Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
V páru nebo s rodinou do Krkonoš: krásný 5* resort s jídlem a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 75 629 99 00 nebo e‑mailem na rezerwacja.online@platinum-mountain.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz název hotelu s preferovaným termínem.
- Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči má pobyt se stravou zdarma.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, tento týden mám rezervovaný apartmán Premium. Jedeme pouze ve dvou, ale kapacita apartmánu je max. 4 osoby. Znamená to tedy, že budeme apartmán sdílet i s někým jiným? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý večer,
Pokud jste si při rezervaci zarezervovali apartmán Premium pro 2 dospělé,
máte ho pouze k dispozici. Je dvoudílná. Má ložnici s manželskou
postelí za uzamykatelnými dveřmi, obývací pokoj s rozkládací pohovkou
nebo kout s TV a kuchyňským koutem.V koupelně je sprchový kout, umyvadlo,
WC a privátní mini finská suchá sauna
Pozdravy
Paweł Melon Platinum Apartments rezervační oddělení
Dobry wieczór,
Jeżeli zarezerwowali Państwo dla 2 osób dorosłych na swojej rezerwacji
Apartament premium to jest on tylko do Państwa dyspozycji. Jest dwudzielny. Ma
sypialnię z podwójnym łóżkiem za zamykanymi drzwiami, salon
z rozkładaną sofą lub narożnikiem z tv i aneksem kuchennym a łazience
maja Państwo prysznic, umywalkę, toaletę i prywatna mini saunę fińską
suchą
pozdrawiam
Paweł Melon dział rezerwacji Platinum Apartments
Dobrý deň,
je možná úschova batožiny pred check-in?
Dobrý den,
v našem hotelu máme úschovnu zavazadel, kde si můžete uložit svá
zavazadla před check-inem.
S pozdravem,
Dobrý den,budete prosím nabízet i termíny na jaro, popřípadě léto 2023?A eventuálně kdy mohu očekávat novou nabídku.Dekuji
Dobrý den, zveme vás k přímému kontaktu na rezerwacja.online@platinum-mountain.pl
Hello, we invite you to direct contact on rezerwacja.online@platinum-mountain.pl
Dobrý den,
je v ceně polopenze zahrnuté i nealko pití (při snídaních
i večeřích)? Je parkování vnitřní či venkovní? Kolik je tam dětských
vnitřních herniček?
Děkuji.
Dobré odpoledne,
Nealkoholické nápoje (čaj, káva, voda, džusy) jsou zahrnuty v ceně stravy
(u snídaně a večeře)? Nabízíme dva typy parkování:
- Venkovní 40 PLN/ za den
- Garážované 100 PLN/den (nutná rezervace).
S pozdravem
Dobrý den,je možné doplatit pobyt s polopenzí na místě za 3.dítě 7 let, bez nároku na lůžko?Děkuji
Good afternoon,
in order to make changes to your booking, please kindly contact Slevomat.
Dobrý den,
bohužel jsem tady ani nikde na stránkách hotelu nenašla, kdy je otevřeno
fitness a zda jsou případné sportovní aktivity (které mají dle týdenního
rozvrhu) pro hosty, kteří si zakoupili voucher přes Slevomat, zdarma nebo
nikoli.
Díky za odpověď
Bazén, sauny, vířivka, posilovna a animační programy, aktivity jsou
k dispozici všem hostům hotelu nebo apartmánu (v ceně pobytu), na
některé aktivity se registrujete na recepci hotelu při přihlášení.
Tělocvična je otevřená 24 hodin denně. Bazén je otevřen od 8 do
20 hodin pro dospělé s dětmi a od 20 do 21 hodin pouze pro dospělé.
Rozpis atrakcí je aktualizován každý týden. zde je odkaz na rozpis atrakcí
pro aktuální týden. https://www.platinum-mountain.pl/en/plan-atrakcji
Ještě když budu v apartmánu premium, což je mimo hotel mám i tak neomezený vstup do wellenss, saun, bazénu, vířivek apod?
Dobrý den, Kateřino. Děkuji Vám za dotaz. Ano, v rámci Vámi zvolené varianty, jež obsahuje tyto benefity, můžete poklidně využít i v případě, že budete ve vedlejší budově. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych koupit tento pobyt, pro mě a meho přítele k narozeninám, stačí všechno vyplnit tady, myslím tím termín i pokoj a nebo musím psát i na hotel, ať tam třeba neprijedeme a nebude ani pokoj ani nic, objednavam poprvé tak mám strach ať něco neudělám špatně
Dobrý den,
Pobyt si zakoupíte přes Slevomat.cz. Pobyt zakoupený prostřednictvím
těchto webových stránek je stejně platný jako nákup na webových
stránkách hotelu. Při rezervaci pobytu v apartmánu máte neomezený
přístup do celého wellness centra.
Dobrý den,
je možné přijet dřív než v 16 hod, zatím se neubytovávat, ale do té
doby využít wellness po předložení voucheru. ? Takto to např. lze
v resortu Blue Mountain.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Naďo. Děkujeme za Váš dotaz. Wellness je dostupné pouze hostům, kteří jsou už ubytovaní. Dříve tedy wellness nelze využít. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
mohu se zeptat, zda by bylo možné zaplatit pobyt z příspěvku FKPS?
Děkuji mnohokrát:))
Dobrý den, Týno.
Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře
uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného
dne, David
Bazén
Z recenzí jsem pochopila, že vnitřní bazén je jen od 20:00–22:00. Je
tomu opravdu tak, nebo je od 20:00–22:00 jen pro dospělé? Chceme jet
v říjnu a venku se s batoletem koupat nebudem. Vím, že mají vnitřní
i dětský, ale využili bychom rádi i normální přes den. Děkuji
Dobrý den, Kristino.
Kontaktoval jsem hotel a vnitřní bazén je otevřený od 9:00 do 21:00,
nicméně od 20:00 do 21:00 je provoz bazénu vyhrazen pouze pro dospělé. Pro
více informací kontaktujte hotel na tel. čísle: +48 75 629 99 00 nebo
přes e-mailovou adresu: rezerwacja.online@platinum-mountain.pl.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, je součástí wellness i šatna, nebo možnost se někde převléknout abychom nemuseli chodit venkem v mokrých plavkách. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za dotaz. Součástí je i šatna na převléknutí plavek. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobry den, prosim o informaci, zda u pokoje Comfort Plus jsou ložnice a obyvací pokoj odděleni – na fotkách to tak nevypada – tak se raději ptám. děkuju za odpověd Petra
Dobrý den,
V pokoji Comfort Plus se ložnice nachází za velkými posuvnými dveřmi. Za
standardními uzamykatelnými dveřmi se nachází místnost Premium.
Agnieszka Stępka
Dobrý den,
chtěl bych se informovat ohledně volné kapacity apartmánů premium
v období 11.-14. 10. Zda se dá v tomto apartmánu ubytovat se psem a zda by
bylo možné tento datum rozšířit o sobotu (15. 10).
Dobrý den,
v našem rezervačním systému jsou stále k dispozici hotelové pokoje
i byty na termín 11.10–14.10. Nejsem schopen ověřit, jak je to s jejich
dostupností přes Slevomat.cz. Pokud chcete, mohu vám zaslat nabídku pobytu
na toto datum. Potřebuji od vás jen e-mailovou adresu.
S pozdravem,
Agnieszka Stępka
Specialista na rezervace
dobry den,
potreboval bych koupit dva pokoje na stejne datum a nevim, jak to udelat.
Samozrejme muzu koupit prvni, nicmenu u druheho si nebudu jisty, zda je ten
samy termin volny. dekuju moc za odpoved. honz U
Dobrý den, Jane.
Zvolte si termín ve vámi vybrané variantě , navolte všechny nutné
parametry k nabídce. Vložte nabídku do košíku, následně košík
otevřete a zvolte počet kusů voucherů které chcete zakoupit (2), tak
zjistíte jsou- li dostupné dva pokoje na stejný termín. Přeji hezký
den, David
Dobrý den,je možná platba bankovním převodem?Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den, Aleši. Děkujeme za váš dotaz. U této nabídky lze zakoupit voucher pouze na termín. Vouchery na termíny nelze platit bankovním převodem, ale pouze platebními metodami, kde se platba převede okamžitě (Slevomat Pay, Platební kartou online, Platba přes MallPay, Platba přes Twisto). Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli Hotel zvýhodňuje cenu pakrovani
vozidla s kartou ZTP/P ??
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Petře. Děkujeme za Váš dotaz. S tímto dotazem je potřeba se obrátit přímo na hotel. Jedná se o individuální domluvu, je proto potřeba kontaktovat přímo hotel. Klasické parkovné je zpoplatněno 40 PLN/den. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, prosím pokoj Comfort je v hlavní budově, kde je i wellness? Nechci chodit v zimě venkem. Děkuji.
Dobrý den, Yvetto. Děkujeme za Váš dotaz. Po telefonické komunikaci s hotelem mi bylo potvrzeno, že pokoje Comfort Plus jsou ve stejné budově, kde je wellness. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
mohl bych Vás poprosit o informaci jakou teplotu mají bázeny. Děkuju moc za
odpověď Honza U.
Dobrý den, Honzo. Děkujeme za Váš dotaz. Voda v plaveckém bazénu má 30 °C, v bazénu pro děti 33 °C a vířivka 45 °C. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevoumat.cz
Dobry den, nemate/nebudete mit jeste v zari volny apartman premium na 2 noci? Napriklad z duvodu prebookovani terminu jinymi hosty. Pripadne ma cenu se dotazat primo hotelu? Dekuji
Dobrý den, Katerino. Děkuji Vám za dotaz. Bohužel, nelze určit, zda se v budoucnu uvolní termín. Termíny se mění z minuty na minutu. Doporučím Vám, průběžně kontrolovat online rezervační kalendář, nebo se spojit přímo s hotelem. Přikládám kontakt: +48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
Chci se zeptat v kolik hodin je možné se v hotelu ubytovat v den nástupu a
v kolik hodin se musí hotel opustit poslední den pobytu.
Je možné platit v hotelu kartou ?
A také zda je možné takto platit i lanovku na Szrenicu ?
Děkuji za odpovědi
Jarda
Dobrý den, Jaroslave. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu je možné platit kartou. Check in je od 16:00 hodin, check out do 11:00 hodin. Na stránkách Ski Areny Szrenica, jsem pro Vás dohledal ceník a možnosti platby – platba je možná i kartou na pokladně. :) (https://sudetylift.com.pl/lato/cs/) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Je možné v hotelu (parkování, turistický poplatek) platit v eurech nebo
je nutné tyto služby platit ve zlotých? A pak mě ještě zajímá, jak je
to s župany na pokojích. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Ivano, ohledně Vašeho dotazu jsem se obrátila přímo na poskytovatele, který uvedl, že poplatky je třeba zaplatit v polských zlotých. Župany jsou k dispozici na pokoji. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den , prosím co je myšleno hotelovou infrastrukturou mezi apt.a
hl.budovou?
A kuchyňkou v apt? je pouze varná konvice , nebo i vařič a nádobí?
Děkuji Eva
Dobrý den, Evo. Do hlavní budovy se přechází přes areál z Vašeho
apartmánu. Apartmán Premium je s privátní saunou. Nachází se
v oddělené části hotelu. Na jídlo a do wellness budete docházet do
hlavní hotelové budovy. Vybavení apartmánu a pokojů: Klimatizace,
Televize, telefon, Wi‑Fi,
Sprcha, fén, ručníky, kosmetika, župany, pantofle,
Trezor,
Minibar, rychlovarná konvice, káva a čaj, minerální voda,
Balkon (u pokojů),
Balkon nebo terasa (u apartmánů),
Privátní sauna (u apartmánu Premium). Skládá se z obývacího pokoje
s rozkládací pohovkou a ložnice s manželskou postelí velikosti King nebo
dvěma samostatnými lůžky. Všechny pokoje jsou nekuřácké. Má také
prostornou koupelnu a balkon. Je určen pro max. pro 4 osoby. Pro více
informací, lze kontaktovat hotel. Přikládám kontakt: +48 75 629 99
00. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,prosím vás,jsme pětičlenná rodina (já,manžel,děti 3,2,2roky) a velice nás zaujal tento resort.Řeším především uspořádání pokojů.Podle fotografií se mi zdá,že pokoj Comfort nemá samostatnou ložnici a nebo ji má,ale s oddělenými lůžky.Je tomu tak?Proto by nám vyhovoval nejvíce apartmán(už i kvůli možnosti kuchyně),avšak v nabídce na září se mi nezobrazoval,domnívám se tedy,že bude naplněna jeho kapacita.Můj dotaz tedy zní,zda by byla možnost ubytovat se v apartmánu v průběhu září na 3 noci a pokud je apartmán již obsazen,zda by šel jiný pokoj s oddělenou ložnicí s manželskou postelí.Děkuji za vaši odpověď
Dobrý den, Nikolo. Ověření dostupných kapacit v hotelu či provedení
rezervace, je možné ověřit přímo v nabídce, nebo u recepce hotelu.
V případě tvorby individuální nabídky, je nezbytné řešit přímo
s hotelem. Přikládám kontakt rezerwacja.online@platinum-mountain.pl,
+48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Když do hotelu pošlu starší lidi domluví se česky. Děkuji moc Pavlína
Dobrý den, Pavlíno. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu personál hovoří anglicky, německy a polsky. Jsou ale na české hosty zvyklí a vždy se s nimi pokouší domluvit a vyjít jim vstříc. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, v jakých časech jsou v hotelu podávány snídaně a
večeře.
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem, Adéla
Dobrý den, Adélo.
Kontaktoval jsem hotel a snídaně se podávají od 7:30 do 11:00 a večeře od
16:00 do 19:00. Přeji hezký den, David
Dobrý den. Máme dotaz ohledně ubytování. Jsme dva dospělí a máme dvě děti ve věku 12let a jedno dítě ve věku 7 let. Dalo by se to nějak vyřešit? V nabídce jdou 3 děti ale to jedno kde pouze do věku 4 roky. Díky za odpověď
Dobrý den, Františku. Děkuji za Váš dotaz. Nabídka je max. pro 4 osoby, tak jak uvádíme v nabídce. Třetí dítě jde zadat pouze do 4 let a to z důvodu, protože dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči má pobyt se stravou zdarma (tuto informaci naleznete v sekci Děti). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chci se zeptat co vše je součástí kuchyňského koutu?
Dobrý den,
kuchyňský kout obsahuje Minibar, rychlovarnou konvici, kávu a čaj,
minerální vodu. Pro více informací kontaktujte hotel na tel. čísle : +48
75 629 99 00 nebo přes e-mailovou adresu: rezerwacja.online@platinum-mountain.pl.
Přeji hezký den, David
Dobrý den,
je v Apartmánu Premium v rámci kuchyňského koutu i lednice? Dle fotek
nelze poznat.
Děkuji.
Dobrý den, Honzo, k dispozici je malá lednice. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, dle fotek je v hotelu herna pro děti 2+. Je v hotelu i hernička/koutek pro menší děti, např. kolem roku? Děkuji.
Dobrý den, Nelo.
V hotelu je pro děti k dispozici bazén, hřiště (houpačky, kolotoče,
domeček se skluzavkou atd.), herna pro menší děti (batolecí zóna,
prolézačky, kuličkový bazén atd.) i multimediální herna pro ty starší.
Pořádají tu také kreativní dílny a minidiskotéky. Přeji hezký
den, David.
Dobrý den,
Apartmán Premium podle fotografií má privátní saunu. Je to opravdu tak,
nebo to je jen nějaké reklamní foto? Děkuji
S pozdravem
Vitásek
Dobrý den, Josefe, ano, apartmán Premium má vlastní saunu. Tuto informaci můžete nalézt také zde u popisu daného typu ubytování https://www.slevomat.cz/akce/1924420-paradni-5-resort-v-polskych-krkonosich-s-wellness?tab=o-podniku#nadpis. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobry den, chtela bych se zeptat, jsme 4 dospeli a 1 dite (6 mesicu), je pro tento pobyt pres slevomat pokoj Pokoj Comfort Plus 5* nebo je mozne nejak zazadat o Apartmán Premium? A zda se doplaci? Dekuji Razova
Dobrý den, Barboro, hotel nabízí ubytování v následujících typech pokojů: Apartmán Premium (v samostatné budově) a Pokoj Comfort Plus 5*. Jejich dostupnost se může lišit podle Vámi zvoleného termínu a to prostřednictvím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí u dané varianty nabídky na „Vybrat termín“ a zvolení počtu osob. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,mohu se zeptat,zda fungují animační programy pro děti i v září nebo jen v sezóně o prázdninách. Děkuji.
Dobrý den,
animace pro děti jsou k dispozici po celý rok.
Zdravím , je možné zjistit prosím dostupnost přes vánoce? 23–26.12.2022 a cenu, moc děkuji
Dobrý den, Sabino,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne
Dobrý den, rádi bychom si objednali pobyt (2 dospělý, dvě děti) a
zaroveň na to uplatnili benefity z práce. Dají se různé benefity uplatnit
na jeden zájezd?
Děkuji
Dobrý den, Edito. Doporučím Vám dohledat typ svých benefitů zde: https://www.slevomat.cz/benefity. Záleží, zda máte papírové poukazy, nebo benefitní kartu, nebo čerpáte FKSP příspěvek. V případě dotazů, kontaktujte naši zákaznickou linku podpora@slevomat.cz. Tato nabídka spadá do kategorie „Cestování“. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
mohli by jste mi prosím zjistit, zda je u rodinného pokoje Premium
v apartmánech součástí i nějaká mini lednice či chladnička?
Děkuji Vám.
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem služby a v apartmánu je k dispozici malá lednice. Pro více informací, lze kontaktovat přímo recepci hotelu na telefonním čísle +48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel
Hezký den,máme u vás zakoupen pobyt a chtěla bych se zeptat,zda jsou na pokoji k dispozici župany. Děkuji předem
Dobrý den, Jano, ano, župany jsou k dispozici. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, jsme 2 a máme 3 děti (4, 9, 11 let). Je možné se u vás ubytovat? Konkrétně 1.8.-5.8.
Dobrý den, Jano. Samozřejmě, že je to možné. :) Vše si můžete
nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat na pobyt s malym pejskem. Mám kontaktovat přímo hotel
a zeptat se na možnost nebo když si vyberu pokoj komfort je to OK a mohu
přijet?
Může pes do jídelny nebo na lze se najíst na terase?
Pokoje v patře mají i výtah nebo jen schodiště?
Od kdy do kdy jsou snidane/večere prosím?
Da se ubytovat i dřive než od 16 hod?
Je zde možnost parkování i mimo placené parkoviště?
Dekuji
Dobrý den, Martino. Za domácí zvíře si hotel účtuje 50 PLN/noc. Tento
příplatek platíte přímo na místě. Do poznámky u rezervace uveďte, že
přijedete se psem, aby s tím hotel počítal dopředu.
Není povolený vstup se psy do restaurace. Do pokojů v patře se lze dostat
výtahem nebo po schodišti. Snídaně se podávají od 7:30 do 11:00 a večeře
od 16:00 do 19:00. Check-in od 13:00 je možný za příplatek 299 PLN. Hotel
má monitorované parkoviště a garáž pro osobní automobily. Parkoviště
má 111 parkovacích míst. Parkování stojí 40 PLN / den. Přeji Vám
hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
v případě, že by nám termín nakonec nevyhovoval, dá se bezplatně
změnit?
Děkuji.
Dobrý den, Hano, rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den, dotaz, ubytování pro pět osob plus malý pes. Píšete, že je třeba se předem informovat, protože pes nemůže být ve všech pokojích. A dále, jak zajistit, abychom bydleli přímo na hotelu?
Dobré ráno,
Při rezervaci mě prosím informujte o příjezdu se psem. Za psa se účtuje
příplatek 50 PLN / den. Pokoje Comfort Plus jsou přizpůsobeny pro pobyt
s domácími mazlíčky a nacházejí se v hlavních budovách hotelu.
Pozdravy,
Rezervační oddělení
Dobrý den, chceme objednat apartmán premium. Jsme 2dospeli a dvě děti (2,6 let). Jak mám rozumět při zadání věku dítěte 2roky, kdy v rekapitulaci objednávky je připsáno bez nároku na lůžko a apartmán disponuje 2+2?
Dobré ráno,
2leté dítě může spát v posteli s rodiči nebo na rozkládacím gauči.
pozdravy
Rezervační oddělení
Dobrý den, vybrali jsme červnovou variantu – 3noci,4dny. Cena za pobyt
celková anebo za noc? Samozřejmě mimo stravování. Optimálně nám vyhovuje
snídaně a večeře. Děkuji.
Vítek
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak jsou od sebe vzdálené hlavní budova
a apartmán mimo budovu.
Ještě dotaz má župany, spoustu lidi psali ze nejsou k dispozici, tak jen
jestli to tak opravdu pořád je. Děkuji
Dobré ráno,
máme 9 budov s apartmány, 80–500 metrů od budovy hotelu. Župany jsou
k dispozici v hotelových pokojích, zatímco v apartmá nejsou žádné
župany.
Dobrý den,
chtěl bych pobyt darovat jako dárek s tím, že si příjemce vybere termín
pobytu následně dle preferencí. Při vkládání do košíku to ale po mne
chce termín vždy (2 osoby/2noci/snídaně). Druhý dotaz bych měl ještě
na možnost zaplecení pomocí Unišek+.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michale. Děkuji Vám za dotaz. V rámci této nabídky lze zakoupit voucher pouze s termínem. Pro individuální nabídku, kontaktujte přímo poskytovatele. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, kolik stojí parkování pro pobyt na 3 dny – 2 noci. Platí se ještě pobytový poplatek a kolik? Děkuji
Dobrý den, Ireno, za parkování je účtován příplatek 40 PLN/den. Při pobytu na 3 dny se tedy jedná podle aktuálního kurzu o částku 640 Kč (120 PLN). Turistický poplatek činí 2,5 PLN/os./noc. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobry den, chteli bychom vyrazit do Sklarske, zkousel jsem objednat pobyt se snidani od 20.6.-25.6. ale nabizi pouze pokoj comfort plus, da se to pres Vas zmenit na apartman s kuchynkou? Jsme 2dospeli+ 1dite do 2 let
Dobrý den, Jakube, děkujeme za Váš dotaz. Spojila jsem se s poskytovatelem a bylo mi sděleno, že není problém pokoje prohodit. Dle slov recepce je to i bez příplatku. Jen při objednávce uveďte požadavek na změnu pokoje a že máte miminko+jeho věk. Přeji krásný den, Bára:-)
Krásný den, prosím o odpověď ohledně
ubytování 4 osob v pokoji Comfort Plus ,jak mám pochopit 2 přistýlky
???
Přistýlky jsou v jednom pokoji, tudíž v jedné místnosti spí 4 osoby
???
Nebo pokoj Comfort Plus má 2 pokoje a v každém 2 postele –
přistýlky ???
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. Pokoj Comfort plus se skládá se z obývacího pokoje s rozkládací pohovkou a ložnice s manželskou postelí velikosti King nebo dvěma samostatnými lůžky. Všechny pokoje jsou nekuřácké. Má také prostornou koupelnu a balkon. Je určen pro max. pro 4 osoby. S přáním krásného dne, Karel
Vážení,
Měli bychom zájem o pobyt v tomto hotelu v terminu 6.10.-9.10.2022, prosím
o informaci, zda je tento pobyt možné objednat pro 7 osob, a to 2 x
dvouluzkovy + 1 x triluzkovy.
Děkuji
Dobrý den, Kristýno, právě jsem zkoušela objednávku zadat pomocí našeho online rezervačního kalendáře a aktuálně je tento termín pro Vámi uvedený počet osob dostupný. U dané varianty nabídky zvolte vždy počet osob (3), termín, typ pokoje a vložte nákup do košíku. Dále pokračujte u zbylých dvou dvoulůžkových pokojů stejně (každé 2 osoby budou mít 1 voucher). Celkem tedy budete mít 3 vouchery, jeden pro 3 osoby (třílůžkový pokoj) a 2 vouchery pro 2× dvoulůžkový pokoj (celkem 4 osoby). Kapacita dostupných termínů se však může kdykoli změnit. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, chtěla bych si zakoupit pobyt v tomto hotelu přes FKSP.
Prosím, jak na to?? Děkuji
Novotná
Dobrý den, Barboro. Děkujeme za Váš dotaz. FKSP u zahraničních pobytů není možné. Mrkněte ale na www.slevomat.cz/fksp, tam máme vybrané nabídky i na pár zahraničních pobytů, kde FKSP Vám jsme schopní zařídit. :) Mějte se hezky. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, rádi bychom využili pobyt již tento víkend pro 2 osoby, 1 dítě a 1 malého pejska. Četl jsem níže, že dostupnost pokojů, kde může být ubytován pejsek je omezená. Jak máme prosím postupovat? Děkuji
Dobrý den, Martine. Děkuji Vám za dotaz. Doporučím Vám, prvně, kontaktovat hotel a doptat se na dostupné kapacity. Následně provést nákup a do poznámky při vytváření objednávky vepsat informaci o pejskovi. Za domácí zvířata si hotel účtuje 50 PLN za noc a doplácí se na místě. Přikládám kontakt na hotel +48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den chtěla bych se zeptat zda je tam i nějaký bezbariérový pokoj. Pohybuji se jen na vozíku a potřebuji třeba vchod do koupelny nebo na toaletu větší prostor moc děkuji za odpověď Olyšarová
Dobrý den, Ludmilo. Děkuji Vám za dotaz. Ano, hotel má k dispozici i bezbariérové pokoje. Je však nezbytná předčasná rezervace. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den,mate prosim volne ubytovani v terminu 28.6–30.6(event.27.6–30.6)pro 2 dospele a 2 deti a 1psa.Dekuji za odpoved.
Dobrý den, Šárko. Děkuji Vám za dotaz. Vše si nyní můžete nastavit přímo v nabídce. Zvolte variantu pobytu, termín pobytu a navolte počet osob. Cena za pobyt se vypočítá automaticky. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
je prosím možné s sebou vzít psa? (Australský ovčák – dobře
vychovaný)
Dobrý den,
je možné se ubytovat se psem, ale dostupnost takových pokojů je
omezená – pro potvrzení nás prosím kontaktujte. Příplatek je 50 PLN
/ den.
Dobrý den, při zakoupení apartmánu,který se nachází mimo hlavní budovu jak je řešen přechod mezi budovami? Zda je možné přejít vnitřkem nebo velkém. Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den,
Hosté apartmánů mohou také využít hotelovou infrastrukturu. Mezi
apartmánovými domy a hotelem není žádné spojení.
dobrý den, mám dotaz na tento resort. Je možné koupit voucher bez udání termínu? Jako dárek bohužel nevíme jaký termín by si obdarovaný vybral. Děkuju
Dobrý den, Miroslave. Děkuji Vám za dotaz. V rámci této nabídky je možnost pouze s volbou termínu. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,chci se zeptat jestli je problém se domluvit na hotelu česky,jsem z Ostravy a polským jazykem moc nemluvím,je to nějaký velký problém? Děkuji za odpověď
Dobrý den, personál mluví polsky a anglicky, v případě problémů
můžete využít online překladač.
Pozdravy
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, již se tu někdo ptal, ale bylo mu velmi šalomounsky odpovězeno.
Další termíny na příští rok již přes slevomat nebudou? Rezervace přes ně je skvělá, ale já u Vás uplatňuji benefit plus, což přes ně neudělám. Chtěla jsem koupit tři zájezdy, hotel máme vyzkoušený. Prosím o odpověď, zda ještě nabízet budete a mám čekat či nikoliv a vybrat si jiný komplex.
Díky moc
Dobrý den, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne. Anička, Slevomat.cz