Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená ve Vídni: luxusní 4* hotel se snídaní, wellness i vstupenkami do zoo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- Voucher se vstupenkou do ZOO: Voucher, který obdržíte od CK Zanzo, je třeba vytisknout a předložit v papírové formě na pokladně zoologické zahrady na adrese Maxingstraße 13b, 1130 Vídeň, Rakousko.
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- 1 dítě do 5,9 let má pobyt zdarma (platí pro pokoj Premium).
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci: 18 €/noc (za každého mazlíčka)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 28 €/noc (garážové stání)
- Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, lze ubytovat v termínu od 10.9.-11.9. 2 osoby+2 děti 2 a 5 let? To menší by spalo s námi, bez nároku na lůžko. Děkuji Procházková
Dobrý den, paní Procházková. Maximální obsazenost pokoje jsou 3 osoby.
Pro individuální nabídku nám prosím napište na info@zanzo.cz.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den, je možné ubytování 2dospělí a 2děti (8+8let).
Děkuji
Dobrý den, napište nám prosím na info@zanzo.cz společně
s preferovaným termínem. Ověříme dostupnost pokoje u hotelu.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Zdravím je možné místo vstupenky do Zoo připlatit a dostat Classic pass plus i pro vstup na prohlídkové okruhy. Děkuji za odpověď
Dobrý den, Romane. To bohužel možné není. S pozdravem Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den, kolik vstupenek do ZOO je v cene voucheru, prosim? Dekuji
Dobrý den, počet vstupenek je stejný, jako počet osob. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobry den, doprava je individualni? A nastup na hotel je odkdy? Dekuji
Dobrý den, Moniko, ano, doprava je individuální a check-in je od 15:00. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den, prosím je možná varianta ubytování 2 dospělí + dvě děti – věk 14 let a 5 let. Děkuji Líbalová
Dobrý den, bohužel ubytování pro 4 osoby na pokoj není z hlediska kapacity pokoje možné. Jana – CK Zanzo
Dobrý den,
voucher na vstup do ZOO je možné uplatnit kterýkoliv den pobytu? Na voucheru
je uvedeno pouze datum 1. dne. Děkuji.
Dobrý den, ano. Jakmile dostanete cestovní voucher, vytiskněte si jej a
předložte ho na pokladnách zoo, kde vám ho vymění za vstupenky.
S pozdravem, Kamila – CK Zanzo
Je možné zaparkovat u hotelu a cena je jak vysoká?
Dobrý den, v areálu hotelu je parkoviště k dispozici. Rezervace místa
není nutná, cena je 25 €/den.
Hezký den, Kamila – CK Zanzo
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, píše se maximálně 1 domácí mazlíček na pokoj..
My máme dvě malé čivavy. Je nějak možné mít dvě malé čivavy na pokoji?
Děkuji.
Dobrý den, pane Bukači, děkujeme za Váš dotaz. Prosíme dopište do poznámky Vaši rezervace, že máte dva malé pejsky, které budeme muset hotelu při rezervaci nahlásit. Na recepci nám bylo sděleno, že by neměl být problém, ale musí nám to písemně potvrdit. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, CKL Zanzo -Silvie