Rezervaci můžete 8 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 8 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den prosím chci se zeptat jaká je doprava. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno. Děkujeme za Váš dotaz. Jedná se o nabídku přímo
od hotelu, ne cestovní kanceláře. Doprava není zahrnutá v cena a je
potřeba si zařídit vlastní. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Lesia
Dobrý den je to volne od 31.07 do 3.07
Slevomat.cz
Dobrý den, Lesio. Děkuji Vám za dotaz.
Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit
termín pobytu. :)
zvolte variantu pobytu
vyberte si termín pobytu
navolte počet osob
do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
přejděte k platbě
voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dana Kroupová
Dobrý den, chtěla bych se ujistit, že termín od 8. 7. – 15.7.
2022 je možný. Tato volba mi šla zaškrtnout, ale v tabulce s dostupnými
termíny jsou data 14. a 15. 7. světlejší barvou.
Děkuji!
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano, děkujeme za dotaz. Ve Vámi zvoleném termínu máme
dostupnou variantu 16.6.-15.7. Když si najedete na nabídku, po pravé straně
máte malý kalendář. Tam si zadáte Vámi zvolený termín a nad čarou Vám
vyjedou volné pobyty v tomto období. :-) V případě, že je den v tabulce
zabarven světlejší modrou, znamená to, že je volná jen polovina dne, čili
tímto dnem musí ubytování končit. Přeji krásný den, Bára
Kateřina Rusňáková
Dobrý den jak se platí polopenze prosím?lze zarezervovat s pobytem?
Slevomat.cz
Dobrý den, Kateřino, ano, za polopenzi je účtován příplatek
20 EUR/os./noc. Požadavek na polopenzi prosím uveďte do poznámek při
objednávce (v cizím jazyce), případně kontaktujte přímo poskytovatele.
Přeji pěkný den, Katka :)
Petra Šlapáková
Dobrý den,
rádi bychom strávili Velikonoce v Itálii. Nabízíte i jiný hotel?
Zajišťujete dopravu autobusem?
Děkuji.
Petra Šlapáková
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. My jako Slevomat působíme pouze
jako Zprostředkovatel. Doporučím Vám, prohlédněte si nabídky na odkazu:
https://www.slevomat.cz/cestovani?filtry%5Boblast%5D=italie&list=1#nabidky
jsou tu veškeré nabídky do destinace Itálie, které nabízíme. :)
S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den prosím chci se zeptat jaká je doprava. Děkuji
Dobrý den, Pavlíno. Děkujeme za Váš dotaz. Jedná se o nabídku přímo od hotelu, ne cestovní kanceláře. Doprava není zahrnutá v cena a je potřeba si zařídit vlastní. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz