Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Národní parky a památky v Chorvatsku včetně dopravy a polopenze na 7 nocí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Před zakoupením voucheru: Pokud si chcete být jisti dostupností termínu, ověřte si ho na mailu usti2@ckkalousek.cz nebo tel. 603 584 851.
- Do 24 hodin od obdržení voucheru: Kontaktujte CK na mailu usti2@ckkalousek.cz nebo tel. 603 584 851. Nahlaste jména, data narození, adresu, telefon a kódy voucherů.
- CK vám pošle smlouvu, kterou je nutné podepsat a poslat obratem zpátky.
- Upozornění: Potvrzení smlouvy s CK je nedílnou součástí nákupu zájezdu. Samotný voucher negarantuje zajištění kapacity. Po nákupu voucheru je třeba dokončit registraci u CK.
- Dítě cestuje za cenu voucheru.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu ve lhůtě maximálně 24 hod. od zakoupení a pouze před uzavřením smlouvy s CK/potvrzením rezervace/vyplněním a odesláním formuláře. Po aktivaci voucheru se storno řídí VOP CK Kalousek & Williams a.s.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
jsem z Olomouce a ráda bych se tohoto zájezdu zúčastnila. Jsem sama, jaká
by pro mne byla cena? Mohla bych znát přibližný čas odjezdu z České
Třebové? Bylo by to od nádraží?
Dobrý den, Marie, děkujeme za dotaz. Bohužel nevím datum, a proto Vám doporučuji kontaktovat přímo cestovní kancelář na telefonním čísle +420 465 526 000. :-) Přeji krásný den, Bára
dobrý den,
jaká je cena za ubytování 1 osoby?
Dobrý den, Miko. Děkujeme za Váš dotaz. Cena je uvedena přímo v nabídce u tlačítka koupit. Cena za jednu osobu je 9 799 Kč. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, uskuteční se tento zájezd? Dekuji
Dobrý den, Radko, aktuálně neevidujeme žádný důvod, proč by se zájezd uskutečnit neměl. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den
Chci se zeptat, musím mít jejich měnu, nebo stačí eura a da se
platit kartou
Dobrý den, minimálně na vstupy je nutné mít chorvatské kuny (pokud
nebude uvedeno jinak), v některých větších obchodech nebo restauracích
můžete platit Eury nebo kartou, ale určitě si nějaké kuny vyměňte, ne
všude je varianta plateb Eury nebo kartou možná.
Hezký den.
Dobrý den, musím absolvovat každý výlet a nebo můžeme zůstat i u moře?
Dobrý den.
Každý výlet absolvovat nemusíte pokud nechcete. Je čistě na Vás jestli
pojedete na výlet a nebo zůstanete u moře.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.
603 584 851 nebo na emailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den.
Dobrý den jak jsou vybaveny pokoje při obsazení 4 osobami? Dítě ,které má 4roky platí jak dospělá osoba?
Dobrý den,
pro 4 osoby nabízíme ubytování ve 4lůžkovém apartmánu s koupelnou,
kuchyňským koutem a balkonem. Ano, u poznávacího zájezdu platí všechny
osoby stejnou cenu. V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat
na tel. 603 584 851 nebo na emailu usti2@ckkalousek.cz.
Hezký den
Dobrý den, zajímá mě to ubytování. Jsme pořád celý pobyt ubytováni na jednom místě?
Dobrý den,
ano, po celý týden bydlíte na jednom místě. Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je možné koupit pouze jeden voucher za avizovanou cenu 9 799 Kč? Jde mi o to, zda je možné obsadit druhé lůžko další účastnící, která je také sama.
Dobrý den, Marie, děkujeme za dotaz. Spojila jsem se s poskytovatelem a bylo mi sděleno, že bude nejlepší, když si zavoláte na číslo +420 465 526 000, protože je třeba ověřit termíny, než si zájezd zakoupíte. :-) Přeji krásný den, Bára