Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
Voucher na jízdu na obřím kole: Voucher v angličtině, který dostanete od CK Zanzo, je třeba si vytisknout a předložit v papírové formě na pokladně atrakce.
Adresa pro uplatněni: Riesenradpl. 1, 1020 Wien, Rakousko.
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
1 dítě do 11,9 let má pobyt zdarma vč. služeb (platí se pouze jízdné na obří kolo).
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, Dano. Budova hotelu je součástí nákupního centra Millennium
City kde je fitko s bazénem a rodinný park. Hotel umožňuje pobyt
s domácím mazlíčkem za poplatek 10 €/den. Co se týče volby
patra/pokoje, napište nám prosím na info@zanzo.cz společně
s preferovaným termínem, rádi ověříme dostupnost u hotelu.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Christopher Croft
Hello,
I would like to purchase the May – December (Except Summer)" package for
2 people and use it from 7th Oct. to 10th Oct.
What the message below in the package means ? Can it be used for those dates
please ?
„Restrictions for vouchers without a deadline:
The voucher cannot be used on the following dates:
7– 11 /10.2022“
Cheers,
Chris
CK Zanzo od Slevomatu
Hello, Chris. This only applies to vouchers without a date. If you purchase a
stay with an online reservation it is possible to go on that date.
Kamila – CK Zanzo.
Ondřej Remeš
Dobrý den,
je možné v hotelu parkování ?
Díky za odpověď
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, Ondřeji. Hotel má k dispozici parkoviště za příplatek
16 €/den. Bohužel jej nelze předem rezervovat. Hezký den, Kamila –
CK Zanzo.
Lucie Veselá
Dobrý den, je uvedeno, že ubytování je v dvoulůžkových pokojích. Jak
je to v případě, že jedu s dvěma dětmi, bude pokoj třílůžkový,
příp. s přistýlkou?
Děkuji
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den Lucie, ano, přistýlka je většinou řešena rozkládacím
gaučem. Lucie- CK ZANZO
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
je v hotelu k dispozici spa s bazénem?
děkuji
Dobrý den, Dano. Budova hotelu je součástí nákupního centra Millennium City kde je fitko s bazénem a rodinný park. Hotel umožňuje pobyt s domácím mazlíčkem za poplatek 10 €/den. Co se týče volby patra/pokoje, napište nám prosím na info@zanzo.cz společně s preferovaným termínem, rádi ověříme dostupnost u hotelu.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.