Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chtela bych se zeptat, zda by bylo možné ubytovat rodinu se
3 dětmi? Jsme 2 dospělý a děti ve věku 10, 5 a 3 roky. 2 děti mi jde
v nabídce navolit, ale třetí už ne. Nejmenší by mohl být bez nároku na
lůžko.Jednalo by se o termín 17. – 20.11.2022.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Váňová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš
dotaz. Je nám líto, ale maximální kapacita pokoje je 4 osoby, respektive
2+2 (hotel ve smlouvě uvádí „hlavy“), takže i kdyby Vaše dítě mělo
třeba jen pár měsíců, hotel má právo odmítnout z kapacitních důvodů
jeho ubytování. Můžeme se pokusit vyžádat (za příplatek) rodinný pokoj,
ale to už poprosíme zaslat požadavek emailem, se jmény všech účastníků
a daty narození děti na info@zanzo.cz. Děkujeme za
pochopení, CK Zanzo – Silvie
michaela štádlerova
Dobrý den, jaký je doprava – vlastní? Nedočetla jsem se, co není
v ceně zájezdu. Děkuji.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Štádlerová, děkujeme za Váš dotaz. Ano, jak správně
uvádíte, doprava je vlastní, (protože není jinak uvedeno v popisu). Naopak
věci, které nejsou v ceně zájezdu najdete v záložce „Příplatky“,
kde je vedeno např. Pojištění, povinná pobytová taxa, příplatek za
domácího mazlíčka a další. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, CK
Zanzo – Silvie
michaela štádlerova
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné rozdělit platbu s tím,
abych byla s partnerem na pokoji. Rádi bychom využili zájezd, ale on by si
to zaplatil přes FKSP organizaci sám za sebe a já bych to zaplatila přes
sodexo (přeměna peněz na body). Abychom tyto benefity oba využily, byť
máme jiný benefitní program v jiné výši. Děkuji.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, paní Štádlerová, zdravíme Vás a děkujeme za dotaz.
Bohužel pro Vás nebudeme mít příznivou zprávu. Zájezdy/pobyty hrazené
přes FKSP nelze „doplatit“ jiným typem platby (ani v hotovosti či
kreditní kartou apod.). Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného
dne, CK Zanzo – Silvie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtela bych se zeptat, zda by bylo možné ubytovat rodinu se 3 dětmi? Jsme 2 dospělý a děti ve věku 10, 5 a 3 roky. 2 děti mi jde v nabídce navolit, ale třetí už ne. Nejmenší by mohl být bez nároku na lůžko.Jednalo by se o termín 17. – 20.11.2022.
Dobrý den, paní Váňová, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Je nám líto, ale maximální kapacita pokoje je 4 osoby, respektive 2+2 (hotel ve smlouvě uvádí „hlavy“), takže i kdyby Vaše dítě mělo třeba jen pár měsíců, hotel má právo odmítnout z kapacitních důvodů jeho ubytování. Můžeme se pokusit vyžádat (za příplatek) rodinný pokoj, ale to už poprosíme zaslat požadavek emailem, se jmény všech účastníků a daty narození děti na info@zanzo.cz. Děkujeme za pochopení, CK Zanzo – Silvie