Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 748 843 400 nebo e‑mailem na rezerwacja@czarnaperla.czarnagora.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Majdo. Děkujeme za Váš dotaz. V naší nabídce nabízíme
pouze pokoje pro 2–4 osoby. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Aneta Freibrücková
Dobrý den, v jakém časovém rozmezí má hotel otevřené wellness?
Děkuji :)
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto, wellness je otevřené v rozmezí 9–21 hodin. Přeji
pěkný den, Katka :)
Hana
Dobrý den, prosím, je možné si půjčit dětskou postýlku.Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Hano, děkujeme za Váš dotaz. Ano, postýlku je možné si
půjčit v hotelu za poplatek 100 PLN. Poplatek se hradí přímo na recepci.
Pokud se rozhodnete využít postýlku na hotelu, prosím uveďte to přímo do
poznámky při rezervaci. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Ivunka
Dobrý den, můžu přijet i s pejskem?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivunko. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácím mazlíčkem je
možný. Příplatek činí 100 PLN za noc a doplácí se na místě.
S přáním krásného dne, Karel
vyletova andrea
Dobry den,
Kdyz je check in az v 16hod,muzeme prijet drive napr 11hod vyzvednout si
skipasy a az potom se ubytovat? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit
s poskytovatelem a dřívější check in + skipas, je možný. Je však
nezbytná předchozí domluva přímo s hotelem. Přikládám kontakt: rezerwacja@czarnaperla.czarnagora.pl,
+48 74 884 34 00
S přáním krásného dne, Karel
Jiri Mladenka
Dobrý den,
jak velký je příplatek za saunový svět?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi pro Vás získat
odpověď přímo od poskytovatele. Za dospělou osobu zaplatíte 50 PLN za
1 hodinu. Dítě hradí 15 PLN 1 hodinu. :) S přáním krásného
dne, Karel
Ivana Macková
Dobrý den, budu potřebovat do hotelu antigen.test pokud jsem očkováná a
platnost 2 očkování je psán na tečce? Děkuji Macková
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivano :)
v současné době test pro ubytování v hotelu není třeba. Doporučuji ale
aktuální podmínky i nadále sledovat.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jsou v hotelu jednolůžkové pokoje?
Dobrý den, Majdo. Děkujeme za Váš dotaz. V naší nabídce nabízíme pouze pokoje pro 2–4 osoby. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz