Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 539 086 395 nebo e‑mailem na recepce@hotelsladovna.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
dá se u Vás pobyt zaplatit kartou EDENRED ?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Marie. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, nejdříve si pro
zakoupení voucheru musíte převést body z karty Edenred na kredity na
Slevomat (na kategorii Cestování), kterými pak můžete zaplatit část nebo
rovnou celý pobyt. :) Více informací o benefitech najdete zde: www.slevomat.cz/benefity. Přeji Vám
hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Jakub
Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, zda je u Vás možné úhradu pobytu čerpat
z FKSP?
děkuji za odpověď
Hotel Sladovna
Dobrý den,
platba přes FKSP je možná při rezervaci přímo u nás, při zakoupení
voucheru ze Slevomatu je třeba platbu řešit přímo s nimi. Lucie,
recepční hotelu Sladovna
Jana Ostárková
Dobrý den,
chtěla bych pobyt pro seniory od 18.9.-27.9.pokud možno s masáží,
2 lužkový pokoj + polopenze. Můžete mi napsat zda je v tomto termínu
volno a zaslat cenovou kalkulaci.Děkuji. manželé Ostárkovi
Hotel Sladovna
Dobrý den, během některých dnů (23.-24.9) ve Vámi zvoleném termínu je
již kapacita hotelu zcela vyčerpána. Pro bližší informace, případně
výběr jiného termínu piště prosím na mail recepce@hotelsladovna.cz.
S pozdravem, Kateřina, recepce hotelu Sladovna.
Honza
Dobrý den, je možná v rámci voucheru vegetariánská varianta
tříchodové večeře?
Hotel Sladovna
Dobrý den, ano vegetariánská verze tříchodové večeře je určitě
možná. S pozdravem, Lucie, recepce hotelu Sladovna
Hana Nekvindová
Dobrý den můžu pobyt u Vás stornovat?Děkuji Nekvindová
Hotel Sladovna
Dobrý den,
kontaktujte prosím přímo zákaznickou linku Slevomat.cz. Tam Vám poradí,
děkuji.
S pozdravem,
Veronika Žilková
recepční.
Stanislava Šírová
Dobrý den,chci se zeptat co si mám představit u stravy „snídaně +dle
balíčku“.Děkuji za odpověď.
Hotel Sladovna
Dobrý den, Váš dotaz se týká stravy celkově, proto snídaně + dle
balíčku znamená, že máte snídani v ceně každý den + dle balíčku,
který jste si vybrala, typ večeře, většinou se jedná o tříchodovou.
Kateřina, recepce hotelu Sladovna.
Svatava Szotkowská
Dobrý den, je u vás možnost uplatnit cafeterie benefit děkuji
Hotel Sladovna
Dobrý den, vzhledem k tomu, že platbu provádíte přímo na Slevomatu, je
tohle otázka na ně. Já netuším, jestli tuhle platbu akceptují.
Pěkný zbytek víkendu – Martina, recepce hotelu Sladovna.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dá se u Vás pobyt zaplatit kartou EDENRED ?
Děkuji
Dobrý den, Marie. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, nejdříve si pro zakoupení voucheru musíte převést body z karty Edenred na kredity na Slevomat (na kategorii Cestování), kterými pak můžete zaplatit část nebo rovnou celý pobyt. :) Více informací o benefitech najdete zde: www.slevomat.cz/benefity. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz