Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt v centru Karlových Varů s jídlem, wellness a předepsanými procedurami

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Hotel Malta
Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.
Upozornění nastaveno Upozornění odhlášeno
Přihlášením k odběru vyjadřujete souhlas s podmínkami užití Slevomat.cz. Přečtěte si také informace o tom, jak zpracováváme osobní údaje.
Přehled nabídky
Check out do 11:00
Naprosto úžasný pobyt! :) Hotel Malta je krásný hotel přímo v centru Varů, vybavení pokoje úplně…
Zobrazit všechna hodnocení
Termín
V období do 15. 1. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v jednolůžkovém pokoji
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou bohatého bufetu
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher nelze využít ve dnech 1. až 9. 7. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu malta@hotel-malta.cz nebo na telefonu 351 171 111. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti do 11,9 let nemají nárok na procedury, osoby od 12 let mají uvedené procedury již zahrnuty v ceně voucheru.
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- v případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/ noc (Parkoviště nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 15. 1. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 
- Ubytování v pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Večeře formou bohatého bufetu pro všechny
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher nelze využít ve dnech 1. až 9. 7. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu malta@hotel-malta.cz nebo na telefonu 351 171 111. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Děti do 11,9 let nemají nárok na procedury, osoby od 12 let mají uvedené procedury již zahrnuty v ceně voucheru.
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- v případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/ noc (Parkoviště nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 15. 1. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v jednolůžkovém pokoji
Strava: Polopenze + dle balíčku
- Snídaně formou bufetu
- Večeře formou bohatého bufetu
- Welcome drink
- Káva a zákusek v restauraci hotelu Růže (naproti cca 15 metrů)
Wellness
- 1× částečná klasická masáž
- 1× parafínový zábal na ruce
- 1× perličková koupel
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher nelze využít ve dnech 1. až 9. 7. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu malta@hotel-malta.cz nebo na telefonu 351 171 111. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti do 11,9 let nemají nárok na procedury, osoby od 12 let mají uvedené procedury již zahrnuty v ceně voucheru.
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- v případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/ noc (Parkoviště nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Termín
V období do 15. 1. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 
- Ubytování v pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze + dle balíčku
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Večeře formou bohatého bufetu pro všechny
- Welcome drink pro všechny
- Káva a zákusek v restauraci hotelu Růže (naproti cca 15 metrů) pro dvě osoby
Wellness
- 1× částečná klasická masáž pro osoby od 12 let
- 1× parafínový zábal na ruce pro osoby od 12 let
- 1× perličková koupel pro osoby od 12 let
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher nelze využít ve dnech 1. až 9. 7. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu malta@hotel-malta.cz nebo na telefonu 351 171 111. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Děti do 11,9 let nemají nárok na procedury, osoby od 12 let mají uvedené procedury již zahrnuty v ceně voucheru.
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- v případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/ noc (Parkoviště nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s plnou penzí, vstupní prohlídkou a procedurami
Termín
V období do 15. 1. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Ubytování v jednolůžkovém pokoji
Strava: Plná penze + dle balíčku
- Snídaně formou bufetu
- Oběd a večeře formou bohatého bufetu
- Welcome drink
- Káva a zákusek v hotelu Růže (naproti cca 15 metrů)
Lázeňské procedury
- Vstupní prohlídka u lékaře
- 15 procedur dle indikace lékařem
Ostatní služby
Vstupy
- 1× vstupenka do bazénu v Alžbětiných lázních (90 minut)
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher nelze využít ve dnech 1. až 9. 7. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu malta@hotel-malta.cz nebo na telefonu 351 171 111. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti do 11,9 let nemají nárok na procedury, osoby od 12 let mají uvedené procedury již zahrnuty v ceně voucheru.
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- v případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/ noc (Parkoviště nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Ubytování s plnou penzí, vstupní prohlídkou a procedurami
Termín
V období do 15. 1. 2023 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Ubytování 
- Ubytování v pokoji pro zvolený počet osob
Strava: Plná penze
- Snídaně formou bufetu pro všechny
- Oběd a večeře formou bohatého bufetu pro všechny
- Welcome drink pro všechny
- Káva a zákusek v hotelu Růže (naproti cca 15 metrů) pro 2 osoby
Lázeňské procedury
- Vstupní prohlídka u lékaře pro 2 osoby
- 15 procedur dle indikace lékařem pro oba
Ostatní služby
Vstupy
- 1× vstupenka do bazénu v Alžbětiných lázních (90 minut) pro 2 osoby
Wi-Fi zdarma
Omezení
Voucher nelze využít ve dnech 1. až 9. 7. 2022.
Nevhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu malta@hotel-malta.cz nebo na telefonu 351 171 111. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 351 171 111 nebo e‑mailem na malta@hotel-malta.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti do 11,9 let nemají nárok na procedury, osoby od 12 let mají uvedené procedury již zahrnuty v ceně voucheru.
- Lázeňské varianty se vstupní prohlídkou jsou primárně určeny pro 1 a 2 osoby (dle zvolené varianty)
- v případě pobytu dalších osob (3 a více), kontaktujte prosím recepci hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování: 250 Kč/ noc (Parkoviště nelze rezervovat z důvodu omezené kapacity a záleží na dostupnosti v den příjezdu.)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Čerpání FKSP: Po dokončení objednávky vám bude okamžitě vytvořena Objednávka a Zálohová faktura. Po zaplacení budete mít ihned ke stažení také daňový doklad.
Nákup na firmu: Vyplníte-li v košíku údaje pro Nákup na firmu, po zaplacení objednávky vám poskytovatel ubytování zašle daňový doklad na vaši e‑mailovou adresu. (O doklad můžete zažádat také do 14 dní od zaplacení objednávky ve vašem profilu.)
Lázeňský trojúhelník má vždy tři strany: skvělé jídlo, úžasný relax a komfortní bydlení.
A přesně to si užijete v hotelu Malta, který stojí v srdci lázeňského města Karlovy Vary. Hotel byl v roce 2012 kompletně rekonstruován a nadchne vás jeho moderní styl a praktické zařízení. Na dosah budete mít nejen všechny památky a obchody, ale také proslulé lázeňské kolonády. Slavný místní nápoj můžete objevovat v Muzeu Jana Bechera, vystoupat na rozhlednu Diana či najít svůj klid v japonské zenové zahradě.
Pokoje s výhledem na kolonádu a polopenze či plná penze
Zabydlíte se v pohodlném pokoji podle počtu osob, z většiny z nich je okouzlující výhled na lázeňskou kolonádu. Samozřejmostí je samostatná koupelna se sprchou a toaletou, LCD televize, připojení k Wi‑Fi a také minichladnička, kterou vám na požádání (za poplatek) naplní minibarem. Vybrat si můžete varianty s polopenzí i plnou penzí – veškeré jídlo si vždy naberete z bohatého bufetu v hotelové restauraci.
Wellness a procedury předepsané lékařem
Podle vybrané varianty si také budete užívat wellness – částečnou klasickou masáž, perličkovou koupel a parafín na ruce. V nabídce je i možnost se vstupní prohlídkou lékařem, který vám individuálně předepíše 15 procedur, které jsou pro vás nejvhodnější. Těšit se můžete např. na magnetoterapii, reflexní masáž, elektroléčbu, oxygenoterapii, lymfatickou masáž či biolampu.