Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotelaldo@email.cz či telefonu +420 734 641 685. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den je možné využít v hotelu dětskou
postýlku?Děkuji Heluš
Hotel Aldo
Dobrý den,
můžete si u nás půjčit cestovní dětskou postýlku . Poplatek je
200 Kč/noc. Nebo si můžete cestovní postýlkou vzít svou vlastní.
S pozdravem Poláčková
Jiří Zachrla
Dobrý den. Je prosím u Vás možnost zajištění bezlepkové stravy?
Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří. Děkujeme za Váš dotaz. Záleží na mnoho faktorech,
např. na délce pobytu, jak striktní bezlepkovou dietu máte, atd. Proto je
potřeba kontaktovat hotel e-mailem hotelaldo@email.cz abyste
se domluvili konkrétněji. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Hanka Roháčková
Dobrý den, ráda bych se zeptala zda máte volné dva pokoje v termínu
25.7–28.7.2022. V jedno bychom byli 2 dospělí a 2 děti (7 let a
miminko 0,5 let) a ve druhém pokoji 2 dospělí a 1 dítě (3 roky). Nerada
bych zakoupila jeden voucher pro nás, když by pak už nešel zakoupit další
pro druhou rodinku. Pokud mi potvrdíte dostupnost koupila bych dva vouchery
hned po sobě. Varianta na apartmán pro 6 osob v tomto termínu mi zvolit
nešel takže to máte asi plno? Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Hanko. Děkujme za Váš dotaz. Hotel má v tento termín
aktuálně volné třílůžkové pokoje. Půlroční miminko má pobyt zdarma
bez nároku na lůžko a stravu, takže lze využít právě tyto pokoje. :)
Veškeré informace, které by měla recepce vědět, prosím napište do
poznámky během rezervace. :) Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možné využít v hotelu dětskou postýlku?Děkuji Heluš
Dobrý den,
můžete si u nás půjčit cestovní dětskou postýlku . Poplatek je 200 Kč/noc. Nebo si můžete cestovní postýlkou vzít svou vlastní. S pozdravem Poláčková