Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt ve 4* hotelu Panorama se snídaněmi a vstupem do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 261 191 238 nebo e‑mailem na bookings@panoramahotelprague.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Vstup do wellness platí v otevírací době s výjimkou plánovaných změn a výpadků. O aktuální otevírací době se vždy informujte na recepci na e‑mailu top.deck@panoramahotelprague.com nebo na tel. 261 164 791.
- Pro varianty v pokojích Superior:
- Děti do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
- Důležité: Děti bez nároku na služby nemají v ceně vstup do wellness. Ten je třeba uhradit na místě za částku dle aktuálně platného ceníku. Děti do 2 let mají vstup zdarma.
- Domácí mazlíčci: 50 €/pobyt - částka bude přepočtena na recepci hotelu dle aktuálního kurzu CZK/EUR (pobyt se psy je možný pouze se souhlasem hotelu, vstup se zvířaty není povolen do hotelové restaurace a wellness & fitness centra, ve veřejných prostorách musí být zvířata na vodítku)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 550 Kč/noc
- Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,je možné využít voucher jen pro 1 osobu? nebo musí být 2? děkuji
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Voucher lze využít i pro jednu osobu, nicméně cena zůstává stejná a nemění se. Uveďte tuto skutečnost prosím do poznámky při vytvoření objednávky. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý večer, 90 min do wellness a sauny platí pro 1 den? Tudíž když přijdeme na 2 noci, budeme mít 90 min v pátek, v sobotu i v neděli? Nebo je to 90 min za celý pobyt? Děkuji.
Dobrý den, Veroniko. Děkujeme za Váš dotaz. 90 minut vstupu do wellness a sauny platí vždy na 1 den. Při ubytování na více dní máte každý den 2h vstupu do wellness v ceně. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den chtěl jsem se zeptat zda-li budete přidávat adventní víkendy na listopad,prosinec? Chtěl jsem si zabookovat několik dní a více pokojů, jen jsem čekal až mi rodina potvrdí termíny a mezitím zmizeli. Děkuji mockrát za odpověď.
Dobrý den, Davide. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud nelze v nabídce termín vybrat, je už obsazený. Můžete sledovat nabídku, kdyby se termín uvolnil. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý jak je to s parkováním, chtěla bych si koupit pobyt v termínu 29. –30.10.Dekuji
Dobrý den, Simono.
Parkování v hotelu je za příplatek 550 Kč na den. Ohledně ověření
dostupných kapacit či případné rezervace na váš termín kontaktujte hotel
na tel. čísle: +420 261 191 238 nebo přes e-mailovou adresu:
bookings@panoramahotelprague.com.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, chtěla bych na termín 28.-29.10.2022 (pá-so) objednat voucher ubytování pro 2 osoby a k tomu přiobjednat 2 přistýlky pro děti 6 a 9. Prosím o info, zda je to v tomto termínu možné a jak postupovat? Děkuji.
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
V případě individuální nabídky, kontaktujte přímo poskytovatele na emialu bookings@panoramahotelprague.com.
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobry den,
potrebovali bysme si koupit 2 vouchery na ubytovani v terminu 30.9. –
2.10.2022. Je dostupna kapacita 2 pokoju v tomto terminu? Predem dekuji za
odpoved.
Dobrý den, Nikolo.
Pokud máte zájem o zakoupení 2 voucherů na stejný termín, vložte vámi
zvolenou nabídku po navolení termínu a všech ostatních kritérií do
košíku a v košíku si můžete navolit počet voucherů, jsou-li dostupné
v daném termínu. Přeji hezký den, David
Dobrý deň, mali by sme záujem zakúpiť voucher v termíne 30.9.-2.10.2022. Je možnosť zakúpiť aj pre 3 osoby ? Napr.3 osoba na prístelke ?
Dobrý den, Ingrid. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro 2 osoby a lze přikoupit přistýlku pro třetí osobu. Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce, se snídaní a se vstupem do wellness: 810 Kč / noc. Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chci se zeptat jak je to u vás s parkováním. Děkuji Gabriel.
Dobrý den, Václave.
Parkování je k dispozici v areálu hotelu za poplatek 550 Kč za den.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, moc nás zaujala Vaše nabídka. Potřebovali bychom zaplatit prostřednictvím faktury přes zaměstnavatele. Je to možné a pokud ano jak postupovat. Děkuji. Jana Fejtová
Dobrý den, Jano, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, rád bych do Vámi nabízeného hotelu vyrazil s rodinou,
manželka a děti ve věku 9 a 13 let na tři dny – dvě noci. Je mi
jasné, že mačkat se v jednom pokoji je nesmysl. Jak se prosím dá
zařídit, aby jsme pokoje měli vedle, nebo alespoň blízko sebe? A zda jsou
v daný termín vůbec dva pokoje dostupné, nikde jsem neobjevil koupi dvou
kusů voucheru najednou. A pokud jsem dobře četl dotazy, tak vstup do
wellness je každý den na 2 hodiny a check in je od 14:00 a check out do
12:00?
Moc děkuji za odpověď Martin
Dobrý den, Martine. V případě, že si přejete pokoje situované u sebe a jiné speciální požadavky, je nezbytná individuální domluva s hotelem. Přikládám kontakt: +420 261 191 238. Check in od 14:00, Check out do 12:00. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možnost zapůjčení postýlky pro dítě? Děkuji za odpověď:-)
Dobrý den,
kontaktoval jsem hotel a zapůjčení dětské postýlky je v hotelu možné po
předchozí dohodě. Kontaktujte tedy hotel s dostatečným předstihem na tel.
čísle: +420 261 191 238 nebo přes e- mailovou adresu:
bookings@panoramahotelprague.com.
Přeji hezký den, David
dobry den, zakoupila jsem u vas dva viuchery na 3 dny (dve noci) a potrebovala bych po zaplaceni vystavit fakturu pro zamestnavatele, kam se mohu obratit? dekuji Dobiasova
Dobrý den, Hano. Děkujeme za Váš dotaz. Objednávka ještě není v tuto chvíli zaplacená. Po zaplacení se Vám objeví ve Vašem profilu na Slevomatu v Mé nákupy zaplacený voucher. Potom stačí kliknout na záložku doklady u voucheru a na Požádat o daňový doklad. Provozovatel Vám poté pošle fakturu do e-mailu. Pokud ale máte na mysli fakturu FKSP, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, můj dotaz se týká ubytování v rodinném pokoji. Jedna se mi o ubytování 2 dospělých a dětí 2 a 6 let. Jak při nákupu voucherů postupovat?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jitko, děkuji vám za dotaz.
Děti do 5,9 let jsou na lůžku s rodiči a bez služeb zdarma. Děti ve
věku 6–11,9 let jsou na přistýlce a se snídaní za příplatek 405 Kč /
noc. Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné
dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat. Doporučuji kontaktovat hotel na
tel. čísle : +420 261 191 238 / bookings@panoramahotelprague.com.
Přeji hezký den, David.
Dobry den, v kolik hodin je prosim check in a check out? Pojedeme s 2 malymi detmi, tak aby jsme vedeli jak si naplanovat cestu. A lze si ve wellness pujcit rucniky? Dekuji Doleckova
Dobrý den, Nikol.
Check in je k dispozici od 14:00 a Check out do 12:00 a ve wellness budete mít
k dispozici ručníky k zapůjčení.
Přeji hezký den, David.
Dobrý den, chtěla bych ubytování pro jednoho dospělého a jedno dítě. Můžu využít variantu pro 2 osoby? Mám někde udat že bude jeden dospělý a jedno dítě? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. Tuto informaci, napište do poznámek při vytváření objednávky. Voucher může využít i dítě. :) Přeji příjemný pobyt, Karel
Dobrý den.Jsme pár s 2 dospělými syny. Je možno 2 přistýlky na pokoji (s příplatkem) nebo rodinný pokoj? Předem děkuji
Dobrý den, Gabrielo, děkujeme za dotaz. Je třeba kontaktovat přímo hotel, ohledně dostupnosti pokojů ve Vámi zvoleném termínu na telefonním čísle +420 261 191 238. Přeji hezký den, Bára
Dobry den , v nabídce na pobyt v hotelu Panorama Praha stojí dvě hodiny wellnessu zdarma . Platí tyto dvě hodiny denně nebo za cely pobyt ? Mám zájem o dvě až tři noci v hotelu . Dekuji s pozdravem
Dobrý den, Veroniko. Podařilo se mi pro Vás zjistit odpověď přímo od poskytovatele. 2hod. vstup je každodenní, viz příplatky v nabídce. Další osoby mají vstup v ceně dle věkové skladby, viz „děti“. Děti do 11,9 let (vyjma dětí do 1,9 let, ty to mají zdarma) si tedy vstup do wellness doplácejí, starší osoby to mají již započítané v uvedené ceně. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, je váš hotel v projektu v Praze jako doma? děkuji
za odpověď Lucka
Dobrý den, Lucie,
děkuji za dotaz.
Ano, tento hotel patří do projektu v Praze jako doma.
Přeji hezký den.
David
Dobrý den, je možné připravit snídani či snídaňový balíček již před 6 hodinou ranní?
Dobrý den, Veroniko, možné to určitě je, jen je třeba to nahlásit den předem na hotelové recepci. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den, chtěla jsem si u Vás obědnat pobyt pro dvě osoby a jedno dítě 11let. Dítě mi do objednávky nejde zadat, musí se volat na hotel? Nebo jak je možné zařídit wellness pobyt se snídaní, pro dva plus jedno dítě.A jak zjistit celkovou cenu i s parkováním? Děkuji s pozdravem Lekavá
Dobrý den, paní Lekavá. Děkuji Vám za dotaz. Voucher je koncipován pro
dvě osoby. Pokud si budete přát pobyt ve třech, je nezbytné tuto informaci
zadat do poznámky při vytváření objednávky. Zadejte, prosím, věk a
počet dětí. Děti do 5,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb mají pobyt
zdarma. Děti ve věku 6–11,9 let na přistýlce a se snídaní mají pobyt
za 405 Kč (15 €) / noc. Osoby ve věku 12 let a starší na přistýlce,
se snídaní a se vstupem do wellness: 810 Kč (30 €) / noc. Přistýlky
musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje
s přistýlkou garantovat, proto je doporučováno, ověřit před koupi
voucheru dostupnost. Parkování se hradí na místě a cena činí
550 Kč/den.
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Chci se zeptat chtěla bych sem jet s přítelem na dovolenou a zajímá mě
jestli je možné večer opustit hotel když bychom šli na nějakou akci
blízko a jestli je možno se třeba pak vrátit ve 2:00 ráno? Nebo déle?
Dobrý den, Kristýno. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel má otevřenou recepci 24/7, takže pokud se zdržíte v centru a dorazíte k ránu, není problém. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
v červenci bychom se u vás chtěli ubytovat s manželem a 10-ti měsíční
dcerou. Bude smět dcera do bazénu a vířivky? Děkuji.
Dobrý den, Veroniko. Děkuji Vám za dotaz. Ověřil jsem Váš dotaz u poskytovatele a je to na uvážení rodiče. Lze s sebou dítě vzít v doprovodu dospělé osoby. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je, prosím, volné ubytování v termínu 6.-8.5. pro 4 osoby (2 dospělí a 2 děti – 5 a 3 roky)? Jaký je popř. prosím doplatek pro děti. děkuji
Dobrý den, Aneto. Děkujeme za Váš dotaz. Nabízíme vouchery pro dvě osoby. Pro varanty pokojů Deluxe a Superior mají děti do 5,9 let pobyt zdarma, pokud jsou na lůžku s rodiči a bez služeb. Přistýlky musí být potvrzeny již při rezervaci, jinak není možné dostupnost pokoje s přistýlkou garantovat. Proto se prosím s individuální poptávkou volných pokojů s přistýlkami obraťte přímo na hotel. (bookings@panoramahotelprague.com, +420 261 191 238) Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
prosím pěkně, vířivka se každou středu čistí celý den? Děkuji V.
Dobrý den Václave,
vířivka se čistí každou středu od ranních hodin do cca 17–18 hodin.
S přáním krásného dne
Alexandra
Dobrý den,
právě jsem u Vás zakoupila přes tento portál víkendový pobyt od
22.4.-24.4. a prosím Vás o radu, jakým způsobem zajistit pokoj vyšší
kategorie Deluxe viz níže? Tip: Pokud budete chtít, ubytují vás bez
příplatku v pokoji vyšší kategorie Deluxe – tuto možnost máte
garantovanou v ceně voucheru, stačí dát hotelu vědět.
Děkuji Ulvrová Petra
Dobrý den, Petro. Je nezbytné kontaktovat hotel na kontaktu uvedeném na voucheru. :) Přikládám pro jistotu do této zprávy: bookings@panoramahotelprague.com, +420 261 191 238. S přáním krásného dne, Karel
Pokud to lze, prosím o aktualizaci nebo vymazání mého příspěvku před 11dny, vůj coucher našel již svého majitele, děkuji. Veronika M.
Dobrý den, Veroniko, váš komentář jsme skryli :). S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den chtěl bych se zeptat přes Slevomat objednat pobyt jako dárek k narozeninám 2 dospělý a jedno dítě 8 let na 17a18 .6 2022 můžete mi poslat info jak to je ?a jak objednat?
Dobrý den, Lenko. Děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit
v nabídce a rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,nešlo by pobyt zaplatit převodem z účtu?
Dobrý den, Lenko, u otevřeného voucheru je možné zaplatit pobyt bankovním převodem. Po zakoupení si pak můžete rezervovat termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění, případně si dostupnou kapacitu ověřit na telefonu + 420 261 191 238 nebo e‑mailu bookings@panoramahotelprague.com (při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu). Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den byl by možny u vás pobyt pro dvě rodiny jedná 5ti členná druhá 4 členná 2 pokoje od 15.4. do 17.4. děkuji Tvarůžková Iveta.
Dobrý den, Iveto. Pro individuální nabídku nad rámec voucheru, je nezbytné, kontaktovat přímo poskytovatele. Přikládám kontaktní údaje: bookings@panoramahotelprague.com, +420 261 191 238. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možná platba z FKSP od zaměstnavatele? Jak mám případně postupovat, když při zadání voucheru do košíku mám zaplatit hned? Děkuji za informaci.
Dobrý den, Blako, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den, Tomáš
Dobrý den, je opravdu parkování v hotelu Panorama 10Euro za den a noc jak
píšete, nebo se platí 50Euro, jak píší na stránkách hotelu? S jakou
cenou tedy mám počítat?
je možné, že přes Slevomat je parkování levnější…
děkuji za odpoveď, pokud možno co nejrychlejší,děkuji.
Dobrý den paní Lipovská,
standardně je cena parkování 550 Kč/ noc. V rámci akce na Slevomatu máme
speciální cenu 10€/ noc, přesně tak, jak je uvedeno v záložce
příplatky.
S pozdravem
Alexandra
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. Když si zakoupíme voucher s wellness tak budeme mít saunu a výřivku pro sebe nebo ji budeme sdílet s lidmi?
Děkuji. Andršová
Krásný den, Magdaléno, děkuji vám za dotaz. Wellnes není privátní, je tedy sdílený i s ostatními hosty. Mějte moc hezký den, Kristýna