Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@anna-hotel.cz nebo na tel. +420 704 198 198. Vždy uveďte kód voucheru.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 704 198 198 nebo e‑mailem na rezervace@anna-hotel.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pobyt vždy začíná nástupem od 14:00 do 18:00 hodin s večeří od 18:00 do 19:30 hodin.
V případě pozdějšího příjezdu kontaktujte recepci.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, je hotel otevřený nebo ubytováváte ve vedlejším hotelu?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Radko. Primárně probíhá ubytování v hotelu Anna,
provozovatel v případě potřeby může nabídnout k ubytování také
vedlejší hotel. Stačí avšak kontaktovat hotel a domluvit se na místě
ubytování. Přeji hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Petra Lenčéšová
Dobrý den.
Jak je to s parkováním? Dá se přímo u hotelu zdarma?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Parkování se hradí na místě
50 Kč/noc (pouze v zimě, v létě je parkování zdarma; 1 parkovací
místo/rezervace) u hotelu. S přáním krásného dne, Karel
Vavrina
Dobrý den,
je možné ubytování se psem?
Slevomat.cz
Dobrý den, Vavrino. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný po
předchozí domluvě s poskytovatelem služby a poplatek za noc činí
200 Kč. S přáním krásného dne, Karel
Eva Lajtnerová
Dobrý den,jaká je cena za pobyt 2dospělých osob na termín od
24.8.-26.8.? Začíná večeří a končí snídaní? děkuji Lajtnerová
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, děkujeme za dotaz. Ano, pobyt začíná večeří, končí
snídaní a celková cena je 3.690,–. :-) Přeji krásný den, Bára
Martina Fialová
Dobrý den,
obsahují bufetové snídaně i automat na cappuccino a café latté?
Zedníčková
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, k dispozici je na hotelu
automat na cappuccino a café latté. :) Mějte se krásně. Matěj,
Slevomat.cz
Martina Fialová
Dobrý den,
mám zájem o ubytování pro 3 dospělí na 3 noci. Jaká bude cena třetí
dospělé osoby? Zedníčková
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino. Děkujeme za Váš dotaz. Celková cena za 3 dospělé
osoby je 5 490 Kč. Cena za třetí dospělou osobu je 1800 Kč. Hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je hotel otevřený nebo ubytováváte ve vedlejším hotelu?
Děkuji
Dobrý den, Radko. Primárně probíhá ubytování v hotelu Anna, provozovatel v případě potřeby může nabídnout k ubytování také vedlejší hotel. Stačí avšak kontaktovat hotel a domluvit se na místě ubytování. Přeji hezký den. Matěj, Slevomat.cz