Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte na e‑mailu rezerwacja@sunandsnow.pl nebo na tel. +48 224 502 626 – při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučuje se provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 500 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 160 PLN.
Pozor: Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. +48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý deň, ako je možné. že otvorený voucher nejde stornovať do
14 dní od zakúpenia (ako bolo deklarované pri kúpe)? Po kúpe voucheru sa
zobrazili dodatočné povinné príplatky, ktoré sú dosť vysoké a v tom
prípade voucher chcem vrátiť.
Slevomat.cz
Dobrý den, Radoslavo.
Dle storno podmínek: Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní
zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně
nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné
platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher
propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná
pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná
pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější
změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový
voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po
domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení
Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu
+420 222 745 354.
V případě nejasností, kontaktujte naší zákaznickou podporu
slevomat.cz/kontakt
Vždy před koupí voucheru, zkontrolujte sekci příplatky aj., mohou zde být
doplatky, které nejsou v rámci voucheru.
S přáním krásného dne, Karel
Silva
Dobrý den,
Rada bych se zeptala jestli je v apartmanech zapůjčení dětské postylky,
nebo židličky na případné snídaně.
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Silvo. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem a je nezbytná
domluva přímo s nimi. Kontaktujte jej na +48 22 450 26 26. :) S přáním
krásného dne, Karel
Josef Jaskó
Dobrý den,co se stane v případě,že nebude umožněn vstup na území
Polska z důvodu uzavření hranice nebo omezení z důvodu epidemie
Covid-19?
Pěkný den Jaskó
Slevomat.cz
Dobrý den, Josefe,
děkuji vám za dotaz.
Pokud by situace nedovolovala do konce platnosti voucher využít, snažíme se
s poskytovateli domluvit prodloužení platnosti voucherů, aby bylo možné je
využít v klidnějším období. Případně individuálně s každým
zákazníkem řešíme náhradní možnosti.
Přeji hezký den.
David
Marie
Prosím muže malý pes ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie. Děkuji Vám za dotaz. Za domácí mazlíčky, se
doplácí 100 PLN za noc na místě (ve vybraných apartmánech, informujte se
předem na recepci). S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, ako je možné. že otvorený voucher nejde stornovať do 14 dní od zakúpenia (ako bolo deklarované pri kúpe)? Po kúpe voucheru sa zobrazili dodatočné povinné príplatky, ktoré sú dosť vysoké a v tom prípade voucher chcem vrátiť.
Dobrý den, Radoslavo.
Dle storno podmínek: Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
V případě nejasností, kontaktujte naší zákaznickou podporu slevomat.cz/kontakt
Vždy před koupí voucheru, zkontrolujte sekci příplatky aj., mohou zde být doplatky, které nejsou v rámci voucheru.
S přáním krásného dne, Karel