Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v centru Budapešti: 4* ubytování se snídaní a dítě do 11,9 let zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Dítě do 11,9 let má pobyt zdarma vč. stravy.
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci: 17 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 22 €/noc (parkovací místo záleží na dostupnosti a nelze jej rezervovat předem)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
dobrý den, mám bezlepkovou dietu, je možná snídaně i pro speciální detu? děkuji.
Dobrý den, paní Zemánková, děkujeme za Váš dotaz. Hotel je pro Vás schopen připravit speciální dietní menu – na vyžádání. Napište nám prosím Váš požadavek do poznámky při rezervaci a připomeňte se pak prosím v den příjezdu do hotelu na recepci, že se jedná o Vaši osobu. Děkujeme za spolupráci a pevně věříme, že si pobyt v hotelu užijete. S pozdravem a přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na dopravu – zdali je doprava
součástí nabídky nebo ne? Z nabídky to není jasné.
předem děkuji, Helena.
Dobrý den, Heleno. Doprava není součástí pobytového balíčku, je potřeba zajistit vlastní. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den chci se zeptat check in do kolika hodin je možný děkuji :)
Dobrý den, check in není časově omezený. Nejdříve je ale možné se ubytovat od 15:00. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat :-)
Je volný na tento víkend pokoj pro dva a malého psa :-) + parkování?
Děkuji L. Vašková
Dobrý den, paní Vašková, je mi líto, ale tento víkend je již hotel
plně obsazený.
Hezký den, Kamila – CK Zanzo
Dobrý den, může se i s pejskem? Děkuji za odpověď Filipová
Dobrý den, ano, je to možné. Domácí mazlíček je za příplatek 17 €/noc. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Zdravim,
ma prosim tento hotel parkovaci mista?
Děkuji
Dobrý den, parkování je možné za11 €/noc (cena zahrnuje 50% slevu, parkovácí místo záleží na dostupnosti a nelze jej rezervovat předem). Krásný den, Kamila – CK Zanzo
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den , mohu se zeptat zda-li bude tento hotel v nabídce i příští rok? Napr: období březen-srpen. Děkuji moc!
Dobrý den, paní Šmelková, zdravíme a děkujeme za Váš dotaz, na který Vám bohužel v tuto chvíli neumíme odpovědět. Žádost o prodloužení smlouvy byla zaslána již před několika týdny, ale partner se stále ještě rozmýšlí a do dnešního dne jsme jeho vyjádření neobdrželi. Sledujte tedy prosím i nadále naše stránky. Děkujeme za pochopení. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie