Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 222 923 111 nebo e‑mailem na info@hotelsevendays.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 222 923 111 nebo e‑mailem na info@hotelsevendays.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den chteli bychom termin od 18 do 21. 8 ale datum 20.8.nelze napsat..
Pak chceme jet s 2 detmi 4 lety a 7 leta, je mozne si připlatit pristylku
za 4 lete? A je mozne aby si snidani dal za mě? Jsem celiak a pecivo atd si
budu davat své děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo,
v nabídce je tzv. online rezervační systém, který reflektuje dostupné
kapacity hotelu v aktuální chvíli. Pokud tedy není Vámi preferovaný
termín k dispozici, tak je nejspíše zabraný. Můžete se samozřejmě
pokusit kontaktovat i hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj neuvolnil, a
domluvit se přímo s provozovatelem na rezervaci termínu.
Přikládám kontakt: +420 222 923 111 / info@hotelsevendays.cz
Přeji hezký den, David.
Vaclav Krouzek
Dobrý den,prosím jak je to u Vás s parkováním?Popřípadě kde
můžeme auto nechat.
Slevomat.cz
Dobrý den, Václave, za parkování je účtován příplatek 400 Kč / den
(nutno předem domluvit s recepcí hotelu kvůli omezené kapacitě). Přeji
pěkný den, Katka :)
Ivana
Dobry den,v poznamkach je uvedeno,ze deti maji pobyt zdarma do 5,9 let.Ja
jsem zadala dve,nezalezi na veku.Vzdy se mi zmeni kalkulace z puvodnich
1 910,–kc na 2 390,alc,coz je o 500,–kc vic,coz mi prijde za takhle
malinke deti co mam hodne.
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivano. Děkujeme za Váš dotaz. Děti do 5,9 let mají pobyt
s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma. V nabídce byla chyba, nyní by ale
vše už mělo fungovat správně. :) Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Tereza
Dobrý den,
restaurace a bar jsou otevřeny pouze pátek-neděle?
Děkuji moc
T. L.
Slevomat.cz
Dobrý den, Terko, děkujeme za dotaz. Bar i restaurace jsou otevřeny po
celý týden. :-) Přeji krásný den, Bára
Ivo Handl
Dobrý den ,jak to máme když chceme dva pokoje na stejný termín.
Boutique hotel Seven Days
Dobrý den, na jaký termín byste potřebovali?
Petr Oulík
Dobrý den, zajímalo by mě zda je u vás možné zaparkovat vozidlo.
Předem díky za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře. Parkování je s doplatkem 400 Kč / den (nutno předem
domluvit s recepcí hotelu – omezená kapacita). S přáním krásného
dne, Karel
Marie
Dobrý den chtěli bychom od 14.4.do 17.4.2022 pro dva dospělé
ubytování děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradíme vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba
najdete nějaký další termín, který vám bude vyhovovat. Přeji Vám
krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chteli bychom termin od 18 do 21. 8 ale datum 20.8.nelze napsat.. Pak chceme jet s 2 detmi 4 lety a 7 leta, je mozne si připlatit pristylku za 4 lete? A je mozne aby si snidani dal za mě? Jsem celiak a pecivo atd si budu davat své děkuji
Dobrý den, Evo,
v nabídce je tzv. online rezervační systém, který reflektuje dostupné kapacity hotelu v aktuální chvíli. Pokud tedy není Vámi preferovaný termín k dispozici, tak je nejspíše zabraný. Můžete se samozřejmě pokusit kontaktovat i hotel, jestli se náhodou nějaký pokoj neuvolnil, a domluvit se přímo s provozovatelem na rezervaci termínu.
Přikládám kontakt: +420 222 923 111 / info@hotelsevendays.cz
Přeji hezký den, David.