Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem v pracovní dny. Při pozdější změně nebo nedostavení se na službu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Rezervace je závazná a je možné ji změnit nejpozději 48 hodin předem, jinak voucher propadá. Masáž můžete přesunout pouze jedenkrát.
Dobrý den, dostala jsem poukaz, ale jak ho mám uplatnit, když už 5 dnů
marně volám, nikdo nevolá zpět, jen mi chodí zprávy z automatu, že tak
učiní, po rezervaci v systému mi následující den přišlo, že rezervaci
nemůžou provést – bez udání důvodu. Existují vůbec ještě?
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Novotná. Děkujeme za Váš dotaz. Kontaktoval jsem
provozovatele ohledně Vašeho dotazu. Doporučil mi, ať je kontaktujete
e-mailem info@diamond-spa.cz. Kde
by Vám měli odpovědět do 1 dne. Pokud by potíž s rezervací dále
trvala, ozvěte se nám prosím na podpora@slevomat.cz.
Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Michaela
Dobrý den,
je možné přijít v páru, tzn. koupit si dva vouchery a domluvit si termín
ve stejný den i čas a být tedy na masáži spolu?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo. Záleží na dostupných kapacitách. Vše záleží na
domluvě s poskytovatelem. Přikládám kontakt:
+420 601 505 666. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dostala jsem poukaz, ale jak ho mám uplatnit, když už 5 dnů marně volám, nikdo nevolá zpět, jen mi chodí zprávy z automatu, že tak učiní, po rezervaci v systému mi následující den přišlo, že rezervaci nemůžou provést – bez udání důvodu. Existují vůbec ještě?
Dobrý den, paní Novotná. Děkujeme za Váš dotaz. Kontaktoval jsem provozovatele ohledně Vašeho dotazu. Doporučil mi, ať je kontaktujete e-mailem info@diamond-spa.cz. Kde by Vám měli odpovědět do 1 dne. Pokud by potíž s rezervací dále trvala, ozvěte se nám prosím na podpora@slevomat.cz. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz