
Termín
V období do 27. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Wellness
- Neomezené využití vnitřního bazénu (8:00–22:00)
Ostatní služby
- Fitness neomezeně
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 022 454 488 nebo e‑mailem na booking@rivijera.hr.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Dítě do 5,9 let na přistýlce má pobyt zdarma.
Příplatky
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,80 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: Pouze psi do 9 kg: 20 €/noc (Pokud není pes zapsán na recepci při příjezdu 100 €/noc. Psi nejsou povoleni ve společných prostorech jako např. restaurace, bazén, wellness, apod.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Doklady
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 7. 10. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Wellness
- Neomezené využití vnitřního i venkovního bazénu včetně lehátek a slunečníků (8:00–20:00)
- dostupné 15. 5. – 15. 9.
Ostatní služby
- Fitness neomezeně
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 022 454 488 nebo e‑mailem na booking@rivijera.hr.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Dítě do 5,9 let na přistýlce má pobyt zdarma.
Příplatky
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,80 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: Pouze psi do 9 kg: 20 €/noc (Pokud není pes zapsán na recepci při příjezdu 100 €/noc. Psi nejsou povoleni ve společných prostorech jako např. restaurace, bazén, wellness, apod.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Doklady
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Termín
V období do 26. 8. 2022 podle dostupných kapacit.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v pokoji dle výběru pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Formou bufetu pro všechny
Wellness
- Neomezené využití vnitřního i venkovního bazénu včetně lehátek a slunečníků (8:00–20:00)
Ostatní služby
- Fitness neomezeně
Wi-Fi zdarma
Omezení
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
Jak uplatnit
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 022 454 488 nebo e‑mailem na booking@rivijera.hr.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Děti
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Dítě do 5,9 let na přistýlce má pobyt zdarma.
Příplatky
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,80 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: Pouze psi do 9 kg: 20 €/noc (Pokud není pes zapsán na recepci při příjezdu 100 €/noc. Psi nejsou povoleni ve společných prostorech jako např. restaurace, bazén, wellness, apod.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 6 €/den
Storno podmínky
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Benefity
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
FKSP
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Doklady
Vystavení dokladu se řídí legislativou státu, ze kterého poskytovatel ubytování pochází. Na vystavení dokladu se tedy domluvte přímo s poskytovatelem ubytování před zakoupením voucheru. Po domluvě mu následně zašlete vaše fakturační údaje.
Někomu stačí pro zrelaxování tabák a vodnice, jiného uklidní moře a Vodice.
Zajeďte si na dovolenou právě do tohoto chorvatského města a načerpejte síly v místním hotelu Imperial. Z toho je to na pláž jen co by oblázkem dohodil, koupat se tu dá ale i v bazénu. Kromě toho se těšte také na polopenzi (kdo by taky na dovolené vařil, že?) a procházku po promenádě pod palmami. K mání jsou termíny od dubna až do konce prosince.
Doprava: Z Prahy je to 1000 km, cca 10 h jízdy autem. Zastávka vlaku je 13 km a bus je ve městě (Vodice) cca 1 km od hotelu. |

Pokoje i s výhledem na moře
Na pobřeží Jaderského moře můžete strávit 3–14 nocí, a to v pokoji jaký si sami vyberete. Zvolit se dá Standard i větší Superior, oba i s výhledem na moře. V obou vám bude k službám i klimatizace, TV s plochou obrazovkou a vlastní koupelna.
Koupání v moři i bazénu, procházka po promenádě
Na pláž je to z hotelu jen pár kroků, ta je častečné písečná a částečně oblázková. Pokud by se vám nechtělo šlapat ale ani vteřinu, klidně zakotvěte už u hotelového bazénu na lehátku pod slunečníkem. Anebo si naopak udělejte procházku o něco delší – stín pod palmami na místní proměnádě vás dovede až ke kostel Nalezení sv. Kříže.