Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 334 440 449 nebo e‑mailem na rezerwacja.wisla@hotelaries.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš pomoc@slevomat.cz.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. V hotelu nejsou domácí
zvířata povolena. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Tereza Kminkova
Dobrý den, mohu se prosím zeptat, zda hotelové wellness nabízí
i těhotenské masáže?
Dále mne zajímá, zda obsažené večeře v polopenzi jsou v restauraci
Polka a z kolika jídel je každý večer na výběr – zda je možná
i vege varianta?
Děkuji moc předem,
TK
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo. Je nám líto, ale nepodařilo se nám získat včas
odpověď od poskytovatele služeb. Kontaktujte jej na
+48 539 535 216. S přáním krásného dne, Karel
Michaela Foks
Dobrý den mohu se zeptat jaké 3druhy saun hotel nabízí? Děkuji M.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo. Podařilo se mi spojit přímo s hotelem a omlouváme
se, nově jsou v hotelu dostupné pouze dvě sauny – finská a parní.
Informaci v nabídce již upravujeme. Děkuji za pochopení. S přáním
krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možný pobyt se psem?
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. V hotelu nejsou domácí zvířata povolena. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz