Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v rodinném hotelu ve Špindlerově Mlýně: polopenze, zábava a výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Termín si domluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na tel. +420 725 590 825 nebo na e‑mailu recepce@hotelstoh.com – při rezervaci uveďte kód zakoupeného voucheru. Nevyužívejte k rezervaci žádné další kontakty uvedené na webových stránkách hotelu.
- V případě zájmu o pokoj s balkonem nebo o pobyt s domácím mazlíčkem si tuto možnost ověřte před zakoupením voucheru na recepci.
- Upozornění: Dvoulůžkové pokoje mají k dispozici vždy pouze manželské postele bez možnosti oddělených lůžek. Oddělená lůžka lze zajistit vždy pouze po předchozí domluvě s recepcí dle aktuálních kapacit hotelu.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Děti ve věku 0–1,9 let na lůžku s rodiči a bez stravy: zdarma
- Pro děti do 1,9 let lze půjčit postýlku
- Pro děti starší 2 roky již nelze nárokovat postýlku
- V pokoji lze mít pouze 1 neplatící dítě
- Domácí mazlíčci: 280 Kč/noc (po domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změna je možná maximálně jednou.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s nabíjením mobilů, notebooku a případně dalších zařízení na pokoji v pár recenzích jsem našel, že je to zakázáno ? Kde se to případně dá nabít ? Děkuji za odpověď
Dobrý den pane Michale,
zákaz se vztahuje na domácí spotřebiče (rychlovarné konvice, cestovní
lednice, mikrovlnky atp.) Nabíjení mobilů a notebooků je
samozřejmostí.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den,
Rádi bychom využili ubytování ve Vašem hotelu. Mám jen dotaz ohledně
kočárku, který s sebou budeme mít. Vidím, že hotel není bezbariérový.
Jak by to bylo případně řešeno?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Náš hotel zcela určitě není bezbariérový a vše je tak nějak do kopce a
nahoru. Jsme na horách :).
Kočárky se u nás uschovávají do lyžárny, a tento přístup
bezbariérový je.
Není však možné brát si kočárek s sebou do restaurace ani na pokoj.
V případě dalších dotazů či přání se na nás neváhejte obrátit
i na e-mail: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem ze Špindlerova Mlýna
Lucie Kučerová
Dobrý večer , chtěla bych se zeptat zda je možné při ubytování mít psa sebou a pokud ano kolik se platí za ubytování psa. Děkuji
Dobrý den paní Cachová,
děkujeme za Váš dotaz ohledně pobytu pejska.
Ten k nám může za poplatek 280,–Kč /1 den, a za předpokladu že je
zvyklý na cizí prostředí a nebude ničit hotelové zařízení pokoje.
Veškerou škodu bychom si nárokovali.
V případě dalších dotazů se na nás neváhejte kdykoliv obrátit.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dobrý den,
Obsahují bufetové snídaně i automat na cappuccino a café latté?
Zedníčková
Dobrý den paní Zedníčková,
automat na snídaních umí pouze short a long esspresso, horkou vodu na čaj a
nebo čokoládu.
Capuccino ani latté neumí.
To je však možné si objednat u nás na baru, není to však v rámce ceny
snídaní, ale platí se to extra.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den,
je možnost se u Vás ubytovat pro dvě dospělé osoby a tři děti ve věku
5, 9 a 12 od 3. 6. – 5. 6. 2022? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bohužel je pobyt možný pouze do 4.6.2022.
V sobotu je již vyprodáno.
Pokud by jste měla nějaké další dotazy či přání, kontaktujte nás na e-
mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dobrý den, součástí pobytu je vstupenka do Vodního ráje. Co je přesně Vodní ráj? Děkuji K.Kořínková
Dobrý den paní Kořínková,
v balíčku máte vstupenku do Vodního ráje na Vojenské zotavovně
Bedřichov.
Vstupenka je dopolední na 75 minut k využití v čase od 9:00 do 14:00
hod.
https://www.volareza.cz/wellness-centrum-bedrichov/cz/vodni-raj
S pozdravem
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dobrý den. Je možné si k Vám vzít a uschovat vlastní jízdní
kola?
Díky za info
Dobrý den pane Madere,
ano, možnost úschovy vlastních kol u nás samozřejmě je.
V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den, máme zájem o pobyt v hotelu, lze rozdělit platbu za
ubytování , část z mého účtu a část z Edenred účtu ?
Děkuji za odpověď .
Dobrý den pane Müllere,
děkujeme za Váš dotaz.
Bohužel však není v naší moci Vám zodpovědět Váš dotaz, jelikož
platby za voucher jsou v režii Slevomat.cz , nikoliv hotelu.
Je tedy nezbytné se obrátit s tímto dotazem přímo na zákaznickou linku
Slevomatu.
S pozdravem ze Špindlerova Mlýna
Lucie Kučerová
Hotel STOH***
Dobrý den, uvádíte vstup do fitness neomezené, ale žádný na fotkách
nevidím. Děkuji za odpověď,
Jana Tichá
Dobrý den,
v hotelu máme malé hotelové fitness, které je pouze pro hotelové
hosty.
Neomezeně znamená, že tam během dne či pobytu můžete jít opakovaně, a
zdarma.
K dispozici je věž, osy, činky, rotopedy, veslovací trenažér a běžecký
pás.
S pozdravem
Lucie Kučerová
hotel STOH
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je povoleno ve venkovních prostorech
hotelu kouření.
Děkuji za odpověď a přeji celému týmu krásné Velikonoce.
R. Veselá
Dobrý den paní Veselá,
děkujeme za zaslaný dotaz.
V celém hotelu je přísně zakázáno kouření.
Okolo hotelu je samozřejmě dovoleno kouřit, máme tam i popelníky pro
kuřáky.
S přáním hezkých Velikonoc
Lucie Kučerová
Dobrý den, chtěla bych objednat pobyt pro 2 dospělé a dítě 3,5roku.
Lze využít voucher a dítě doplatit na místě?
děkuji
Dobrý den Zuzano,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano, i tento způsob lze.
Doplatek za dítě ve věku 3,5 let činí 590,–Kč /1 den pobyt
s polopenzí.
V případě dalších dotazů nás můžete také kontaktovat na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dobrý den, je v blízkosti stanice autobusu? Děkuji za odpověd Poncarová
Dobrý den, paní Poncarová,
u hotelu máme zastávku místní linky.
Pokud myslíte autobusové nádraží, tak to je od nás vzdáleno 2,5 km.
S přáním pěkného dne
Lucie Kučerová
Dobrý den, je možná pristylka? Popřípadě za příplatek. Děkuji
Dobrý den,
přistýlky vůbec nemáme.
Máme pouze pevná lůžka.
S pozdravem
Lucie Kučerová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
přemýšlíme o zakoupení voucheru na Slevomatu do Vašeho hotelu. Vyrážíme poprvé s vnoučaty a nevím jak to chodí. Jedno z vnoučat je mladší 2 let, tudíž neplatí za stravu a lůžko. Prosím Vás, jak je to tedy s jídlem? Musí se dokoupit polopenze i pro něj nebo bude chodit do jídelny s námi a jíst se mnou? A postýlku si můžeme vzít cestovní?
Předem děkuji za Vaši odpověď.
S pozdravem Jarmila N.
Dobrý den,
děti do nedovršeného druhého roku bydlí zdarma, a to bez nároku na lůžko a stravu.
Dětskou cestovní postýlku si vzít můžete a co se týče jídla od sebe, tak tím dítě samozřejmě krmit můžete.
Pokud by jste měla nějaké další dotazy či přání, můžete nás kontaktovat také na e-mailu: recepce@hotelstoh.com
S pozdravem a přáním krásného dne
Lucie Kučerová