Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.



















Pohodička u chorvatského Zadaru: hotel přímo u pláže a polopenze

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Laguna
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyNenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Laguna
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornit na nové nabídkyPřihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Upozornění nastaveno
Přehled nabídky
Termín
V období 20. 9. – 16. 10. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +385 23 317 111 nebo na e‑mailu info@hotel-laguna.net – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě):
- Děti do 11,9 let: zdarma
- Děti od 12 let: 50 % ceny dospělého
- Dospělí: 7–10 HRK (v závislosti na sezóně)
- Domácí zvířata zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období 13. 9. – 19. 9. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +385 23 317 111 nebo na e‑mailu info@hotel-laguna.net – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě):
- Děti do 11,9 let: zdarma
- Děti od 12 let: 50 % ceny dospělého
- Dospělí: 7–10 HRK (v závislosti na sezóně)
- Domácí zvířata zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období 5. 9. – 11. 9. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +385 23 317 111 nebo na e‑mailu info@hotel-laguna.net – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě):
- Děti do 11,9 let: zdarma
- Děti od 12 let: 50 % ceny dospělého
- Dospělí: 7–10 HRK (v závislosti na sezóně)
- Domácí zvířata zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období 1. 9. – 4. 9. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +385 23 317 111 nebo na e‑mailu info@hotel-laguna.net – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě):
- Děti do 11,9 let: zdarma
- Děti od 12 let: 50 % ceny dospělého
- Dospělí: 7–10 HRK (v závislosti na sezóně)
- Domácí zvířata zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 31. 8. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujte jednoduše online nebo podle pokynů.
Ubytování
- Ubytování ve vybraném pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Ostatní služby
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +385 23 317 111 nebo na e‑mailu info@hotel-laguna.net – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně (nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná. Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Městský poplatek není v ceně (hradí se na místě):
- Děti do 11,9 let: zdarma
- Děti od 12 let: 50 % ceny dospělého
- Dospělí: 7–10 HRK (v závislosti na sezóně)
- Domácí zvířata zdarma
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Dopřejte si pořádnou porci pohody, sluníčka a nicnedělání na pláži…
Nezní to krásně? Tahle blahodárná kombinace na vás čeká kousek od vyhlášeného chorvatského města Zadar. V termínech přes celou sezónu se na vás těší v hotelu Laguna, ze kterého to budete mít doslova jen pár kroků na pláž. Nachystaný tu budete mít komfortní pokoj až pro 4 osoby a každý den si vychutnáte polopenzi. No zkrátka paráda!
|
Komfortní pokoje a bufetová polopenze
Hlavu složíte v komfortním dvoulůžkovém pokoji nebo v suite (dle výběru). Klasický pokoj má pohodlnou manželskou postel, možnost jedné přistýlky, koupelnu se sprchou nebo vanou a toaletou. Samozřejmostí je televize a Wi‑Fi. Suite je rozdělený na dvě ložnice, v každé jsou dvě lůžka, navíc nabídne i vlastní terasu s výhledem na moře. V ceně pobytových balíčku je zahrnutá polopenze, která se podává formou bufetu v hotelové restauraci.
