4* dovolená v centru Bratislavy: hotel se snídaní, propojený s obchodním centrem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- 1 dítě do 3,9 let má ubytování zdarma (bez nároku na lůžko).
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Maximální obsazenost pokoje je 2+1.
- Domácí mazlíčci: 19 €/noc (za každé zvíře; na poptávku)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 €/noc (omezená kapacita - parkování dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, také bych měl dotaz k FKSP. Fakturu vystavuje prosím Slevomat nebo konkrétní hotel? FKSP je nutné mít hrazeno českou firmou, což by toto nesplňovalo v případě, že fakturu vystavuje hotel, avšak velmi rádi bychom tuto nabídku využili. Je tedy možné mít vystavenou fakturu pro čerpání FKSP českou firmou? Děkuji za informaci
Dobrý den, pane Jane. Zdravíme Vás a máme samé dobré zprávy. Fakturku za hotel Vám vystavíme u nás ve Slevomatu, takže s chutí do rezervace a přejeme příjemný pobyt v Bratislavě! S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Zdravím, chtěla bych se zeptat ohledně parkování.
Děkuji
Dobrý den, paní Světlano, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš dotaz. Přímo pod textem, naleznete informace ohledně příplatků, a mezi jinými tam naleznete také informaci ohledně parkování, které je v hotelu možné za příplatek 20 €/noc (omezená kapacita – parkování dle dostupnosti). S pozdravem, CK Zanzo – Silvie
Dobrý den, chtěla bych pobyt v tomto hotelu koupit z FKSP a je možné do
faktury zahrnout i příplatek za wellness.
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Weissová. Bohužel to možné není. Je to služba, která se hradí mimo voucher, proto není možné jí uvést do naší faktury. Hezký den, Kamila – CK Zanzo.
šlo by dokoupit polopenzi?
Dobrý den, polopenzi bohužel dokoupit nelze. Jana – CK Zanzo
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den ,
nikde bohužel nevidím čas přihlášení a odhlášení z hotelu. Bylo by možné přijít a nechat si u vás někde zavazadla v cca 10 hodin?
Dobrý den, mmm, zdravíme a Vás a děkujeme za dotaz. Co se týká přihlášení do hotelu, tak to je možné od 14:00 hodin (odhlášení je pak do 12:00), ale přijedete-li dříve je v hotelu k dispozici místo, kde si zavazadla můžete bez problému uschovat. S přáním příjemného dne, CK Zanzo – Silvie