Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na reservations@metropolhotel.cz nebo na tel. č. +420 246 022 100.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jaký je příplatek za 1 dítě 10 let? Dá se v pokoji
klasicky otevřít okno (v hodnoceních se psalo, že nejde otevřít) nebo je
zde pouze klimatizace?
Slevomat.cz
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz, dítě ve věku 10 let je již bráno
stejně jako dospělý jedinec a nevztahuje se na něj žádná nižší cena.
Co se oken týče, tak v jednom a půl patře okna otevřít nejdou, je to
kvůli jejich obloukovitému tvaru. Pokud byste chtěla mít jistotu, že
v případě ubytování budete v pokojích s otevíratelnými okny, tak
prosím předem kontaktujte hotel nebo to uveďte do poznámky při rezervaci.
S přáním hezkého dne, Maty
A. Krejčíková
Dobrý den, mohu platit benefiční kartou Endenred na místě?
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno. Děkuji Vám za dotaz. Benefitní kartou Edenred lze pobyt
uhradit na našich stránkách: https://www.slevomat.cz/benefity
Benefity je nezbytné prvně nahrát na Váš Slevomatí účet, následně
s nimi zaplatit pobyt. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jaký je příplatek za 1 dítě 10 let? Dá se v pokoji klasicky otevřít okno (v hodnoceních se psalo, že nejde otevřít) nebo je zde pouze klimatizace?
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz, dítě ve věku 10 let je již bráno stejně jako dospělý jedinec a nevztahuje se na něj žádná nižší cena. Co se oken týče, tak v jednom a půl patře okna otevřít nejdou, je to kvůli jejich obloukovitému tvaru. Pokud byste chtěla mít jistotu, že v případě ubytování budete v pokojích s otevíratelnými okny, tak prosím předem kontaktujte hotel nebo to uveďte do poznámky při rezervaci. S přáním hezkého dne, Maty