Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* dámská jízda v centru České Lípy: plná penze, parafín, solná místnost a bonusová noc zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru výhradně na e‑mailu info@hotelmorris.cz – zároveň uveďte kód voucheru. Dostupnost vybraného termínu se doporučuje ověřit před zakoupením voucheru.
- Případné dotazy ohledně dostupnosti termínu vám zodpoví na tel. +420 487 829 761 či +420 774 309 398.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +420 487 829 761 či +420 774 309 398 nebo na e‑mailu info@hotelmorris.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Jedno dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Dítě do 11,9 let na přistýlce a bez stravy: zdarma
- Další dítě do 11,9 let na přistýlce, se stravou a bez procedur: 990 Kč/pobyt
- Dítě od 12 let nebo dospělý na přistýlce, se stravou a s procedurami: 50 % z ceny pobytu pro dospělé osoby
- Domácí mazlíčci: 250–350 Kč/noc (dle velikosti, nutná domluva předem)
- Wi-Fi zdarma
- Otevřené vouchery: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změnit ho můžete pouze jednou, a to nejpozději 3 dny předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
- Online termíny: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu podpora@slevomat.cz či tel. 222 745 354.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobry den, omlouvam se za dotaz, chapu ze balicek je vedeny jako damska jizda, ale asi by nebyl problem kdyby nabidku vyuzili rodice (seniori)? Jeden z nich bude mit narozeniny a prijde mi to jako celkem vhodny darek s moznosti prodlouzeni o jednu noc. Jak dlouho dopredu lze zjistit, zda ta treti bonusova noc je realna? Tj. Zda staci koupit voucher bez terminu a at si obdarovany napr. 1–2 tydny pred vycestovanim vyzjisti na recepci moznosti a termin prizpusobi? Chapu to prosim spravne? Dekuji
Dobrá den Lilly,
děkujeme za Váš dotaz.
Balíček ,,dámská jízda" může samozřejmě využít i pár. Uvedené
procedury jsou vhodné pro kohokoliv.
Bonusovou noc je nutné zarezervovat co nejdříve je to možné z důvodu
volné kapacity.
Může se stát, že týden před příjezdem již nebude tento bonus možné
rezervovat.
Děkujeme.
Vlasta, recepce hotelu Morris **** Česká Lípa.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné objednat si víkendový pobyt pro
3 osoby (dámská jízda) v termínu od 28.10.-30.10.2022?
Děkuji a přeji hezký den
Marcela Banková
Dobrý den, paní Banková,
nyní jsou pobytové balíčky platné max do 2.10.2022. Nové se budou
spouštět nejdříve na konci léta.
Prosím tedy o strpení.
Děkujeme.
recepce
hotel Morris **** česká Lípa
Dobrý den, jak máme objednat noc navíc k tomuto voucheru?
Dobrý den paní Chomátová,
děkujeme za Váš dotaz. Bonusovou noc lze domluvit přímo s recepcí. Tzn.
napište či zavolejte přímo do Hotelu.
Recepce, Vlasta
Dobrý den. Je možné si vybrat pobyt pro jednu osobu? Děkuji
Dobrý den,
ano, je možné. Pobyt poté hradíte na místě ve výši 75% z ceny
pobytu.
Rezervujete poté přímo přes email hotelu info@hotelmorris.cz.
Děkuji.
recepce
Dobrý den, navazuji na dotaz paní Mráčkové. Také bychom měly zájem o tento pobytový balíček, ale jsme tři osoby. Máme tuto skutečnost uvést při objednání voucheru v poznámce nebo jakým způsobem? Děkuji za odpověď, M. Kozáková
Dobrý den, paní Kozáková,
ano, objednáte poukaz pro 2 osoby a do poznámky uvedete, že přijede
3. osoba, která bude pobyt hradit na místě – polovinu cen balíčku
včetně služeb.
recepce hotelu Morris **** Česká Lípa
Dobrý den, je možný pobyt jen s polopenzí?
Dobrý den, KM, bohužel tato nabídka je pouze s plnou penzí+ dle balíčku a se službami uvedenými v jejím popisku. V případě individuální nabídky kontaktujte prosím přímo poskytovatele, Hotel Morris. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je prosím opět v plánu voucher na dámskou jízdu v Mariánských Lázních? Případně, kam se mám s dotazem obrátit? Děkuji Vám za odpověď.
Dobrý den Lucie,
partnerský hotel v Mariánských Lázních je dočasně uzavřený a nyní se
nebudou nabízet žádné pobytové balíčky.
Děkujeme za pochopení. Vlasta S.
Dobrý den,
co přesně obnáší léčebná procedura?
Dobrý den, Lenko. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem a lze si vybrat z nabídky zábalů – viz. ceník (https://www.spahotelmorris.cz/wp-content/uploads/2021/09/cenik-wellnessu-a-balnea-2022.pdf). Doporučím Vám, domluvit se s recepcí s předstihem. S přáním krásného dne, Karel
dobrý den, mám dotaz, zda by bylo možné tento voucher využít pro 3 osoby , ale jen na jednu noc a to z21. na 22.5.2022 chceme to jako dárek pro kamarádku
Dobrý den, voucher je pro dvě osoby na 2 noci.. Pokud bude i 3tí
osoba… Tak třetí osoba je za příplatek. V případě dotazů a více
informací kontaktujte recepci hotelu
info@hotelmorris.cz
děkujeme
Dobrý den, voucher dámská jízda v hotelu Morris za 4790 . Je pro 2 osoby ? Dekuju moc
Dobrý den,
děkujeme Vám za zprávu, ano pro 2 osoby.
Recepce CL
Bylo by mi možné navýšit počet osob u voucheru „Dámská jízda“ v hotelu Morris. Z původních 2 na 3. Chtěly bychom koupit voucher pro maminku k narozeninám. A jak by se lišila cena od původní 4790,– Kč. A jak je možné přidat další procedury. Děkuji za odpověď Mráčková
Dobrý den, paní Mráčková, děkujeme za Váš dotaz. Třetí osoba doplácí na recepci 50% z ceny voucheru, tedy 2.395 Kč / pobyt včetně stravování i procedur. recepce Morris****
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím, na kolik by vyšlo parkování u Vás před hotelem na ty 3 dny/2 noci? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Parkovat můžete na veřejném parkovišti u KD Crystal (cca 3 min. od hotelu) – omezený počet parkovacích míst, na místě je platební automat. V ostatních případech je parkování možné za příplatek na Škroupově náměstí nebo na náměstí T. G. Masaryka. S přáním krásného dne, Karel