Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v centru Karlových Varů s jídlem, wellness a předepsanými procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu malta@hotel-malta.cz nebo na telefonu 351 171 111. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti do 11,9 let nemají nárok na procedury, osoby od 12 let mají uvedené procedury již zahrnuty v ceně voucheru.
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- v případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/ noc (Parkoviště nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, je možné, aby se na hotelu ubytovala osoba mladších 18 let (v tomto případě 17 let) sama? Mám již pro sebe zakoupený voucher na pokoj pro 1 osobu na vašem druhém Hotelu Růže a na poslední chvíli se chtěla přidat i má sestra, ale na daný termín je v mém hotelu bohužel již plno. Zjistila jsem však, že Hotel Malta má v tomto termínu volno.. Jen si nejsem jistá, jestli není věk mé sestry překážkou, aby byla ubytovaná na pokoji sama? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Netesalová,
pokud tady budete bydlet se sestrou ve stejném termínu, tak její ubytování
na Hotelu Malta není problém, protože je v doprovodu dospělé osoby.
Přeji hezký den
Bojčuková Lucie – provozní hotelu
Dobrý den v jakém čase se podávají večeře děkuji.. máme v plánu koncert v centru
Dobrý den, večeře jsou od 17:30 do 20:00 hodin v hotelu Růže.
Dobrý deň, prosím vás, je možný nástup na pobyt okolo 22.30 hod? Ďakujem za odpoveď
Dobrý den, do hotelu můžete dorazit ve Vámi požadovaném čase, recepce je k dispozici.
Dobrý den, dočetla jsem se v recenzích, že procedury jsou předem naplánovány a oznámeny v den příjezdu – je možné je na místě poupravit, přesunout na jiný den/čas? Např. v případě, že bychom vyrazili na celodenni výlet mimo KV ? Děkuji
Dobrý den,
procedury jsou dopředu naplánovány jen v případě krátkých pobytových
balíčků typu Wellness Restart a Beauty balíček, kdy klienti přijíždějí
jen na 2 – 4 noci.
V těchto balíčcích jsou dány konkrétní procedury, takže je možné je
načasovat dopředu. Pokud Váš pobyt proběhne v rámci pracovního týdne,
lze časy procedur po domluvě poupravit. Pokud se však jedná o víkendový
pobyt, časy jsou neměnné, jelikož balneo provoz je otevřený jen po dobu
přesně načasovaných procedur (většinou jen v sobotu dopoledne).
Dobrý den,mám zájem o dvoulůžkový pokoj s balkonem.lze si jej rezervovat při nákupu poukazu bez příplatku?
Dobrý den, na hotelu Malta máme pouze jeden jediný pokoj s balkonem.
Většinu času bývá obsazený.
Pokud mi napíšete termín, kdy byste chtěla přijet, podívám se, zda je
zrovna volný. Potom Vám ho rádi zarezervujeme bez příplatku.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je prosím možné, aby se u vás najedl celiak – s bezlepkovou dietou?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Barboro. Děkujeme za Váš dotaz. Bezlepková strava je v hotelu je možná. Je důležité předem informovat hotel. Prosím zadejte Vaší intoleranci na lepek do poznámky při objednávce. Krásný den. Matěj, Slevomat.cz