Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu recepce@centrumstone.cz nebo na telefonu +420 777 726 021. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat , jestli je možnost úschovy kol
Slevomat.cz
Dobrý den, Mirko. V hotelu je možnost úschovy kola. Doporučím Vám,
kontaktovat poskytovatele s předstihem s dotazem, zda bude místo. :)
S přáním krásného dne, Karel
Ing. Josef Král
Dobrý den, je možně si objednat k týdennímu pobytu polopenzi? Pokud
ano, tak za jakou cenu a jakým způsobem bude podávána – bufetem nebo
podávána jídla, pak o kolika chodech a zda je možný výběr jídel
z několika nabídek, pokud ano, tak z kolika.
Děkuji za odpověď
ing. Josef Král
Centrum Stone
Dobrý den,
polopenzi není možné objednat.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat , jestli je možnost úschovy kol
Dobrý den, Mirko. V hotelu je možnost úschovy kola. Doporučím Vám, kontaktovat poskytovatele s předstihem s dotazem, zda bude místo. :) S přáním krásného dne, Karel