Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pro pozdější check-in kontaktujte recepci předem.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně. Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Pro změnu termínu kontaktujte zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Nejpozději 2 dny před zahájením pobytu je možné po dohodě s ubytovacím zařízením:
změnit termín pobytu, pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit
nebo vyměnit rezervaci za otevřený voucher bez termínu, přičemž možnosti využití se řídí původními podmínkami pobytového poukazu
nebo vyměnit voucher za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, kde jste ho rezervovali.
V případě zrušení rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu nebo v případě nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady v plné výši propadá. Pobyt s již rezervovaným datem nelze zrušit ani vrátit peníze. Pobyty bez termínu lze zrušit v zákonné 14denní lhůtě nebo refundovat po vypršení platnosti voucheru podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak je to s parkováním? Děkuji.
Kosmopolita Krakov
Vážený pane nebo paní,
nejbližší parkoviště se nachází na ulici Filipa 15, je od nás vzdáleno
~200 m. Cena za den je 60 PLN. Rezervaci můžete provést přímo na tel.:
+48/ 797–520–846.
S pozdravem,
Anna
Dear Sir or Madam,
the nearest parking is located on Filipa 15 street, it is ~200m from us. The
cost per day is 60 PLN. Reservation you can make directly tel.: +48/
797–520–846.
Regards,
Anna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak je to s parkováním? Děkuji.
Vážený pane nebo paní,
nejbližší parkoviště se nachází na ulici Filipa 15, je od nás vzdáleno ~200 m. Cena za den je 60 PLN. Rezervaci můžete provést přímo na tel.: +48/ 797–520–846.
S pozdravem,
Anna
Dear Sir or Madam,
the nearest parking is located on Filipa 15 street, it is ~200m from us. The cost per day is 60 PLN. Reservation you can make directly tel.: +48/ 797–520–846.
Regards,
Anna