Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 571 438 181 či +420 601 522 113 nebo e‑mailem na
Domácí mazlíčci: 100-200 Kč/noc (100 Kč/noc pro vouchery zakoupené do 18.1.2024, 200 Kč/noc pro vouchery zakoupené 19.1.2024 a později. Vždy se hradí vratná kauce 500 Kč/pes)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestzli je mozny pokoj v prizemi. Bez
nutnosti mnoha schodu. Dekuji Fejer
Hotel Sirákov
Dobry den,
bohužel všechny naše pokoje jsou v 1. patře.
S pozdravem,
Štarha, Sirákov
Hana,Petr Křešťákovi
Dobrý večer,máte prosím úschovnu pro kola ? Rádi by jsme si
s manželem přivezli elektrokola. Děkuji a pěkný večer. S pozdravem Hana
a Petr Křešťákovi z Havířova P.S. Uvažujeme o koupi přes Slevomat
v období 28.9. – 2.10., máte v tomto termínu prosím volný pokoj pro
2 osoby? Děkuji
Hotel Sirákov
Dobrý den,
Ano úschovnu kol máme a v termínu místo je.
S pozdravem.
Štarha
Anna Motyčková
Jak objednat 2krat 2pokoje pro dva děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno, pokud máte zájem o koupi pobytu pro více osob ve více
pokojích na stejný termín, po přidání 1 voucheru do košíku (pobyt
2 osob), zvolte v košíku Vámi požadovaný počet kusů voucherů. Přeji
pěkný den, Katka :)
Katerina
Škoda.. děkuji K.J.
Hotel Sirákov
Rozumím
Katerina
Dobry den.. mohou k vam i psejsci?
Hotel Sirákov
Dobrý den,
Ale maximální výšky po kolena.
Štarha Sirakov
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestzli je mozny pokoj v prizemi. Bez nutnosti mnoha schodu. Dekuji Fejer
Dobry den,
bohužel všechny naše pokoje jsou v 1. patře.
S pozdravem,
Štarha, Sirákov