Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Termín si zamluvte na tel. +420 225 012 000 nebo na e‑mailu fenix@kkhotels.com a při rezervaci uveďte kód voucheru.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 225 012 000 nebo e‑mailem na fenix@kkhotels.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, Jaromíre.
Vámi vybraný termín 9.9.2022 není momentálně dostupný. Doporučím vám
kontaktovat hotel kvůli individuální nabídce. Přikládám kontakt:
+420 225 012 000/ fenix@kkhotels.com. Přeji
hezký den, David
Veronika Vagačová
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, pokiaľ sme 2 dospelé osoby a
2 deti a na termín 20–21 august mi ponúka izbu iba quiet urban, dá sa
doplniť prístielka do danej izby? Prípadne dá sa dokúpiť vyššia
kategória izby v daný termín na 1 noc? Ďakujem
Hotel Fenix
Dobrý den, paní Vagačová,
bohužel v daném termínu jsou již pokoje s pristylkami vyprodane. Mohu
nabídnout již pouze 2 dvoulůžkové pokoje, alokovat je samozřejmě
můžeme vedle sebe.
Pěkný den,
Bára
Gábi
Dobrý den. Jsme 4 dospěli. Můžeme být ubytované na
1 pokoji? Děkuji
Hotel Fenix
Pro 4 dospělé spíše doporučujeme 2 dvoulůžkové pokoje pro Vaše
pohodlí. Na vícelůžkovém pokoji je k dispozici pevné dvoulůžko nebo
2 postele + přistýlka 160×200.
Václava Frodlová
Dobry den chtela jsem se zeptat jestli je pokoj Spacious Urban vhodný pro
dva dospělé a dvě děti 12let jak je řešena přistýlka jako rozkládací
sedačka?Děkuji za odpověď
Hotel Fenix
Ano, přistýlka je rozkládaci pohovka 160+200cm
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné přijet ještě dnes 9.9.2022?
Dobrý den, Jaromíre.
Vámi vybraný termín 9.9.2022 není momentálně dostupný. Doporučím vám kontaktovat hotel kvůli individuální nabídce. Přikládám kontakt: +420 225 012 000/ fenix@kkhotels.com. Přeji hezký den, David