Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
jména a příjmení všech cestujících osob
data narození všech cestujících osob
kódy všech voucherů
při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Super, moc vám děkuji za odpověď !
Tak ještě sehnat lístky na fotbal a beru ženu do Říma ! :-)
Jak dlouho budete mít ještě tuto nabídku na Slevomatu vystavenou, prosím
vás?
Děkuji.
S pozdravem,
Kamil
CK Zanzo od Slevomatu
Není vůbec za co. :-) Nabídka je momentálně nastavená do půlky srpna,
avšak záleží také na dostupnosti pokojů v hotelu. V případě, že by
došlo k vyprodání, dojde k ukončení dříve.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Kamil Šlichta
Dobrý den, byli byste tak hodní a zjistili mi, z kterého letiště je to
do hotelu blíže, prosím vás?
Zda z letiště Fiumicino nebo z letiště Ciampino.
Odkud je prostě lepší cestování hromadnou dopravou na hotel a z hotelu
(při cestě zpět).
Děkuji.
S pozdravem,
Kamil
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, Kamile. Letiště Ciampio je k hotelu blíže, avšak lepší a
rychlejší spojení hromadnou dopravou je z letiště Fiumicino.
Z letiště Fiumicino jede přímý vlak na nádraží Roma Termini (cca
32 minut). Z této zastávky je to do hotelu pouze 500 metrů.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Kateřina
Dobrý den,omylem jsem odeslala se špatným e-mailem.Píšu tedy znova.
Je možné v hotelu zajistit bezlepkové pečivo ke snídani?
A při sestavování balíčku Vaší společností je tam nějaký poplatek
jen za postavení daných požádavků?
Mnohokrát děkuji.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, Kateřino. Napište nám prosím na info@zanzo.cz. Poptáme tuto
službu u hotelu a dáme vám vědět. :) Děkuji, Kamila – CK Zanzo.
Kateřina
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli je možné v tomto hotelu zajistit
i bezlepkové stravování.Například pečivo ke snídaním.
A ohledně sestavení nabídk od Vaší společnosti.Je tam nějaký poplatek
za sestavení toho balíčku?
Adam Blecha
Dobrý den,
je u tohoto zájezdu doprava v ceně, nebo se tam dopravuje každý sám?
Děkuji.
CK Zanzo od Slevomatu
Dobrý den, nabídka je bez dopravy, je potřeba zajistit vlastní.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Super, moc vám děkuji za odpověď !
Tak ještě sehnat lístky na fotbal a beru ženu do Říma ! :-)
Jak dlouho budete mít ještě tuto nabídku na Slevomatu vystavenou, prosím vás?
Děkuji.
S pozdravem,
Kamil
Není vůbec za co. :-) Nabídka je momentálně nastavená do půlky srpna, avšak záleží také na dostupnosti pokojů v hotelu. V případě, že by došlo k vyprodání, dojde k ukončení dříve.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.