Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt na Čeladné: snídaně či polopenze, láhev vína i sauna a v létě neomezený vstup do bazénu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 732 471 274 nebo e‑mailem na info@chatadukla.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 732 471 274 nebo e‑mailem na info@chatadukla.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný dvoulůžkový pokoj od 27.10.-30.10.2022. Děkuji. K. Bartošová
Dobrý den, Katko.
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David
Dobrý den,
Je možné si u Vás rezervovat pobyt na léto 2023?
Dobry den, muzete primo pres kontaktni email. Na slevomatu zatim nemame vytvorenou akci, podobne te letosni.
Dobrý den,
je prosím televize na pokoji?
Děkuji za odpověď.
Dobry den, bohuzel neni
Dobrý den máte volný dvoulůžkový pokoj od 3.7. Do 6.7. děkuji za info
Dobrý den, Jani, děkujeme za dotaz. Na tento pobyt máme termíny volné až od září. :-) Přeji krásný den, Bára
dobrý den, je mi líto, ale bohužel nemáme.
Dobrý den, jsou volné termíny do září jež je v nabídce.Děkuji za odpověď.
Dobry den, jen to, co je uvedeno
Dobrý den. Do kolika hodin večer je otevřena restaurace? Děkuji
Do 22.00
Dobrý den, je nás celkem pět, rádi bychom pokoje 2 + 2 + 1, je to možné?
Dobry den, jednoluzkove pokoje bohuzel nemame. Mohli byste mit jeden dvouluzkovy a jeden tri
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat,jestli je na dvojlůžkových pokojích
sociální zařízení a mají tyto pokoje židle a stůl? LZE VYBRAT?
S pozdravem Hledík M
Ano nektere pokoje maji stul i zidle
Dobrý den, vypadá to u Vás úžasně, mohli bychom dojet u s pejsky? Jezdí s námi všude;) i do luxusních hotelů. děkuji za odpověď PNT.
Dobry den, je mi velice lito, ale bohuzel pobyt s domacimi mazlicky neni mozny.
Dobrý den, mohu platit na místě ubytování kartou Edernet benefit?
Děkuji za odpověď
Dobry den, je mi lito, ale toto u nas bohuzel mozne neni
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné zajistit ubytování pro jednu osobu?
Ano je to mozne