuální informaci
vždy poskytne obsluhující personál.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, v jakém časovém úseku se podávají večeře? Jde mi hlavně o začátek. Děkuji
Dobrý den pane Vajci,
restaurace je otevřená od 17h
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, mohu se zeptat jak je daleko Staromestske náměstí? A jak se k Vám nejlépe dostanu z hl. nádraží?? Dekuji
Dobrý den paní Jano, z Hlavního nádraží se nejlépe dostane tramvají číslo 9, které jede z nádraží na zastávku Anděl a cesta zabere 17 minut. Staroměstské náměstí je od hotelu vzdáleno 3,3km pěšky. Cesta MHD zabere cca 20 minut
Dobrý den, měl bych ještě jeden dotaz. Pobyt na jednu noc 3 dospělí a dite zdarma 5 let se snidani a večeří, je cena 3150? Děkuji za odpověď
Dekujeme za dotaz ohledně ceny. ještě je potřeba přičíst sníženou
cenu večeře pro dítě, ve výši 325 CZK.
Celková cena by tedy byla 3475 CZK.
Ve složení 3 dospělí a 1 dítě lze ubytovat v Superior pokoji pouze
formou jedné přistýlky. Čili rodiče by museli spát spolu s dítětem
v manželské posteli a třetí dospělá osoba na přistýlce.
Pokud byste potřebovali dát do pokoje dvě přistýlky, tak je třeba potřeba
připlatit 500 CZK za pokoj vyšší kategorie, který je dostatečně velký,
abychom tam byli schopni dát dvě přistýlky.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, pri objednani pobytu na jednu noc pro tri osoby s večeří, tak mají večeří všechny tri osoby a nebo jen jedna? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
pobyt bude obsahovat večeři pro všechny tři osoby.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, jak daleko od hotelu je metro???
Děkuji Hrdličková
Dobrý den paní Hrdličková,
nejbližší stanice metra Anděl je cca 5 minut chůze (asi 500m)
S pozdravem
NH Prague City
Dobrý den, v případě pobytu rodiny (2 dospěli, dítě 7 let, kojenec 1 rok) je možné, aby kojenec spal s rodiči v posteli bez příplatku? Dále se chci zeptat, zda je hotel ochoten na pobyt zákazníkovi vystavit fakturu, kterou by proplatil zaměstnavatel. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Vladimíre, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. 1 dítě do 11,9 let má pobyt zdarma s nárokem na lůžko a snídani (v ceně není večeře u varianty s večeří – lze uhradit na místě). 2 a více dětí vždy po předchozí domluvě (nutný větší pokoj). S přáním krásného dne, Karel
Dobrý večer, mám dotaz ohledně varianty přes SLEVOMAT se snídaní a večeří. Kdy bychom byli 2 dospělí + 2 děti (14 let a 4 roky), kdy starší dcera se patrně počítá už jako dospělá osoba. A to v termínu od 23.8.22 – 25.8.22. Bylo by to možné? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Pytlounová,
14ti leté dítě je počítána jako dospělá osoba. 4leté dítě bude
zdarma, ale je potřeba přiřadit větší pokoj, do kterého se vejdou
4 osoby a ten je za příplatek 500,–CZK/den. V ceně není zahrnuta
večeře pro 4leté dítě, kterou můžete dokoupit na místě za příplatek
325,–CZK.
Hotelové garáže se nacházejí v hotelu NH Prague City, Mozartova 261/1. Zde
si zaparkujte a následně si vyjedete lanovkou do hotelu NH Collection
Prague.
Těšíme se na Vaši návštěvu a přeji Vám krásný den.
NH Hotels Prague team
Dobrý den,mohu se zeptat na volný pokoj pro 1 dospělého a děti 16 a 11 let v termínu 26. – 28.8.2022 ? A je možný i check in mezi 1–2 h ranní z důvodu příletu do Prahy az 0.35 h .Dekuji Broža
Dobrý den Pane Brožo, kapacity volné jsou, takže není problém na tento
termín voucher zakoupit.
Recepce je k dispozici 24 hodin denně, čili zároveň není problém, pokud
dorazíte do hotelu až po pozdním příletu.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na možnost nějaké dřívější
snídaně či snídaňového balíčku, z důvodu dřívějšího odchodu
z hotelu, je toto ve vašem hotelu možné?
Děkuji
Dobrý den Jiří, není problém si vyžádat snídani formou balíčku –
stačí, když o to při příjezdu požádáte na recepci a upřesníte jim
čas odjezdu.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
rád bych se zeptal na parkovné ve Vašem hotelu, kolik zaplatím za parkovné,
pokud se u Vás ubytuji ve dnech 7.-8.7.2022 tj. od 15:00 (7.7.2022) do 12:00
(8.7.2022)?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den pane Štuko,
parkovné stojí 670 CZK/den a součástí této nabídky na Slevomatu je 50%
sleva na parkovné, čili částka bude 335 CZK
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobry den,
nabizi hotel prosim take odvoz na letiste?jaky je pripadny poplatek?dekuji za
odpoved
Dobrý den, lze zajistit hotelové taxi – cena transferu na letiště je
850 CZK a stačí si čas odjezdu domluvit přímo v hotelu na recepci.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den chtěla jsem se zeptat,kde jsou ty podzemní garáže. Jsou
přímo u hotelu?
A jakým způsobem se platí.
Děkuji Semoradová.
Dobrý den, Aleno, parkování je k dispozici v garážích nedalekého NH Prague City. Poplatek za parkování je možné zaplatit přímo v garážových prostorech prostřednictvím automatu či lépe na recepci hotelu NH Collection Prague. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat na možnost úschovy zavazadel. V Praze budeme kolem 10:30 hod. Nebo je možnost se v hotelu ubytovat dříve? Či později pokud bude možnost úschovy zavazadel ? Moc děkuji za odpověď. Hezký den Želinská
Dobrý den, paní Želinská, v případě, že pokoj ještě nebude uklizen
a připraven k ubytování, tak si můžete uschovat zavazadla na recepci,
vyrazit do města a vrátit se kdykoliv později.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
bylo by možné pobyt uhradit z FKSP?
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Zdeňko, pobyt nelze uhradit z FKSP. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den, je možné se ubytovat na jednom pokoji 2 dospělé osoby a 2 děti? Děti jsou ve věku 5 a 8 let, kdy mladší je zvyklé spát s námi. Jaký bude další doplatek za ubytování? Tento pobyt bych ráda uskutečnila v období 27.5. – 29.5.2022, pokud jsou ještě volné termíny. Děkuji.
Dobrý den Moniko,
možné to je – příplatek za druhé dítě je 600 CZK. Standardně
dáváme rodiny se dvěma dětmi na pokoj vyšší kategorie s příplatkem
500 CZK (čili běžný příplatek je 600 + 500 CZK) ale pokud si chcete
ponechat mladší dítě u vás v posteli, tak je to také možné (pouze
s příplatkem 600 CZK) Napište nám tuto informaci buď do poznámky když
si budete rezervaci vytvářet, nebo nám tuto informaci napište po vytvoření
rezervace.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, není problém k snidani i bezlepkové pecivo?
Dobrý den, paní Lucie, ano na snídaňovém buffetu je k dispozici
i několik variant bezlepkového pečiva.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, chtěla bych se u vás v srpnu ubytovat se svým vnoučkem asi tak na čtyři dny. Přijeli bychom vlakem nebo autobusem, což znamená buď na Holešovické nádraží (autobusové) nebo na Hlavní nádraží Praha (vlakem). Jaká možnost je z těchto nádraží se k vám dostat co nejblíže k hotelu, když budeme mít zavazadla a vnouček je ještě malý, tak abychom se k vám bez problémů dostali a nemuseli jít se zavazadly dlouho trasu pěšky. Děkuji předem za informace. Lenka
Dobrý den, paní Marková, nejlepší variantou bude dorazit na vlakové
Hlavní nádraží Praha. Odtud se pohodlně dostane tramvají číslo 9 nebo
15 prakticky až k hotelu. Pojedete na stanici Anděl (cesta z nádraží
trvá pouze 15 minut) a odtud už je to do hotelu jenom kousek pěšky – cca
400metrů.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, je zde prostor pro kuřáky? Děkuji za odpověď
Dobrý den Lenko,
hotel je nekuřácký, nicméně všechny pokoje na prvním patře mají svojí
vlastní předzahrádku se sezením, kde je možné kouřit. Pokud si
vytvoříte rezervaci, tak prosím napište do poznámky, že jste kuřačka a
chcete tento typ pokoje.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
chci se zeptat, zda vstup do wellness je zdarma, případně jak je zpoplatněn?
Dále bych se chtěl zeptat, zda je možná late check-out (Lazy Sunday)?
Dobrý den, pane Sobotíku, ano vstup do wellnessu je pro hosty zdarma. Co se
týče late check-outu, tak tento benefit platí pouze pro členy věrnostního
programu NH Rewards v případě rezervací vytvořených přímo na
stránkách NH Hotels Group. Samozřejmě není problém uložit na recepci
zavazadla v případě, že plánuje odjezd z hotelu v pozdních
hodinách.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
v loni v srpnu a v září jsem navštívi Váš hotel přes SLEVOMAT
dvakrát a vždy parkování bylo zdarma, to zřejmě již neplatí, kolik
zaplatím za parkovné pokud si vezmu ubytování na dva dny např. 19.5.- 20.5.
2022. Předem děkuji za odpověď.
Zdeněk
Dobrý den Zdeňku, speciální snížená cena za parkovné je
295 CZK/den
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
chtěli bychom si rezervovat u Vás pokoj v termínu 27,5 – 29.5 (2 noci).
Potřebujeme ale pro 4 osoby (2 dospělý + 2 děti). Děti mají 4 a
6 let.
V nabídce je možnost pro 3 osoby s tím, že dítě je zdarma. Dočetla
jsem se, že je možné po předchozí domluvě většího pokoje být na pokoji
i se dvěma dětmi.
Je to tedy možné? Kolik je v případě druhého dítěte doplatek?
Děkuji za informaci.
S pozdravem,
Martina Habartová
Dobrý den paní Habartová,
koukám, že na zvolený termín máme k dispozici ještě tři pokoje vyšší
kategorie, kam jsme schopni umístit rodinu 2+2 děti. Příplatek za druhé
dítě je 600 CZK/den a příplatek za větší pokoj je 500 CZK/den
Pokud se rozhodnete rezervaci udělat, tak stačí napsat do poznámky, že
jedete se dvěma dětmi a potřebujete tedy pokoj vyšší kategorie.
S pozdravem NH Collection Prague
Dobrý večer, byl by volný pokoj pro 2 dospělé osoby v termínu 6.-8.5.?Děkuji.
Dobrý den, Jano, dostupnost volných kapacit si můžete ověřit a zakoupit
tak pobyt na daný termín v našem online rezervačním kalendáři, který se
nachází na pravé straně nabídky či kliknutím na „Vybrat termín“.
Vámi preferovaný termíny 6–8/5/2022 je zde stále dostupný, takže
můžete takto zakoupit.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
pokud objednám třídenní pobyt se snídaní a večeří mohu si zvolit jestli
na večeři půjdu první nebo druhý den?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Petře, ano můžete si vybrat jakýkoliv den v průběhu vašeho
pobytu, podle toho, jak Vám to bude vyhovovat.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
je prosím ještě nějaký volný pokoj pro dva na tři noci – pobyt se
snídaní a večeří 14.5.-17.5. případně 15.5.-18.5.
Děkuji
Dobrý den, Jakube, dostupnost volných kapacit si můžete ověřit a zakoupit tak pobyt na daný termín v našem online rezervačním kalendáři, který se nachází na pravé straně nabídky či kliknutím na „Vybrat termín“. Bohužel Vámi preferované termíny již nejsou dostupné. K dispozici jsou 2 až 8 denní pobyty v období 1.-13.5 a 17.-29.5. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je možné v termínu 6.-8.5. rezervovat větší pokoj pro 2 dospělé a 2 děti (5 a 3 roky)? Děkuji
Dobrý den paní Kučerová, na tento termín máme k dispozici poslední
tři pokoje vyšší kategorie, kde jsme schopni ubytovat 2 dospělé a
2 děti. Pokud tedy budete mít zájem, tak doporučuji vytvořit rezervaci co
nejdříve. Příplatek za druhé dítě je 600 CZK/den a příplatek za
větší pokoj je 500 CZK/den
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
divala jsem se na termín 13.-15 . května,pro 3 dospělé osoby a jedno dítě
věk 2 roky,když zadám tři osoby už my nejde zadat dítě,pokoj je pro
tři.Mam objednat dva voucher nebo dítěti stačí dětská postýlka?
Dobrý den Petro, jsou dvě možnosti :-)
- Zakoupit dva vouchery – v jednom pokoji by mohli tím pádem být
2 dospělí a dítě a ve druhém pouze jeden dospělý
- Zakoupit jeden voucher a napsat do poznámky informaci o dítěti a my
poskytneme větší pokoj Premium, kam jsme schopni dát přistýlku pro
třetího dospělého a k tomu dětskou postýlku. Koukám, že na zvolený
termím máme již pouze tři pokoje této kategorie, takže doporučuji se
rozhodnout rychle. Příplatek za tento větší pokoj je 500 CZK/den.
NH Collection Prague
Dobrý den,
je nutné si parkoviště rezervovat předem za zvýhodněnou cenu nebo stačí
až na místě si to nahlásit? Děkuji
Dobrý den pane Michaeli, stačí zaparkovat a naše recepce už bude vědět
o tom, že má slevu odečíst.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
prosím byly by volné pokoje pro 2 dospělé a 2 děti (9 a 9 let) a
2 dospělé a 1 dítě (4 roky) v termínu 14.-15.5.2022?
Děkuji
Dobrý den,
volné pokoje k dispozici jsou.
Pokoj pro dva dospělé a 1 dítě (4 roky) můžete zamluvit normálně přes
kalendář. Druhý pokoj pro 2 dospělé a dvě děti bude také možný, ale
napiště tuto informaci do poznámky. Nad rámec ceny poukazu je v tomto
případě účtováno 600 CZK za druhé dítě a 500 CZK příplatek za pokoj
vyšší kategorie, do kterého jsme schopni ubytovat čtyři osoby.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, pokud již teď není na slevomatu volný termín na noc 22/23.4. nedá se očekávat že by se ještě naskytl ?
Dobrý den pane Aloisi, napište prosím žádost o rezervaci na tento
termín na v.boudova@nh-hotels.com
a my rezervaci zajistíme.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, z nabídky pobyt se snídaní a večeří (duben-květen), není zcela zřejmé, zda při vícedenním pobytu bude večeře každý den nebo pouze 1× za celý pobyt? Děkuji.
Dobrý den pane Jiří, večeře je vždy jednou v průběhu pobytu. Čili
pokud si zamluvíte voucher se snídaní a večeří na dvě noci, tak vám
rezervační systém automaticky počítá pouze jednu noc za cenu s večeří
a druhá noc je počítána již se sníženou cenou pouze se snídaní. Pokud
byste chtěl mít nárok na večeři každý den, tak je třeba zakoupit
vouchery s večeří samostatně – vždy pouze na jednu noc.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
jak je to s večeří, od kolika hodin se podává?
Děkuji
Dobrý den pane Pustko,
naše hotelová restaurace je otevřená do 23:00 s tím, že poslední
objednávka jídla je do 21:30
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
cena voucheru je na jeden den, nebo za celý pobyt?
2 dospělé osoby + dítě 4roky (3 dny, 2 noci). – termín 27.-29.5
Děkuji.
Dobrý den Hedviko, cena je za jednu noc, nicméně jakmile v systému
zadáte termín, tak výsledná cena se automaticky propočítá adekvátně
počtu nocí a počtu osob.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý večer, je možné využít 2 dospělý+2 děti (8 a 16let), jeden pokoj? V ceně je snídaně? Wellness je v ceně? Děkuji
Dobrý den paní Přibylová, děkujeme za dotaz, nicméně pro dva dospělé
s takto velkými dvěma dětmi je potřeba zamluvit dva pokoje. Rádi vám
poskytneme dva pokoje vedle sebe, případně dle dostupnosti propojitelné
pokoje.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, je parkování prosím v ceně voucheru nebo se hradí pak zvlášť? Úplně jsem nepochooila nabídku, kde je zmíněno parkování v podzemních garážích. Děkuji, Gerychová
Dobrý den paní Gerychová, parkovaní v hotelové garáži je hostům
přes Slevomat poskytováno s 50% slevou, čili za cenu 295 CZK/den
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den,
Zaregistrovala jsem, ze v hotelu je wellness, je otevrene i pro hosty (deti)
pres Slevomat? Dekuju
Dobrý den Míro, ano wellness je otevřen pro všechny hosty ubytované
v NH Collection Prague, včetně dětí. Ty mají vstup povolen samozřejmě
pouze pod dohledem dospělé osoby.
S pozdravem
Tým NH Collection Prague
Dobrý den,
jak často jezdi lanovka mezi hotely a do kolika hodin je v provozu?
Děkuji
Dobrý den Michale,
lanovka jezdí nepřetržitě – stačí jí přivolat tlačítkem –
stejně jako klasický výtah.
S pozdravem
NH Collection Prague
Dobrý den, pokud objednám pobyt pro 3 dospělé osoby, budou všecny na
jednom pokoji?
Děkuji
Dobrý den, to není vůbec žádný problém – při koupi voucheru rovnou
zadejte v sekci „Počet osob“ tři dospělé a systém Vám automaticky
dopočítá příplatek za třetí osobu.
S pozdravem a přáním krásného víkend
NH Collection Prague
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je prosím v provozu welness ? Děkuji za info
Dobrý den, Simi,
ano wellness je v provozu, takže není problém si užít trochu relaxu.
S pozdravem
NH Collection Prague